____________________________________
W pięknym zamku, niedaleko położonym koło pewnego miasteczka, nazywanego Hawkins.
Mieszkała rodzina królewska. Iz byli oni idealnym przykładem cudownej rodziny, gdy weszło się głębiej w mury tego wielkiego pałacu zaczynało zauważać jak ona nie różni się od tych zwykłych rodzin, które były normalnego statusu, nie miały tytułów tylko zwykłe nazwiska. Ich poddani, często bywali oddani swym wiernym władcom, co bardzo cieszyło rodzine królewską. W zamku rzadko panowały różne bale, czy jakiekolwiek spotkania towarzyskie.Król Ted I zadecydował i zadeklarował każdemu głośno, że jego trójka najukochańszych dzieci postanowiła zacząć naukę z innymi, niż pozostawać zdanemu sobie oraz prywatnemu nauczycielowi. Nie każdy wolał spędzanie czasu, tylko i wyłącznie sam na sam z jakimś marudnym wykładowcą, który nie umie przekazywać tej wiedzy na danym poziomie, jakiego oczekują dzieci króla.
Danego dnia, w którym książę Michael ogłosił, że postanawia zacząć naukę w szkole, która jest prywatnym instytutem dla młodych książąt oraz księżniczek, a także dam dworu, poprosił o zapisanie do tego jakże pięknego miejsca.
Z tego co wiadomo, miejsce to jest pełne klasy, a także wzbudza pozytywne opinie od najwyższych z ligi.
Początkując uczestniczenie w danych zajęciach, książę ma nauczyć się manier dla przyszłego potomka, tak aby wydać na świat dziecko, które w przyszłości będzie władało całym królestwem.
Rodzice chłopaka, dzięki ogromnej tolerancji i szacunku dla chłopaka, przekazali fakt, że dziecko może urodzić ktokolwiek. Może być to dziecko Nancy, Michaela, a nawet Holly.
Przez przekazaną kiedyś deklarację chłopaka, poinformował najbliższych o swej orientacji, która nie wzbudziła skandalu, a nawet szoku. Przez
to, że rodzice wykazali się kochającymi i dobrymi, akurat w tej kwestii, chłopak mógł cieszyć się wolnym życiem.Mógł być zakochany w jakimkolwiek młodzieńcu, o ile nie dowiedzą się o tym media. W ich stwierdzeniu chłopak musiałby pokazać, że tej drugiej stronie tez to zależy, a także rodzicom chłopaka, nie przeszkadza ten fakt.
Udając się do tej szkoły Michael mógłby znaleźć
swą miłość, która mogłaby być prawdziwa i szczera. Tylko czy istnieje na tym świecie młodzieniec, który odwzajemni uczucia, księcia Michaela?Kawaler ten przystojny jest nad wyraz. Jego prawie czarne włosy, które opadały na jego twarz, pasowały mu do jego cudownych brązowych oczu oraz piegów na jego jasnej cerze.
Chłopak iż miał wiele kobiet, które chciałyby chociażby dotknąć jego gładkiej skóry dłoni, nie przyciągały go,w żadnym stopniu.
Wręcz odtrącały swą nachalnością i bezczelnością. Jedynym gestem, które potrafiły wykonywać to, flirt, dodatkowo wachlarzem... kto jest na tyle nieokrzesany, że pobiegnie za kobietą, bo pomachała mu wachlarzem, spuściła wzrok i wyeksponowała swój biust, który ściśnięty był przez gorset.
Iż mamy XXI w. Często na balach istnieją osoby, które prezentują się w takich kreacjach. Często zastanawiające jest to, co kobieta umie wykonywać aby zbajerować i podniecić zwykłego mężczyznę.
Kobiety są zbyt banalne, zaś mężczyźni są tajemniczy, którzy umieją dobrze kryć to co czują. Marzeniem byłoby poznanie dżentelmena, który miałby same pozytywne cechy, które podobają się Mike'owi Wheeler'owi.
Jutro książę ma wyruszyć do nowego miejsca, pełnego dobrych manier i cudownych ludzi. Jego jedynym zmartwieniem jest to czy się dopasuje, a także czy znajdzie jakąś interesująca osobę.
_________________________________
Hej tu autorka czy podoba wam się tego typu powieść? Jestem bardzo zaciekawiona czy taka tematyka byłaby fajną opcją? Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły możecie napisać.Tutaj jest wstęp, do danej powieści o Mike'u i Will'u!!!!!! Cieszę się masakrycznie....
CZYTASZ
princely romance//byler
FanfictionW niedawnych dosyć dla nas latach, ponieważ akcja ma czas teraźniejszy. W królestwie nieopodal miasteczka Hawkins, panuje król Ted I wraz ze swoją piękną małżonką królową Karen. „Cudowna" rodzina posiadająca trójkę zacnych dzieci, Nancy, Mike'a, a...