Probouzím se nad jasným ránem něco mě "hřeje" na mém poprsí jakmile tam spatřím Lukovu hlavu odhodil ho na vedlejší sedačku a to už je při vědomi i on. ,,Mio tos nemusela hlava mi třeští i tak" podivá se na mě tík svým "sexy" pohledem. ,,musela nemáš mit hlavu danou tam kde bys ji mít neměl!" křiknu na něj zpět.Vylezu z auta a snažím se najit svou partu.Sab ten je ve křovi a spí jako všichni tady.Thomas ten spí s hlavou v záchodové míse,Paul ten leží s nějakou holkou na gauči a Vann tu sem nikde nemohla najít až pak jak jsme s Lukem otevřeli ložnici tak jsme zjistili ským tady vlastně celou tuhle dobu byla. Ovšem to by nebyl Luke aby přezemně nezařval na Ashe. ,,Ashi kurva jsi debil?! Vyspat se s nepřitelem?!" řve na něj. ,,Luku promiň" řekne Ash pozbírá si věci a mizí pryč.Ale aby Ash nebyl jediny co dostane seřvane tak sem pokárala i ja Vann ,,Vanesso Jordan Kamlová neřikala jsem ti něco?!" řvu i když vím,že Luke stoji stale zamnou. ,,Nebudu se řidít podle tebe ty jsi spala a Lukem!" zařvala a to už jsem nemohla snést a chystala se odejit když vtom sem slyšela ,,Kamlová my spolu nespali" řekl Luke a dál jsem nic neslyšela jen jsem odešla a jela domů. Doma jsem si nachystala věci jako je zbraň,nuž apodobně a chystala se odejit když v tom mi někdo zaklepal na dveře a ro dost hrubě vzala jsem zbraň a šla ke dveřim,otevřela jsem je a viděla někoho koho bych nejradši už nikdy neviděla OTEC...Vystřelila jsem zpatky do domu a zmlačkla tlačítko poplach je to poplach pro obě skupiny gengu.. ,,Ale ale ty jsi nam teda vyrostla do krásy" řekne otec a hraje si s nožem zatím co ja na něj mířím pistol.. ,,Co po me chceš?!" zeptam se se strachem v hlase ,,Chci aby jsi už nikdy nevlezla do auta a přestala byt v gengu jinak se potkáme za úplně jiných okoliností" řekne a to už jsem pistol nabíjela ,,Jsi vůbec schopná vytřelit?" směje se ,,Docela podceňuješ můj charakter" odpovím a řikam si aby tady už byly a pomohli mi slyšela jsem přijiždět auta a když se otec otočil tak jsem tohi využila a vyběhla ven. Všichni na mě řvali ať se otočím ale to už.jsem schyta nůž do nohy nevahala jsem a střelila svůj nůž přo do srdce jeho pomocnika ,,přistě bys to mohl byt ty" ukážu.na něj on odchazi a ja se skacela k zemi uz sem neodržla rovnovahu střelil mi to do stehna.Vann mi pomohla vstat a s Thomasem mě odnesli do obyvaku.Thomas letěl pro lekarničku i když.jsem jim řikala že.jsme v pohodě. ,,on se zeptal jestli jsem schopna vystřelit" řekla jsem vann a ona se na mě jen podivala ,,jsem schopna vystřelit?" zeptam se ji. ,,Si tohi schopna jinak by jsi nebyla vedouci našeho gengu" řekne a obejme mě. ,,Děkuju" odpovím položim se na pohovku a přemyšlim co řekl ,,uvidime se za jinych okolnosti" jak to mohl myslet... Řeknu si a při této myšlence usínam...
Tak tady mame dalsi cast snad se vam to libi. :-) žeru vás lidi :** -Natt
ČTEŠ
Pouliční závody (luke hemmings)
FanficJezdí klidně i 300km v hodině nic je nezastaví jen jedno a to otec Mii je to hajzl a nikdy se před ničím nezastaví ale to same tak naše hl.hrdinka se svym tymem jsou to blazni na silnicích to oni jim vedou oni jsou někdo a on je nic! když se mia doz...