꒦꒷

1.5K 16 3
                                    

> Ondan daha iyi! <
𖦹 reşit olmayanlar etkileşimde bulunmaz. ┊ wc: 1,4K
𖦹 içerik: alt!okuyucu, yumuşak dom!senju, parmaklama, aşırı uyarılma, tribbing, cunniligus'tan bahsetme, kopyadan bahsetme.
𖦹 eşleştirmeler: gf hırsızı!yaşlanmış!kawaragi senju x haruchiyo'nun gf!f!okuyucusu.

𖦹 eşleştirmeler: gf hırsızı!yaşlanmış!kawaragi senju x haruchiyo'nun gf!f!okuyucusu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"bence..", Kafası bacaklarınızın arasından çıkarken ve gözbebekleri büyümüş aynı parlak yeşil gözler size bakarken sesi odada çınladı. "Bir erkekle vaktini boşa harcamamalısın, ondan daha iyi değil miyim?"

Kafan düzgün düşünemiyor, onun güzel yüzüne odaklanamıyordu bile.

Ve gerçekten ne kadar zaman geçmişti? Belki otuz dakikadan az. Ya da dahası, o anda pek çok şeyi önemsiyordunuz, örneğin iki kez boşaldıktan sonra amınızın hala Senju tarafından kullanılmaya hazır görünmesi ve o anda nefes almanın ne kadar zor göründüğü, ama zaman bunlardan biri değildi.

"Bak! Sadece ağzımla iki kez boşalmanı sağladım, bahse girerim o pislik seni bir sikle bile boşaltamaz, klitorisinin nerede olduğunu biliyor mu?"

"Senju.." ona bir iç çekişle karışık bir fısıltıyla seslendin ve parmak uçlarının senin hassas klitorisine sürtündüğünü hissettiğinde bacaklarını kapatmaya çalışırken kuru kuru yutkundun, "Dur, ben ngh! dayanamıyorum, Tanrım, artık buna"

Erkek arkadaşının küçük kız kardeşi sana baktı, dilini dudaklarının üzerinde gezdirdi ve ağzını parlak bırakmaya devam eden kayganlığının geri kalanını yalamayı bitirme fırsatını değerlendirdi ve ardından kasıklarına sırtından aşağı bir ürperti gönderen ıslak bir öpücük bıraktı. nefesin kesildi.

Vücudun zaten o kadar hassastı ki, onun yaptığı basit bir hareket bile şimdiden kıvranmana ve gözlerini devirmene neden oluyordu.

"Hm? Ama sana ve amına çok iyi davranıyorum..", Senju üç parmağını içine kaydırdı ve inlemeni bastırmak için ellerini ağzına koydun, "Oh, senin güzel amcığın tekrar boşalmak istiyor, amcığına istediğini vermeden şimdi gitmene izin verirsem bu benim için çok kötü olur, değil mi? Kızının bütün gün boşalmadan gitmesine izin veren erkek kardeşim gibi değilim."

"D-dur, Aman- mhm tanrım!" parmaklarını senin amının içinde hareket ettirmeye ve sakızlı duvarlarını daha fazla suistimal etmeye başladığında ve ağzı senin göğüslerini öpmeye ve emmeye başladığında tartışmaya çalıştın; Haruchiyo ikinizin yanında otururken onları sinema salonunun ortasında ilk kez el yordamıyla okşadığından beri onları sevdiğini her zaman söylerdi, "Sikişirken onun hakkında konuşma!"

En hassas noktanıza dokunup sürtmek için içinizdeki parmakları kıvırdığını hissettiğinizde başınız geriye düştü.

Aşırı uyarılma nedeniyle gözlerinizin kenarında küçük yaşlar belirdi, beyin ölümü gerçekleştirmeye başlıyordunuz ve yine de Senju'nun narin parmaklarıyla amınızı daha fazla becermesi için bacaklarınızı açamıyordunuz.

Tokyo Revengers x reader (ONESHOT/HEADCANONS) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin