//-думки
**-минуле
"-автор8:34, на вулиці прекрасна погода, всі радісно гуляють в парку, а тим часом Джинні йде до своєї галереї. Йому треба було відкрити галерею, та видати зарплату робітникам. Йому хтось подзвонив: //хто там мене вже турбує//
Джинні- так, слухаю.
Мінхо- ало це я, Мінхо, де тебе носить?
" Якщо, що Мінхо працює разом з Джинні."
Джинні-я вже майже на місці, десь через 10 хв буду.
Мінхо-добре, бувай!
Джинні-бувай!
Хьонджин вже відключався від дзвінка, але раптом у нього хтось втаранився. Він повертає голову і бачить як якийсь хлопець лежить на асфальті з розсипаними біля нього документами.Джинні-о Боже, вам допомогти?
???-так, будь ласка.
Джинні- //він такий красивий//
Вони зібрали всі документи і Хьонджин допоміг незнайомцю встати.
Джинні- в наступний раз будьте обережніше. Доречі як вас звати?
Фелікс- Фелікс, а вас?
Джинні- Хьонджин, давай на ти?
Фелікс- добре))
Джинні- можеш мені дати свій номер? Просто зараз я мушу йти, а потім поговоримо.
Фелікс- так, °номер°.
Джинні- дякую, бувай!
Фелікс- бувай!
Фелікс- // високий, кароокий хлопець попросив у мене номер, день вдався! //Хьонджин пішов, а Фелікс шукав місце там де було оголошення про те, що шукається робітник в галерею. Походивши він все таки знайшов потрібну галерею, вона називалася "Галерея Чоним".
Коли він зайшов він побачив прекрасні картини, їх навіть не можливо було описати словами. Пройшовши далі він побачив робітників цієї галереї і запитав в них де кабінет директора.
Фелікс- доброго ранку, можете підсказати де тут кабінет директора?
???- так, йдіть за мною.
???- ось.
Фелікс- дякую!
Фелікс постукав у двері і почувся голос.
???- заходьте.
Фелікс- доброго...
Хьонджин- Фелікс?! Що ти тут робиш?
Фелікс- прийшов влаштовуватися на роботу.
Хьонджин- а, ну тоді сідай.
Фелікс сів.
Хьонджин- розказуй, скільки тобі років, маєш досвід роботи, і чому ти вибрав саме роботу в галереї?
Фелікс- 22 роки, не маю, просто мене дуже надихають картини, особливо які висять у вас у галереї))
Хьонджин- добре, чи ти готовий?
Фелікс- до чого?
Фелікс- // так зразу?//
Хьонджин- до роботи зараз, а ти про що подумав?
Фелікс- а, та так не про що.
Хьонджин- зараз в мене немає роботи, тому я тобі зараз все тут покажу і розкажу чим ти будеш займатися. Ти ж не проти, що я це тобі буду показувати, а не твої колеги?
Фелікс- звісно не проти))
Хьонджин- добре, доречі після цього я тебе познайомлю з колегами.
Фелікс- мгм.Вони разом пішли роздивлятися галерею.
Коли вони прийшли Хьонджин сказав:
Хьонджин- ти запам'ятав де що знаходиться?
Фелікс- вроді так...
Хьонджин- якщо, щось не зрозуміло, тоді питай в мене я тобі все поясню.
Фелікс- мгм.
Хьонджин- а зараз пішли в кімнату в якій ми завжди переговорюємося і я тебе познайомлю з колегами.Вони зайшли і почули:
Робітники- доброго дня директору Хване!
Хьонджин- доброго дня, познайомтеся це Фелікс, мій новий секретар!Фелікс не те що був в шоці, він був ВАХУЇ. Адже, вони не домовлялися що він буде його секретарем.
Хьонджин- ну добре знайомтеся, а я пішов у кабінет.
Ханна- привіт мене звати Ханна.
Мінджу- а мене Мінджу.
Техьон- а я Техьон.
Фелікс- всім приємно познайомитись! Пробачте, але мені треба відійти.Фелікс пішов до кабінету Хьонджина.
Він постукав і ввійшов.
Хьонджин- ти щось хотів?
Фелікс- так, чому ти сказав, що я твій секретар? Ми ж не домовлялися про це.
Хьонджин- я просто подумав, що тобі краще бути моїм секретарем, а не звичайним робітником.
Фелікс- чому ти вирішив це без мене?!
Хьонджин підходячи сказав:
Хьонджин- ну ти, що, обідився?
Фелікс відвернувшись сказав:
Фелікс- ні!
Хьонджин- а я бачу, що так.
Раптом, їхню розмову перебив звук відчинених дверей.
Мінхо- привіт! А це хто?
Хьонджин- це мій новий секретар, Фелікс.
Мінхо- Джинні можна тебе на два слова?
Хьонджин- Фелікс, зараз я прийду.
Фелікс- мгм.
Мінхо і Хьонджин відійшли.
Мінхо- ЯК ЦЕ НОВИЙ СЕКРЕТАР, Я Ж ТВІЙ СЕКРЕТАР?!!?
Хьонджин- ти старший, а він молодший.
Мінхо- ну добре, а коли він з'явився?
Хьонджин- сьогодні, після того, коли ти мені дзвонив він в мене втаранився і ми познайомилися, а потім він прийшов у галерею влаштовуватися на роботу. От і все.На сьогодні все. Думаю вже завтра напишу і ще одну частину.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти мій сенс життя
ФанфикЩо буде якщо піаніст і художник зійдуться в одне ціле? Я думаю що це буде історія з хорошим кінцем. Це мій перший фанфик тому, якщо будуть помилки або не дуже буде цікаво, то пробачте))