6 - Denklem

77 10 28
                                    

Xana odasına ışınlandı ve tişörtünü aralayıp karnını açtı ve yarasının kanadığını gördü. Küçük bir küfür mırıldanıp tişörtünü tam çıkarttı. Tam o sırada oda mavi ışıklarla doldu.

F:bir rövanş maçı-

İkisi birbirine garipçe baktı.

X:neden kapıyı tıklatmadın da direkt ışınlandın?

F:müsaitsindir diye düşünmüştüm. Her neyse rövanş maçı yapmamız lazım.

X:tamam yaparız bir ara. Çık artık odamdan.

F:kendin halledebilecek misin?

X:evet hallederim. Hadi çık!

F:peki peki.

Five çıkınca Xana da yarrasını dikti ve temizledi. İşi bitince odasından çıkıp ortak salona doğru yürüdü.

Salona vardığında Luther hariç herkesin orda olduğunu gördü, ve Five'ın denklem çözdüğünü.

Tekli koltuğa oturdu, ellerinde defter ve kalem oluşturarak denklemine devam etti.

Five birden yanına ışınlanıp elindeki defteri kendisine gösterdi.

F:denklemin yarısı tamam.

X:bende %74,2 bitirdim. Kontrol edelim.

F:tamam?

Xana defterin ilk sayfasını açıp ileriye ilerledi. Durdu ve Five'a uzattı.

X:ikmiz de denklemleri ezberlemişizdir, birbirimizinkini kontrol edelim. Aynı değilse söyleriz.

F:tamam.

Five da defterini Xana'ya uzattı ve incelemeye başladılar. Aynı anda birbirlerine dönüp konuştular.

X:burda-
F:burda-

Sustular ve diğer koltuktan gelen sese aynı anda baktılar ve aynı yüz ifadesini yaptılar.

K:aynı anda konuştularr, kesinlikle ruh eşlerisinizz!

İkisi de yüzlerini buruşturdu.

X:hayır-
F:hayır-

Birbirlerine baktılar. Kaşlarını çattılar.

X:her neyse denklemde farklılık var.

F:evet.

Karşılaştırdıklarında aynı yerde durduklarını fark ettiler.

F:hangimizinki doğru?

X:benimki.

F:ama seninki...

Xana'nın defterindeki eski sayfalardan birini gösterdi.

F:bununla uymuyor.

X:ama seninkide bunla uymuyor.

Five'ın defterinden farklı bir sayfayı gösterdi.

F:ikimizin ki de yanlış mı yani?

X:seninki yanlış.

F:benim ki yanlışsa seninki de yanlış.

X:hayır, Five. Benimki doğru seninki yanlış, bu kadar basit.

F:ama-

Grace zili çaldı ve herkesi öğle yemeğine çağırdı. Xana ve Five tartışmalarına ara verip yemek masasına gittiler. Ayakta beklemeye başladılar ve Reginald gelince oturdular, yemeye başladılar.

Yemekleri bitince herkes dağıldı. Five ve Xana aynı anda birbirlerine döndüler ve konuştular.

X:ben haklıyım-

F:ben haklıyım-

Tekrar sustular. Xana Five'ın ağzını kapadı ve konuştu.

X:denklemi beraber çözelim?

Five Xana'nın eline garipçe bakmayı bırakıp elini onun elinin üstüne koydu ve ağzından çekti.

F:mantıklı, kabulümdür.

Five ve Xana beraber denklem çözmeye başladılar. Arada elleri birbirlerine değiyor, umursamamaya çalışıyorlardı.

Aynı anda konuşmaları değişikti, ve onların bilmediği ise aynı hissedip aynı düşündükleriydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Opia ~ Five HargreevesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin