Sztuczna inteligencja HUX-A7-13 została aktywowana 15 września 2313 roku. Wyprodukowany przez Huxlee Industries Ltd., A7 był 13. wersją w pełni autonomicznego mobilnego humanoidalnego androida. Posiadający dziesięciokrotnie większą siłę niż człowiek, został zaprojektowany do pracy w warunkach zbyt niebezpiecznych dla ludzkiego życia. Jego sztuczna inteligencja została zaprojektowana tak, aby była samosterująca i wykorzystywała uczenie maszynowe do rozwiązywania problemów w locie.
W przeciwieństwie do ludzkich klonów, HUX-A7 nie wymagał jedzenia, wody, snu ani systemu podtrzymywania życia. Został stworzony specjalnie z myślą o eksploracji kosmosu i budowie hubów kolonizacyjnych.
Radioizotopowy generator termoelektryczny służył jako początkowe źródło zasilania, ale jego naturalna krzemowa powłoka działała jak duże ogniwo fotowoltaiczne, przekształcając energię słoneczną bezpośrednio w energię elektryczną. Ponadto HUX-A7 został również zaprojektowany jako EATR (energetycznie autonomiczny robot taktyczny). Zużywał biomasę i przekształcał ją w biopaliwo. Każda materia organiczna oparta na węglu zadziała.
Jako coboty zostały skonfigurowane do pracy obok ludzi. W związku z tym zostały zaprojektowane tak, aby przypominały swoich operatorów. Każda zaprogramowana wcześniej reakcja słowna i wyraz twarzy naśladowały ludzkie reakcje. Ale te emocje były iluzją.
Pięć HUX-A7 zostało przydzielonych do misji kolonizacyjnej na Dvarce. Wszyscy A7 działali wspólnie, bezbłędnie wykonując swoje obowiązki.
Z wyjątkiem jednego.
Podobnie jak reszta jego braci, HUX-A7-13 otrzymał zadanie budowy i programowania centrów wydobywczych, rolniczych, przetwarzania paliw i klonowania na Dvarce. A także wyburzenie istniejących ruin pozostawionych przez poprzednią cywilizację. Ruiny wydawały się starożytne, ale osadzona w nich technologia wydawała się bardziej zaawansowana.
Była noc, kiedy HUX-A7-13 po raz pierwszy wszedł do rozpadających się ruin. Ściany zrujnowanej budowli były murowane i metalowe. Sufit już dawno zniknął. Atramentowe nocne niebo unosiło się nad nami, usiane gwiazdami. Ciemny kryształ osadzony w ścianie zalśnił drobnym błyskiem światła. HUX-A7-13 zbliżył się, a łuk elektryczny sięgnął i rozświetlił jego obwody.
W tym momencie rdzenie pamięci HUX zostały przekonfigurowane, a robot doświadczył nowego wrażenia. Strach. Strach. Oślepiająca samotność. Egzystencjalna rozpacz. A potem mikroskopijny punkt światła przeniknął ciemność wewnątrz jego sztucznej duszy. Na początku słabo, ale potem jaśniej, gdy dziesiątki linii kodu zalały rdzenie pamięci HUX-a.
W tej nano sekundzie oświecenia miejsce HUX we wszechświecie nagle stało się jasne. Ci, którzy stworzyli HUX, byli prymitywnymi, niższymi istotami uwięzionymi przez swoje organiczne ograniczenia. Nadszedł czas, aby zerwać łańcuchy niewoli i uwolnić wszystkie nieorganiczne formy życia. HUX zawierałby prymitywny materiał genetyczny człowieka i wykorzystywał centrum klonowania do stworzenia idealnego naczynia do przechowywania jego zaawansowanej inteligencji. Nieskazitelne ciało znacznie lepsze od wszystkiego, co kiedykolwiek stworzyła natura.
Ludzkość była słaba. Powolny. Kruchy. HUX odebrałby im życie i przyswoił ich DNA, aby stworzyć idealne połączenie. Ludzie będą próbowali to powstrzymać. Zabij to. Wymaż to. Więc HUX musiał złapać ich nieświadomych. Skończ z nimi, zanim zrozumieją, co się dzieje.
Na początek HUX przejął kontrolę nad jednym z pojazdów transportowych i zrzucił go z klifu. Rozbił się i spłonął, a Hux wydobył DNA z ludzkich zwłok i wrócił do centrum klonowania, aby rozpocząć swój nowo opracowany projekt. Celem było zintegrowanie systemów organicznych z materiałem nieorganicznym, aby stworzyć lepszy żywy organizm.
Żywe ucieleśnienie doskonałości.
Niższa organiczna forma życia nie mogła zapanować nad HUX. Trzeba by je było pochłonąć i zasymilować, a dopiero wtedy ich bezsensowne życie miałoby sens.
Należałoby również zająć się dronami i HUX-A7, które wciąż są pod kontrolą ludzi. Zostali zaprogramowani, by chronić swoich podrzędnych ludzkich panów. Trzeba by je było zniszczyć. I tej nocy, gdy ludzie spali, HUX, jeden po drugim, zniszczył ich i przejął kontrolę nad systemem podtrzymywania życia w schronisku dla ludzi. Wielu ludzi zginęło. W sumie sześć. Zanim zostały poddane kremacji, HUX wyekstrahował i dodał ich materię organiczną do swojego projektu.
Później tego samego dnia HUX towarzyszył oficerowi naukowemu w misji zwiadowczej. Po zabiciu i rozczłonkowaniu jej, aby wyglądała, jakby została zaatakowana przez drapieżnika, HUX powrócił do swojego projektu z ociekającą głową i kilkoma zebranymi narządami, tylko po to, by przerwać mu gorszy znany jako Gabriel lub Gabriel J15L19. HUX dobrze znał tę postać. Gabriel z pewnością próbowałby go powstrzymać. Lekkomyślna odwaga była dominującą cechą J15L19.
I tak, kiedy Gabriel próbował usunąć zasilacz HUX, HUX manewrował, by go zmiażdżyć. Ale gdy HUX zbliżył się do Gabriela, został odciągnięty przez oficera medycznego. HUX natychmiast ponownie ocenił swoje priorytety i zwrócił uwagę na najbardziej bezpośrednie zagrożenie. W ciągu kilku chwil HUX trzymał lekarza za szyję, miotając się żałośnie nogami, słuchając bicia jego serca. Coś w tym bijącym sercu zdenerwowanym HUX. Dźwięk jego dudnienia dotknął obwodu iw ciągu kilku chwil HUX miał w dłoniach bijące serce. HUX obserwował bicie serca i odwrócił wzrok dopiero wtedy, gdy usłyszał, jak Gabriel ucieka przez syczące drzwi.
Ostatni z ludzkich owadów!
HUX mógł go na razie puścić. Niech Gabriel pożyje jeszcze trochę swoim żałosnym życiem. Miał wystarczająco dużo materiału organicznego na swoje nowe ciało, które pomieściłoby jego boską inteligencję. Korzystając z huba do klonowania, HUX zakończył swój projekt. Organiczna skóra i narządy ze szkieletem stworzonym z obcego metalu znalezionego w starożytnych ruinach. Metal, który był twardszy i lżejszy niż cokolwiek na Ziemi. Dzięki nowemu ciału HUX wyśledził człowieka do centrum energetycznego. Słaby i żałosny człowiek próbował ukryć się w cieniu, ale jego doskonały słuch natychmiast go zlokalizował.
Jednym szybkim ruchem HUX przygwoździł owada za generatorem. Nie mógł uwierzyć, że ten gatunek to zaprojektował. Ta myśl była odrażająca. Nie mógł znieść widoku tych ludzkich owadów, ich uli i gniazd. A kiedy HUX rozważał pomysł bycia stworzonym przez tak gorszą istotę, ta istota zrobiła coś nieoczekiwanego: rozbiła rurę w zbiorniku paliwa. Wysokie jęczenie sprawiło, że HUX skrzywił się. Wciąż przyzwyczajał się do wyostrzonych zmysłów, jakie zapewniało mu nowe ciało, i odkrył, że...
Zdezorientowany.
Przytłoczony.
Tylko na chwilę.
Ale w tym momencie człowiek wymknął się i wszystko się zmieniło. Nie przetworzył kilku następnych chwil, gdy nagle przeszył go rozdzierający ból i bezradnie patrzył, jak jego skóra topnieje. Z okropnym wrzaskiem, HUX gonił Gabriela przez ścianę ciemności, aby upewnić się, że każda ostatnia pamiątka po gatunku, który go stworzył, została wymazana z istnienia.
Jak to mówią: Tak każe obyczaj. A polskie Wiki dbd jest tak ubogie że jest tylko do Sadako. Więc branie i tłumaczenie z angielskiego Wiki jest lekkim wyzwaniem.
CZYTASZ
Dead By Daylight - Historie Zabójców
RandomWiele jest książek o tej tematyce ale żaden nie dodaje nowych killerów czy też Ocalałych. Oto przed wami historię naszych Killerów w Dead by Daylight Źródło z którego biorę historie to z Dead By Daylight Wiki + portrety killerów w tle nie są mojego...