17.

583 19 5
                                    

"Hele Nino, není to moje věc, ale jestli ho nechceš nechat jít, měla bys to s ním vyřešit co nejdřív" vysvětluje mi Jakub, když se všema věcma vycházím od něho z bytu.

Budu teď chvíli bydlet s Týnou.

Byla jsem tu tři dny a za tu dobu jsem Dominika úplně ignorovala.

Tak milionkrát mi psal a volal.

Dokonce se snažil omluvit přes Jakuba, ale to bylo marný ještě víc.

"Kubí já vím, že to myslíš dobře, ale musím si to nechat projít hlavou. Nemůže se přece furt chovat jak kokot, protože ví, že mu to odpustím" řeknu, obejmu ho a odcházím.

Věci si dám do auta a jedu.

Týna odsuď bydlí asi tak půl hodiny autem.

Ujedu pár metrů a začne mi vyzvánět telefon.

Podívám se kdo volá a když vidím Dominikovo jméno, vzpomenu si na Jakubova slova.

Možná bych mu to mohla zvednout.

Zaparkuju auto hned při první příležitosti a přijmu hovor.

"Ninuš halo, seš tam?" ozve se jeho zmatený hlas a já hned poznám, že pil.

I když jsem na něj pořád naštvaná a zároveň zklamaná musím se usmát když mé jméno řekne takhle.

"Co potřebuješ? " zeptám se.

"Chci se ti omluvit, já jsem to tak nemyslel. Byl jsem naštvanej, protože si měla pravdu, ale já hudbu miluju, je to můj život, nemůžu se toho vzdát" vychrlí ze sebe rychle a chvíli je ticho.

"Ale ty seš taky můj život, nemůžu ztratit ani tebe. Já tě fakt miluju a mrzí mě to, choval jsem se jak zmrd, odpusť mi to. Nemůžeš mě opustit" při poslední větě se mu zlomí hlas a on se rozbrečí.

Moment, Dominik brečí?

"Já miluju tebe a taky mě to mrzí, už jsem ti to odpustila dávno, ale takhle to nejde Domi. Vím jak je to pro tebe všechno důležitý, ale ty seš důležitej pro mě. Chci s tebou trávit čas, chodit na rande, do kina a mazlit se. Asi to potřebuju a vyžaduju víc než ty, protože jsem žena, ale poslední dobou jsem tě skoro ani neviděla" brečím už taky.

"Promiň Bety, kdybych mohl hned to vrátím zpět" Bety.

On mi tak vážně řekl.

Je to moje druhý jméno.

Říkala mi tak jen máma.

"Nikdo mi tak neřekl od tý doby co je pryč" miluju ho.

"Řekl mi to Jakub, tehdy když jsme se poprvý potkali u něho v bytě, no a já si to zapamatoval. Ale nikdy jsem neslyšel, že by ti tak on nebo někdo jiný řekl, tak jsem se ho na to zeptal. Jestli ti to vadí už to neřeknu" On se bál, aby mi neublížil.

"Ne to ne, je to hezký" zasměju se i přes všechny ty slzy.

"Už budu končit Dominiku a poradím ti, jestli o mě stojíš, tak se tak chovej" řeknu po chvíli a šetřu si slzy z tváří.

"Tak ahoj Ninuško a děkuju" ahoj.

Típnu hovor a teď už vážně jedu k Týně.

***

Ahojky vsechny me lasky, doufam ze se mate dobre nebo aspon lepe jak ja. S mensim zdrzenim se zase hlasim s novou casti. Miluju vas💖💖

S tebou je to jiný / Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat