Sabah Jisung'un telefonunun alarm sesi ile uyanan Minho, telefona uzanıp alarmı kapattı. Bir süre Jisung'un uyumuşunu izledi, gözünün önüne düşen saçları eliyle kenara doğru çekti. Minho'nun elinin sıcaklığını yüzünde hisseden Jisung gözlerini hafifçe açıp :"Ilino ne yapıyorsun?" dedi. Minho yatağında doğrulup hafif öksürerek :"Yüzünde sinek vardı onu kovuyordum!" dedi. Jisung gülümseyip perdeyi açtı, havaya bakıp :"Ahhh, bugün hava çok güzel! Prova için stüdyoya ne zaman gideceğiz?" dedi. Minho elini yüzünü yıkamak için yürüdüğü banyo kapısının önünde durup :"Kahvaltı yapalım sonra çıkarız."dedi. Minho artık Jisung'u gördüğünde gerilmeye başlamıştı, dünkü Bunny'nin aşk tanıtımından sonra. Elini yüzünü yıkayıp hâlâ yatakta uyuklayan Jisung'a yüksek sesle :"Hadi kendine gel, ben kahvalti hazırlamaya gidiyorum!" dedi odadan çıkıp. Jisung doğrulup bir iki gerilme hareketi yaptıktan sonra telefonunu alıp Kitty'e :"Günaydın! Bugün hava çok güzel değil mi? Planın var mı?" yazdı. Elini yüzünü yıkayıp aşağı mutfağa doğru indi. Mutfak sandalyesinde Felix ve Minho'nun çoktan hazırlanmış sofranın başında oturduğu görünce :"Woahh! Felix sen mi hazırladın?" dedi şaşkın şaşkın gülerek. Felix sırıtıp :"Binnie ile hazırladık, gel otur sen de!" dedi. Jisung etrafa bakınıp :"Changbin nerede?"dedi. Minho bahçeyi gösterip :"Kız kardeşi ile telefonda konuşuyor, bu haftasonu Seul'a geliyorlarmış." dedi. Jisung sofraya oturduktan sonra Minho'nun yüzüne yaklaşıp :"Gözünün kenarında çapak kalmış! Hah sildim." dedi gülümseyip. Minho buz kesilmiş gibi bir süre hareketsiz kaldıktan sonra, kafasını iki yana sallayıp gülümsedi :"Söyleseydin ben alırdım!" dedi. Felix ne olduğunu anlamamış bir şekilde, bir Jisung'a bir Minho'ya bakıyordu. O sırada Changbin içeri girip :"Günaydın!" dedi full enerjik bir sesle. Felix gülümseyip :"Sanırım kardeşinin geleceğine seviniyorsun. Gel otur hadi yemekler soğuyacak!" dedi. Changbin sandalyeye oturup heyecanla :"Normalde hafta sonu gelecekti ama onu konserimize davet ettim, ilk defa katılacak!"dedi heyecanla. Jisung tebessüm ederek :"Aaa ne güzel! Daha önce neden hiç katılmadı? Hannah* her konsere katılıyor!"dedi kahkaha atarak. Changbin :"Kız kardeşim kameralara pek görünmeyi sevmiyor, o yüzden genellikle konsere gelmez."dedi. Masadaki gimbap'tan birkaç tane alıp herkesin tabağına koydu. Felix ağzındaki lokmayı bitirip :"Kahvaltıdan sonra duş alıp hızlıca geçelim stüdyoya. Bu son iki günde koreografiyi bitirmemiz ve çalışmamız lazım!" dedi. Minho yemeğini bitirip tabağını bulasik makinasına koyup :"Ben bir duş alacağım, fazla uzun sürmez." dedi merdivene ilerleyip. Odasına geçip telefonunu aldı, mesajlara girip Bunny'e :"Günaydın Bunny, evet hava çok güzel! Dışarı çıkacağım biraz işlerim var, sen ne yapacaksın? Bu güzel havayı kesinlikle değerlendirmelisin!😼" yazdı. Bunny'nin dün yazdıkları aklına gelen Minho, derin bir iç çekip banyoya girdi. O sırada Jisung Kitty'e :"Hehehe, ben de dışarı çıkıp bu havayı değerlendireceğim! Müsait olduğun zaman birlikte bir şeyler yapmaya ne dersin? Film izlemek, müzik dinlemek veya sadece sohbet etmek gibi?" yazdı. Telefona bir süre gülümseyen Jisung'u fark eden Changbin meraklı gözlerle :"Jisung! Senin yüzün neden telefona bakıp gülüyor sürekli?? Bizden sakladığın bir şey ya da BİRİ mi var?" dedi 'biri' kelimesini bastırarak. Felix :"Ne biri mi? Uuuuh!" dedi alttan alttan sırıtarak. Jisung gülerek :"Ne birisi ya? Arkadaşımla mesajlaşıyorum!" dedi sesli bir şekilde. Changbin dalga geçercesine kahkaha atıp :"Hahayt! Ben hiçbir zaman bir arkadaşıma öyle gülmedim mesajlaşırken !" dedi. Felix kızgın suratla :"Ne yani, kime gülümsüyorsun o şekilde sen mesajlaşırken ?!" dedi. Changbin inkar edercesine ellerini iki yana sallayıp :"Ahh yok be! Ben gülmedim, gülmem!" dedi. Felixin yanaklarını sıkıp :"Hadi giyinmeye geçelim, Minho'da birazdan duştan çıkar zaten." dedi.
Herkes giyindikten sonra salonda televizyonun önünde toplanıp, diğerlerinden telefon gelmesini bekledi. Minho Bunny ile olan mesajlar girip :"Boş zamanım kalırsa neden olmasın? Gece izleyebiliriz sanırım :) "yazdı. O sırada Felix çalan telefonunu işaret edip :"Jeongin arıyor!" dedi. Cevaplayıp :"Aloo!" dedi gülümseyip. Jeongin :"Biz şimdi çıkıyoruz siz de çıkın, 10 dakikaya orada oluruz." dedi. Felix onay verip telefonu kapadı, çantasını alıp :"Onlar çıkıyormuş, hadi bizde çıkalım!" dedi. Herkes çantalarını alıp yola çıktı, Jisung yürürken telefonunu açıp Kitty'e :"Tamamdır, eve geçtiğinde haber edersin. İyi eğlenceler! ✨" yazdı. Changbin eliyle Jisung'u işaret edip yüksek bir sesle :"Ahh bak! Yine yüzü gülüyor mesaj yazarken! Hahaha Hannie!" dedi kahkaha atarak. Minho şaşkın bir şekilde :"Ne oluyor, ne gülmesi?" dedi. Felix sırıtıp :"Ahh senin haberin yok banyodaydın, Jisung 'BİRİ' ile mesajlaşırken gülüp duruyor!" dedi. Jisung kızıp :"Hayır! Arkadaşımla mesajlaşıyorum dedim ya!" dedi hızlı hızlı yürümeye başlayıp. Minho hayal kırıklığına uğramış olsa da belli etmemeye çalışıp, içinden :"Hangi arkadaşı ile konuşurken gülümsüyor olabilir ki? Bütün arkadaşlarını biliyorum, yeni bir arkadaşı mı var yoksa? " diye düşündü. Felix Minho'nun omzuna dokunup :"Hey orada mısın! Linoooo!" dedi. Minho şaşkın bir şekilde :"Ne oldu?!" dedi etrafa bakınıp. Felix kafası karışmış bir şekilde :"Bir şey olmadı, daldın gittin. Asıl sana mı bir şey oldu?" dedi tebessüm ederek. Minho kafasini reddedercesine iki yana sallayarak yürümeye devam etti. Stüdyonun önüne gelmişlerdi, Seungmin sevimli bir yavru köpek gibi el sallayıp :"Hannie, Binnie, Felix, Linoo!" diyerek gülümsedi. Bang Chan elini Jisung'un omzuna atıp :" Günaydın çocuklar! Hadi içeri geçelim!" dedi. İçeri geçerken Hyunjin Minho'nun kolundan tutup :"Ne oldu? Bir şey olmuş ben anlarım! Mood'un düşük, üzgün gibisin!" dedi. Minho her zaman ki gibi iyi olduğuna dair yalan söylediği maskesini takıp :"Ahhh ne olacak, uyanamadım halâ!" dedi yalandan tebessüm ederek. Hyunjin şüpheli bir şekilde :"Emin misin?" dedi. Minho hafifçe Hyunjin'in karnına vurup :"Ne duymak istiyorsun! Öldureyim mi seni?" dedi gülerek. Hyunjin :"Ahhh Hyung! Acıttın!" dedi acıyla tebessüm ederek. Hyunjin'in omzuna elini atıp içeri doğru ilerlediler. Jeongin :"Hyunjin ve Minho yer değiştirdiği koreografiyi bir daha deneyelim!" dedi. Hyunjin-Felix ve Jisung-Minho ikilisi yerini alıp koreografiyi yeniden denediler. Hem aradaki uyum hem de tempo oturmuştu, Chan :"Bu düzen daha iyi oldu, buradan devam edelim." dedi alnındaki teri silerek. Minho'nun önceden morali bozuk olmasına rağmen şu an koreografi yüzünden Jisung ile cok fazla yakınlaştıkları için sağlıklı düşünemez olmuştu.
2 saat süren provanın ardından Chan ayağa kalkıp :"Bugünlük bu kadar yeter, ayakta zor duruyoruz. Evlere geçtiğimizde kişisel antrenmanlarınızı yapmayı unutmayın. Yarın saat kaçta olacağını gece Seungmin haber verecek." dedi. Seungmin kocaman gülümseyip Chan ile birlikte arabaya doğru gitti, Jisung :"Ben yürüyerek geleceğim, siz gidin!" dedi. Minho merakla :"Bir şey olmadı değil mi?" dedi. Jisung kafasını iki yana sallayıp :"Hayır hayır bir şey olmadı, biraz yalnız sahilde yürümek istiyorum sadece." dedi masumca gülümseyerek. Minho yalnızca dediğini duyduktan sonra Jisung'a katılmak için ısrar etmeyip arabaya bindi. Jisung Kitty'e :"Selam tekrardan ne zaman müsait olursun?" yazdı, derin bir iç çekip sahildeki taşlara oturdu. Minho arabada mesajı açmaya çekindiği için eve gidene kadar cevap verememişti. Eve varır varmaz odasına geçip telefonunu eline aldı :"Selam şu an müsaitim ama seninle konuşmak istediğim bir şey var. Daha doğrusu bir konu, musait olduğunda haber verirsen sevinirim 😿." yazdı. Üstünü çıkarıp yatağına atladı, o sırada Jisung telaşla :"Aa ne oldu? Umarım kötü bir şey söylememişimdir. " yazdı. Minho arkasına yaslanıp :"Hayır sen kötü bir şey demedin, ben bir şey danışmak istiyorum. Dün aşık olmak hakkında söylediklerin üzerine çok düşündüm, benim etrafımda senin anlattıklarını yaşadığım biri var ve bugün biri ile mesajlaştığını öğrendim. Kıskanmış gibi hissettim, flört olarak değil yeni bir arkadaşla mesajlaştığını söylüyor. Belki de yeni bir arkadaşı ile benden daha yakın olur diye düşünüp kıskanmışımdır değil mi?" yazdı. Endişeli bir şekilde yatakta bir sağa bir sola dönüyordu, Jisung kendi kendine "Demek haklıydım, hayatında o konumda olduğu biri vardı. Ne diyeceğim ki?" diye düşündü. Telefonunu açıp :"Öncelikle böyle bir olayı bana anlatmanı sağlayacak rahatlığı verdiğim için mutlu oldum, teşekkür ederim anlattığın için 🫰🏻. İkinci olarak bazen yakın arkadaşlarımız bize yeni bir arkadaşı olduğunu söylediğinde kıskananabiliriz çünkü 'ya benimle olduğundan daha yakın olursa' düşüncesi gelir aklımıza. Gayet normal olduğunu düşünüyorum ama eğer sana daha önce dediğim kalbinin hızlanması, utanmak, kızarmak gibi olaylar oluyorsa bir daha düşün derim. Belki de arkadaştan daha fazlası olarak görüyorsundur!" yazdı. Biraz kırılmış bir şekilde "Ona resmen ilişki ile ilgili tavsiye verdim kendime inanamıyorum! Onca zamandan sonra benimle aynı hobilere, müzik zevkine sahip olduğum hatta ortak noktalarımızın da çok olduğu biri ile tanıştım ve ona ilişki tavsiyesi mi verdim? Çok salağım..." dedi içinden. Bunny'nin yazdığı paragrafı okuyan Minho derin bir oh çekip "Ohh rahatladım meğersem fazla düşünmeme gerek yokmuş! Eminim Jisung'da beni sadece arkadaş olarak görüyordur." dedi. Eline telefonu alıp Bunny'e :"Ahh çok teşekkür ederim, sayende içim rahatladı. Arkadaşım hakkında yanlış düşünmüştüm ama içimi rahatlattın!😼 " yazdı içten gülümseyip. Jisung telefona hayretle bakıp içinden :"Ahh gerçekten mi? Ben olmayan ilişkilerini düzelttim sanmıştım, ahhh! Bir şansım daha mı var yani şimdi?"diye geçirdi. Kitty'e :" Aa ne demek kitty! Sevindim içini rahatlattığım için, şimdi ben eve geçeceğim istersen bir şeyler yapalım!" yazdı. Minho anında cevap verip :"Olur tabii ki de, ben izleyeceğimiz filmi seçiyorum!😼 Eve geçince haber vermeyi unutma! " yazdı.
Kitty ve Bunny bütün gece seçtikleri filmi izledikten sonra 'iyi geceler' mesajı ile günü kapattılar. Minho eline yastığını alıp Jisung'un odasına parmak uçlarında yürüyüp içeri girdi. Uyuduğunu düşündüğü Jisung yatağın içinde oturuyordu, Minho şaşkınlıkla :"Hannie! Sen neden daha uyumadın?" dedi. Jisung gülümseyip :"Ilino! Gel hadi uyuyalım, uykum gelmemişti. Yer yatağını kurma yatakta uyuruz." dedi. Minho tebessüm edip Jisung'un yanına kıvrıldı.Devam edecek...
*Hannah : Bang Chan'ın kız kardeşi
Bonus Minsung ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE ROOM APART | Minsung
FanfictionSKZ* grubundan Han Ji Sung ve Lee Min Ho instagram üzerinden anonim hesaplar oluşturup fan videolari izliyorlardir. Bir videonun altında Jisung'un yorumu Minho'nun dikkatini çeker ve konuşmaya başlarlar. Birbirlerinin kim olduklarından habersiz sohb...