୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀୭
BU KIZLAR İÇİN : senju & yuzuha
Uyarı🐱: 18+ NSFW MDNI, kadın!okuyucu, parmak oral seks, makaslama, yüz oturma 1.4k kelime.
Senju seni şevkle öptü, dilindeki şarabın tadı, onu daha da fazla bastırdıkça damak tadınıza doldu. pastel pembe danteller giymiş vücudunuzu hisseden eller. Göğüslerini avuçladı, kumaşın içinden onlara masaj yaptı ve seni öpmeye devam ederken Senju'nun lehine olacak şekilde senden sessiz inlemeler çıkardı.
Elleriniz Senju'nun omuzlarında, beyaz sutyeninin askısını omzunun yokuşundan aşağı kaydırıyor, altındaki destek olmasa göğüslerinden biri neredeyse dışarı çıkıyordu.
"Y-yuzuha" Senju ile öpücüklerinin arasında sızlanıyorsun, Yuzuha'nın elleri göğüslerini biraz daha sıkı yoğuruyor.
"Çıkar onu, lütfen.""O çok kibar." Yuzuha mırıldanır. "Göğüslerine böyle dokunmamdan hoşlanıyor musun bebeğim?"
Başını sallarsın, bu hareket Senju ile olan öpücüğünüzü bir anlığına bozar ama hevesiniz onu güldürür.
Yuzuha'nın parmakları göğüs uçlarını sıkıştırmak için sütyeninin kuplarına daldığında ağzından bir inilti kaçtı."E-evet, ah!" İnlersin, başını onun omzuna yaslarsın. "d-daha fazla, lütfen."
Senju kıkırdar, sutyeninin kopçaları açılırken göğsünüzü öperek giysiyi üzerinizden çekmesine ve ağzını meme uçlarınıza dolamasına izin verir, ihtiyaçla emerken diğerini parmaklarının arasında yuvarlar.
Yuzuha seni baştan savma bir öpücüğün içine çekiyor, senju ona ulaşmak için boynunu bükerken Senju'nun senden çekip çıkardığı inlemeleri içiyor. Yuzuha, külotunun yanlarındaki kurdeleleri çekerken göğsüne yaslanmana izin vererek başlığın üzerinde gevşer, onları çekip bir kenara atana kadar giysiyi bir arada tutar.
Senju, onun altında, çorap giymiş bacaklarının arasında yatan çıplak amını fark eder. Jartiyerinizdeki askılar tarafından tutulan kumaş. Parıldayan amına eğlenceli bir rüzgar esiyor, kollarını kalçalarına dolarken ve seni şilte üzerinde daha düz bir şekilde yatırmak için hafifçe çekerken soğuk seni irkiltiyor.
Senju'nun dili bacaklarınızın arasındaki bir şeridi yalıyor, sonunda klitorisinize odaklanmadan önce alaycı bir şekilde kıvrımlarınızı emiyor, siz onun ağzının ve çenesinin her yerine inleyip damlarken klitorisinizi sallayıp emiyor. Bu görüntü karşısında Yuzuha'nın midesi kasıldı ve Senju'nun kalçaları biraz sürtünmek için şilteyi gıcırdatırken seni yemesini izlerken heyecanlandı.
"A-ah, Senju, Senju!" İnlersin, doruk noktan tüm vücudunda dalgalanır.
Dilini deliğinize daldırır ve üzerinize gelmeden önce yeterince kayganlık toplar. Ağzın itaatkar bir şekilde açılıyor, Yuzuha'yı öpmek için hareket etmeden önce yutkunman için içindekileri ağzına damlatırken dili dışarı çıkıyor ve seni dilinde tatmasına izin veriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers x reader (ONESHOT/HEADCANONS)
De Todo⚠️UYARILAR!': Dikkat bu hikayede gxg ve gxb smutları bulunmaktadır okumak istemeyen veya rahatsız olan varsa lütfen okumayınız :3 ₊˚⊹♡ Tumblr'den çevirilmiştir. <33 ♡₊˚ 🦢・₊✧🫧 𓇼 ೀ♡₊˚ 🦢・₊✧🫧 𓇼 ೀ