Önceden japonyanin ileri gelen ailelerinde borçlar yüzünden kan davaları olurdu , bu kan davaları önlenmek ve savaşa karşı çıkmak için 'Katana Eğitim Kurumları' Kurulurdu.
Sabah saat 6 civarıydı. Kuşlar ötüyor, gün doğuyordu. Ayakta olan tek kişi baba Ren Makato'ydu. Kapı yavaş yavaş aralandı ve Makato arkasını döndüğü anda uzun parlak bir katana karın boşluğuna saplandı. Tek görebildiği şey kendisini yaralayan kişinin açık beyaz kimonosu idi Ve yere yığıldı. Sese uyanan anne Ren Aeri aniden boğazına yapışan el ile şaşırdı, nefes alamıyordu. Ölecek miydi? Peki çocuğuna kim bakacaktı?
Gözleri karardı ve yere yığıldı. Mutlu aileden geriye tek kalan şey ağlayan bir bebekti...1-2 saat sonra olay yerine kılıç ustaları geldi. Bebek alındı ve eğitim tesisinde büyütülmeye başlandı. Bebeğin ismi 'Ren Kaiyo' idi. Aradan 11 sene geçti, Ren artık 11 yaşında eğitimli güzel ve yakışıklı çocuktu. Ama hic birşey umrunda değildi çünkü tek istediği ailesinin intikamını almaktı. 11 yaşında eline kılıcı aldı ve hocalar tarafından eğitime başladı haftanın her günü sabah kalkıp eğitim yapardı. Bütün öğrenciler tarafindan sevilen biriydi fakat soğuk bir kişiliğe sahipti. Bir gün yanına bir çocuk geldi ve konuşmaya çalıştı:
Çocuk:
- Merhaba, ben Angaku İsshin sende Ren olmalısın degilmi?
Ren:
- Ah evet tanıştığıma memnun oldum isshin.
İsshin:
- Bende dostum,beraber eğitim yapalım mı?
Ren:
- Pekala13 yaşına kadar beraber eğitim yaparlar. Çok sıkı dost olmuşlardır, Kaiyo ilk defa doğru düzgün duygular hissetmeye başlamıştı. Güzel hissediyordu rahattı ve huzurluydu. Taki 14 yaşına kadar.
İsshin ile Kaiyo beraber suç ihbarına giderler. Yol ormanlık ve karanlıktır, ikiside kılıç eğitiminde ustalaşmışlardır. Yola bi anda biri çıkar, sağ yanağında dikiş izi ve morluk vardır. Üstünde Açık Beyaz Kimono Vardır. Elindeki kılıçla çocukların üstüne gelmeye devam eder. Görünüşe göre eskiden kılıç eğitim tesisinin bir üyesidir. Ren için yüz çok tanıdık gelmektedir fakat kim olduğunu çıkaramamıştır. Adam kalın ve sarsıcı sesiyle:-Nereye gidiyorsunuz bu saatte?
Kaiyo sesi duyar duymaz tırsar sebepsiz yere titriyordur.
İsshin adamın sorusuna cevap vermeden üstüne atlar fakat adam tekmesiyle isshini ağaca yapıştırır.
Kaiyo bi değer verdiği kişiyide kaybetmek istemiyordur. Bağırır ve adama saldırır adam kaiyoya tokat atar ve kaiyoyu yere düşürür. Arkadan isshin kılıç ile adama saldırır fakat adam isshinin kılıcı tutup ters çevirir. İsshin katanasiz kalmıştır, adam kendi katanasini çekip isshine doğru yürür.İsshin:
- REN KAÇ! BENİ DÜŞÜNME LÜTFEN KAÇ!
Kaiyo:
- Bunu yapamam sana yardım
edeceğim.
İsshin:
- eğer beni bırakıp gitmezsen seni asla affetmem.Kaiyo tek değer verdiği kişiden bu cümleleri duyunca şoka girer ve ağlayarak tesise karşı koşmaya başlar. Kaiyo kaçarken ormanın içinden çocuk çığlık sesleri geliyordur. Bu sesler en yakın arkadaşı İsshin Angaku'nundur. Ren tek arkadaşınıda kaybetmiştir. Bundan sonra duygusuz acımasız bir kişiliğe bürünmüştür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shi No Ken (Ölümün Kılıcı)
AçãoÖnceden japonyanin ileri gelen ailelerinde borçlar yüzünden kan davaları olurdu , ve ana karakterimiz bebekken ailesi bir kiralik kılıç ustasi tarafindan öldürüyor fakat bebek kalıyor bu bebek büyüyüp ailesinin intikamıni almak icin kin besliyor ve...