𝗫𝗮𝗻𝗮 𝗮𝗻𝗹𝗮𝘁𝛊𝗺:
Komisyondaydım. Elbetteki burdaki çoğu insan gibi burayı sevmiyordum. Handler beni evlat edindiğinde 5-6 yaşlarında olsam bile hatırlıyordum.
Bir lavuğun ailemi öldürdüğünü gözlerimle gördüm. Ondan intikam almayı hiç düşünmedim çünkü Handler, ne kadar da emri AJ verdi dese de onun verdiğini ve burda ki insanların - veya diğer canlıların - görevleri istek dışı yani zorunlu yaptığını biliyordum. Aynı olayları yaşayan bir kız daha var. Lila. Lila'yla birlikte eğitim bile aldık.
Lila'yla eğitim aldık dememe bakmayın. Onun aynı komisyon dronları gibi dövüştüğü ve komisyonda bir süre çalışmış birinin bile onun komisyon elemanı olduğunu anlayabileceği belli. Zeki olanların tabii.
Ben farklı bir eğitim aldım.
Konumuzun bu olmadığı çok belli.
𝑇𝚤𝑘 𝑡𝚤𝑘 𝑡𝚤𝑘.
X:Gel.
Herb:Denetimci sizi odasına çağrıyor, Bayan Xana.
X:Tamam, Herb. Çıkabilirsin.
Bedenimi kuantum boyutunda küçültüp istediğim yeri hayal ettim ve tekrar birleştirdim.
𝑌𝑎𝑛𝑖 𝚤𝑠̧𝚤𝑛𝑙𝑎𝑛𝑑𝚤𝑚.
Kapıyı aşşağıdan -elimi kaldırmadan-
tıklattım ve "gel" sesi duyunca içeri girdim.Kapıyı kapadım ve denetimciye dönüp ellerimi cebime soktum.
X:Dinliyorum.
H:Bir görevin var, canım.
X:Benim hep görevim var, biraz açıkla.
H:Bir yere gideceksin, Hargreeves Malikanesine. Orda Five Hargreeves adında biri var. Onu gözetliyeceksin ve ona yakın davranacaksın. Sonra sanki ilk kez buraya geliyormuşsun gibi seni zorla buraya getireceğiz. O da seni kurtarmak için elbette buraya gelecektir.
Alaycı şekilde yavaşça alkışladım.
X:Ve o da anlamayacak, öyle mi? Five'ı tanıyorum, yani senin anlattığın kadar. Zeki biri, anlar.
H:O zaman anlamamasını sağla. Neyse. Kimse komisyonda daha önce çalıştığını bilmeyecek.
Fırsat ayağıma geldi ha?
X:Kabul, ama bu görevden sonra emeklilik istiyorum.
H:Pekala, pekala. Birşeyler yapmaya çalışırım.
--------------------------------
H:Hazır mısın, tatlım?
X:Evet.
---------------------
Griddys donats adında bir kafede kahve içiyordum. Elbette denetimcinin dediği şeyi yapmayacağım. Onlara beni Handler'ın gönderdiğini ve ittifak kurmamız gereltiğini falan söyleyeceğim. Handler'ın beni emekli etmeyeceğini adım gibi biliyorum.
Kahvemi bitirdim ve ara sokağa geldim. Gücümle silah oluşturdum ve karnıma sıktım. Siktir. Zorlukla akademiye doğru yürümeye başladım.
-----------------
Zili çaldım ve kapı çok geçmeden açıldı. Sarı saçlı tatlı bir kadın vardı.
X:Merhaba, efendim. Yaralandım, lütfen yardım eder misiniz?
Kadının güler yüzü endişeli yüze dönüştü.
Beni içeri alıp revir gibi bir yere ilerletmeye başladı.
G:Buraya yat ben geleceğim, olur mu canım?
Kafamı salladım. Kadın çıktı. Canım kelimesini denetimciden duydum ama hiç bu kadar cana yakın değildi.
Sonra bir adam geldi. Muhtemelen Reggi'ydi.
R:Merhaba, küçük kız. Yaralanmışsın.
Wooww nasıl anladın ya?
Bunu elbette ona söylemeyeceğim.
X:Evet, Efendim.
R:Grace, yaralarını dik. Sonra odama getir de konuşalım.
G:Elbette.
Grace denilen kadın bana doğru geldi ve tişörtümün ucunu tuttu. Bana izin ister gibi baktı ve ben de kafa salladım. Grace tişörtümü açtı ve yüzünü buruşturdu.
G:Bunu asıl yaptın? Çok canın yanıyor olmalı. Ahh minik kız.
Deyip dikmeye başladı. Acımasına acıyordu ama alışmıştım. Çoğu zaman eğitimlerde bilerek yaralayıp sizin dikmenizi beklerlerdi. Acı katsayısı ölçmek için işkence yaptıkları da oluyordu.
Dikiş bittiğinde bant yapıştırıp bana baktı.
G:Gel, sana Sir. Reginald'ın odasını göstereyim.
-------------------
Kapıyı tıklattım ve "gel" dediğini duyduğumda içeri girdim. Eliyle koltuğu gösterdi. Ayakta kaldım ve ellerimi cebime attım. Tam karşısına geçtim ve konuşmaya başladım.X:Ben Xana. Komisyon adındaki bir kuruluştan geliyorum.
--------------------
R:Şimdi doğru anlamış mıyım? Komisyon diye bir yer seni, 5 Numara'yı gözetlemen için buraya göreve gönderdi, sen ise bunu istemiyorsun ve bana yardım edebileceğini söylüyorsun. Sana güvenmem için de zaten ordan kaçmak istediğini söyleyip benimle anlaşma yapmayı teklif ediyorsun. Ha bir de unutmadan seni içeri alalım diye kendini vurdun. Doğru muyum?
X:Kesinlikle.
R:Peki seni neden buraya alayım?
X:Bildiğim kadarıyla buraya özel gücü olan çocukları alıyormuşsun.
R:Evet, yıllar önce bebekken aldım.
X:Temelli burda kalmayı düşünmüyorum, Bay Reginald. Sadece komisyonu yok ederken ittifaka ihtiyacım var. Komisyonu yok ettiğimde ben de gideceğim, ve emekliliğimin tadını çıkartacağım.
R:Tamam, kabul ediyorum. İçeri geçip seni çocuklarla tanıştıralım.
__________________
İlk bölüm bitti.
Not:
Regginin yumuşak davranmasının sebebi bu reggi o kadar da kötü değil. Gibi gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Opia ~ Five Hargreeves
FanfictionAçıklama👍 Opia=Birinin gözüne baktığımızda mutlu olmamıza neden olan o his. Yani my opia= benim gözlerinin içine baktığımda mutlu olduğum kişi, gibi birşey oluyor. Anladınız siz.