Rok 2018.
S Dominikem se teď mnohem víc bavíme.
Jsem moc ráda, ale zároveň mám strach.
Dneska jsem s ním v klubu.
Mám na sobě černé šaty po stehna s dlouhými průsvitnými rukávy a klasické bílé conversky.
On má bílou košili rozeplou na hrudi a obyčejné černé džínové kalhoty.
"Jdeš tancovat?" zvedne se ze židle a čeká na mě.
"Nemyslím si, že je to dobrý nápad" zasměju se, ale on si stoji na svým.
"Notak prdelko, pojď" chytne mě za ruce a vtáhne na parket.
Ruce si položí na moje boky a já ty své dám okolo jeho krku.
"Proč mi tak říkáš?" zvednu na něj hlavu.
"Je to roztomilý, ty seš roztomilá" usměje se a já s ním.
Sklopím hlavu a opřu se o jeho hruď.
"Proč to děláš Dominiku? Všechno tohle, dáváš mi najevo, že mě máš rád a pak se chováš jak debil" zašeptám.
Chvíli je ticho a my se jen tak vlníme do rytmu hudby.
"Bojím se Ninuško, nechci ublížit sobě, ale ani tobě" opře se bradou o moji hlavu.
Poprvý mi tak řekl a já se cítím tak, že chci aby tohle trvalo navždy.
"Ale takhle ubližuješ nám oběma" pustím ho a teď stojím naproti němu.
Tváří v tvář připravena čelit tomu co přijde.
"Doprdele chápeš, že tě mám víc než rád? Já tě miluju" vyjede a hned si uvědomí co řekl.
Miluješ mě?
"Miluju tě Dominiku" dívám se na něj.
Čekám a doufám, že tohle skončí dobře.
Že my dva skončíme dobře.
"Já tebe Ninuš" vtáhne mě do objetí a po tvářích se mi začnou kutálet slzy.
Ale ne smutku ze zlomeného srdce.
Právě že naopak.
Slzy štěstí a radosti a opětované lásky.
"Jo a mimochodem, seš dneska moc krásná, ale už se těším až tvé tělo uvidím v mojí postelí a nejlíp nahé" chytne mě za zadek a zasměje se.
"Blbečku" zamračím se a on mi dá pusu na čelo.
A další, další a další všude možně po obličeji.
***
Ahojky vsichni, moc se omlouvam ze to nevyslo driv, ale prestoze napadu na dej bylo hodne, nebyla nadala. Doufam ze mi to prominete, miluju vas🥹🩷
ČTEŠ
S tebou je to jiný / Nik Tendo
FanfictionPříběh je dokončený. začátek:28.3.2023 konec:20.6.2023 V příběhu se nachází návykové látky a sexuální scénky.