Bu düşünceleri kafamdan bir hışınla dışarıya atmıştım. Bıkmıştım amk bu kıyaslamadan.
Sofradan bir kaç birşeyler yiyip doydum diyerek kalkmıştım.
Çantamı alıp ayakkabılarımı giyip çıkmıştım. Bu ani karar nerden çıkmıştı böyle yaa. Ben busan'dan memnundum.Burda arkadaşlarımda vardı orda ne yapıcaktım ben.
Bu düşüncelerle yolda yürüyordum. Evim okula pek uzak değildi o yüzden genellikle geç kalmazdım. Ama yinede hızlı yürürdüm giderken.Okula varmıştım bizimkiler her zaman ki gibi kapının yanındaki banklarda beni bekliyordu.
Jisung-Günaydın lan göt laleleri.
Felix-sana da günaydın jisung.
Seungmin-Günaydın
Jeongin-Günaydın
Jisung-Yürüyün sınıfa gidelim bir kaç bişey söyliyicem.
Seungmin-Ne söyleyecen burda söyle yaa gizem yaratma.
Jisung-Hayır yağ ben sınıfta söyleyecem.
Seungmin-İyi tamam.
Hep beraber sınıfa doğru yürümeye başlamıştık. Hayla bu 3'lüden ayrılıcağımı sindiremiyordum.Biz 5 sınıftan beri en iyi arkadaşlardık. Ne diyeyim şimdi Allah babamın belasını versin.
Uzun bir merdiven çıktıktan sonra sınıfa varmıştık sınıfının en üst katta olmasının zararları .
Sınıfa girince 3'lü başıma toplanmıştı ne diyeceğimi merak ediyora benziyorlardı.
Jeongin-Eee ne söyliyiceksin bize.
Derin bir nefes alıp konuşmaya başlamıştım.
Jisung-Babam beni daha iyi bir eğitim almam için Seul'a göndericekmiş.
Felix-Ne!!
Seungmin-Yemin et!
Jeongin-Ne zaman gidiceksin.Jisung-ağyyy bağarmayın. Başım ağrıdığı amk.
Seungmin-Felix nerde ln daha şimdi burdaydı.
Felix-Ananın amındayım gelde çıkar.
Seungmin-Terbiyesizlik yapma amk yaa.
Felix-Hee hee ayn gelmiyormusunuz siz zil çaldı angutlar.
Tmm geliyoruz. Dedikten sonra sınıftan çıkıp aşağıya sıraya geçmiştik. Her kes sıraya girince Okulun Müdürü olan Namjoon bey çıkmıştı. Bir kaç sıkıcı konuşmadan sonra bizi salmıştı son gün olduğu için ders işlemi yorduk. En son gördügüm şey Jin'in,Namjoon'dan sonra odaya girmesiydi.Normalde Öğretmen-Öğrenci ilişkileri yasaktı. Bu ikiliyi bir tek ben biliyordum. Kafama takmamıştım bunu.
Koridorda gidiyorduk bir kız gurubu bize bakarak bir şeyler fısıldaşıp gülüyorlardı ta ki ortalatındaki kızın benim yanıma gelip dudağımı öpmeye çalışmasına kadar. Ben ise reflekslerim keskin olduğu için hemen geri çekilmiştim. Kız öpemeyince biraz utanmışa benziyordu.
Jisung- Ne yapmaya çalışıyon amk!
Laila-Şeyy...senden hoşlanıyorum!
Jisung-Sen kimsin amk.Ben seni tanımıyorum bile sevmeyi bırak.
Bunu dememle yanımdan koşarak gitmişti.
Jeongin-Bir bitmediler amk
Seungmin-Ayn
Felix-Knk şunlara bakın.
Felix'in dediği şeyle gösterdiği yöne bakmıştım bizimkilerin takıntılı olduğu üçlü geliyordu. Chan,Hyunjin ve Changbin.
Felix hemen atlamıştı konuşmaya.
Felix- Hyunjin benimm.
Jeongin- Changbin'de benimm.
Seungmin- Chris'de beniğmm.
--
2 bölüm sonuu😚😚
Hoşçakalın benimle kalın 😼😚bb♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapık Patron//minsung
Fiksi Penggemarjisung lise için yeni taşındığı bu yerde arkadaşı veya evi olmadığı için bir otele yerleşir oda da bir kameranın olduğundan habersiz olan ve sürekli izlendiğini düşünen jisung bu düşüncesinde haksız değildi izleniyordu. Otelin patron'u olan Lee Minh...