Частина 3

52 4 0
                                    

На слідуючий день ніндзя хотіли трохи блище познайомитися з Наомі,адже після довгих вмовлянь залишитись в храмі дівчина вирішила все-таки залишитися. Ву виділив для неї окрему кімнату,як у інших.

Ранок. Я прокидаюся від того,що набридливий промінчик сонця пробивається до мене в кімнату через маленьку дірочку між шторами і попадає чітко мені в око. Сонно тру очі,намагаючись піднятися з ліжка. Непрокинуйшись,сонними очима оглядаю кімнату,кімната в темно фіолетових кольорах,біля ліжка маленька тумбочка на якій стояв невеличкий годинник який показував 8.27.В кімнаті,ще знаходилася невеличка шафа в якій були обережно складені речі.   "-Дивно я ж собою ніяких речей не брала."-подумала про себе Наомі.  Дівчина вирішила подивитися що за речі лежали в шафі. Знову ж таки речі були в темно фіолетових кольорах,кімоно,футболки,шорти,кофти.

Поки Наомі розглядала речі,в кімнату хтось постукав.
-Заходьте!-голосно крикнула дівчина,щоб людина яка стояла за дверима чітко почула.В кімнату зайшла Нія.
-Доброго ранку,як спалося на новому місці?
-Добрий,спалося досить добре.
-Прекрасно,тоді збирайся та спускайся в низ до нас,ми хочемо ближче познайомитися,ванна навпроти твої кімнати.
-Емм... Так звісно я скоро спущуся
Коли Нія вийшла з кімнати,Наомі почала робити свої справи.

Дівчина спускалася по сходинах в залу,в якій вчора відбувався в одну мить приємний та не дуже діалог. Вона досі не могла повірити,що вона знайшла свою справжню матір та брата. Вже спустившись,на дівчину чекали всі присутні в кімнаті.
-Доброго ранку всім!-привітливо привіталася Наомі.
- Привіт!-привіталися всі разом вони.
-Ти будеш снідати,бо ми вже поснідали?-сказав Кай.
-Та ні дякую,я ще нехочу поки що їсти.-сказала дівчина.
-Тоді давайте познайомимося ближче?-говорила Нія.
-Емм...Так давайте тільки давайте ви мені будете задавати питання а потім я вам?
-Так, гаразд.-Говорив Коул.
-Наомі розкажи будь ласка як ти потратила до інтернату?-Говорив Ллойд
-Я не пам'ятаю як я туди потрапила,але я пам'ятаю що мені було 2 роки. Мені там взагалі не подобалося адже з мене там насміхалися за мою фігуру,колір очей їх мій не влаштовував для них він був занадто яскравий. За колір волосся,я була одна блондинка в моєму класі,в 15 років а з відти втікала,шукати мене ніхто не збирався,я там нікому потрібною не була.-З трохи скляними очима я розказувала їм цю історію,адже згадувати це мені було недуже приємно.
Ллойд підійшов до мене та міцно обійняв,та говорив мені на вухо.
-Пробач мене будь ласка,що я не був тоді з тобою разом. Пробач мені,що не зміг захистити тебе. Пробач.... Я його обійняла навзаєм та говорила.
-Тут немає твоєї провини,ти невинен.-Я вже ревіла від цього всього.
-Давайте краще ви щось про себе розкажіть-сідаючи на місце казала Наомі
-Ну Зейн у нас ніндроїд
-Нінд...хто?

Тут Зейн змінив свій зовнішній вигляд,і переді мною тепер сидів не блондин з голубими очима,а робот?
-Аааа,я тепер зрозуміла.
-Ще у нас в команді є дівчина ніндроїд Піксель,зараз вона працює нас новими робо-костюмами.
-Класно,то ви з Піксель зустрічаєтеся?-запитала я у Зейна.
-Так ,ми разом. Ще у нас разом Джей і Нія.
-Прикольно,хахаха
-У Кая теж є майже дівчина-сказала Нія усміхаючись. Кай навіть трохи почервонів.
-Вона не моя дівчина,ми з нею познайомилися на турнірі стихій,нинішня володарка Бурштину. Її батько майстер Чен,хотів забрати всі сили стихій для себе,щоб стати Анакондраєм.
Зараз Скай продовжує бізнес свого батька,в неї свій ресторан локшини.

Темні сили Where stories live. Discover now