Частина 5

36 2 0
                                    

Приїхавши в храм та залишивши речі в машині,ми зайшли в ворота.

-Чось трапилося?Ллойд що за терміновість?-йдучи до команди говорив Коул.
-Де ви так довго були?Майстер Ву сказав,що ви пішли ще зранку й досі не повернулися.
-Я допомагав Наомі збирати речі,вона вирішила залишитися в нас.
-Серйьозно?Наомі ти справді вирішила залишитися?
-Так я вирішила залишитися,думаю мені тут з вами буде веселіше.-посміхаючить говорила я.
-Це добре,давайте перейдемо до справи,я покликав вас сюди адже ви повинні свій відбиток руки на стіну.

Ми з Коулом підійшли до стіни,там було намальовано багато різних малюнків з ніндзя та різними злодіями.
-Це що всі ваші битви?-Запитував Коул.
-Так це історія Ніндзяго історія в якій ви відіграєте дуже важливу роль.-говорив Ву.
-А це що таке?-Запитав Кай.
-Торнадо творення!Нем'ямятаєш?Ми згуртувалися і створили цю....цю мега штукенцію-Сказав Джей.
-Ааа так ,аж не віриться...
-Тільки непамятаю щоб воно було аж таким великим!
-Так майстре Ву,впевнені що хочете увінчати цей момент,бувало
і краще.-запитав Кай піднімаючи брови.
-Це сторінка нашої історії,коли надію було втрачено ви подолали  руйнуванням творенням,рівновагу було вдновлено...це сила спінджицу яку треба завжди бере...Тут в небі з'явився дуже великий спах я так злякалася,що майже невтратила свідомість.Тут з цього спалаху почало щось дуже велике падати.Хтось крикнув:
-Це що первородна?
Ніндзя почали кудись бігти вниз.Схоже це був дракон.Я ніколи не бачила драконів.

Ми спустилися вниз по сходинах,лежав великий червоний дракон з рогами,Ву підійшов до нього та погладив?Погладив серйозно йому не лячно?Я підійшла до Ллойда та взяла його за руку та сказала?
-Ллойд,це що таке?Мені лячно!
-Нехвилюйся вона нас не скривдить.
-Господи!Віра!-Джей підбіг до якої жінки яку я так зрозуміла привіз дракон.
-Ти ціла?-Запитала Нія
-Віро,що сталося?-Запитав Ву вона йому щось пробуркотіла на вухо.
-Що вона каже?
-Вона каже...Пітьма наближається...

Вже з завдання приїхали Піксель та Зейн.
Всі вже піднялися до манастирю я й досі нічого нерозумію,ми всі сидимо надворі поки майстер Ву та Місако не допоможуть тій жінкі.Тут вийшов Ву.
-Як вона?
-З нею все буде гаразд?
-Я дав їй сильне цілюще зілля їй стане краще...первородній теж але потрібен час...
-Вона сказала що сталося?-Запитав Коул.
-Вона сказала пітьма охопила вимір Оні та Драконів...вона відбивалася але пітьма росла і росла пожираючи все на шляху люди замерзали від її дотику...

Темні сили Where stories live. Discover now