1

645 35 15
                                    


Jungkook pov

ძალიან დამღლელი დღის შემდეგ სახლში წასვლა გადავწყვიტე რა დროსაც უეცრად ხმა გავიგე გარეთ. გავედი და დავინახე ჩემი დახვები ცდილობდნენ ვიღაც პატარა უსუსური ბიჭის დამორჩილებას.

-აქ რა ხდება?-დავიღრიალე

-გვაპატიეთ ბოს ხმაურისთვის

-გკითხეთ რა ხდება?!

-ქუჩაში ვიპოვეთ და გადავწყვიტეთ აქ მოგვეყვანა რადგან შეგვეცოდა მაგრამ არ გვემორჩილება.

-კარგით წადით საქმეს დაუბრუნდით მას მე მივხედავ

-დიახ ბოს

ბიჭები წავიდნენ მე კიდევ იმ პატარა უსუსურ ბიჭს მივუახლოვდი.

-ჰეი, გამარჯობა, რა გქვია?

-გამალჯობა, მე თეჰიონი მქვია

მაიცა მაიცა მას რა რამე სჭირს ასე რატომ ლაპარაკობს?  მარა საყვარელია. დეჟავუ მაქვს თითქოს ეს აქამდე მომხდარა, რაზე ვფიქრობ ფუფ.

-სასიამოვნოა თეჰიონ, მე ჯონქუქი მქვია

-ცემთვისაც

-გინდა ჩემთან გაცხოვრო?

-მალთლა?

ახხ ძაან საყვარელია

-კი პატარავ-ხელში ავიყვანე და ქვედა სართულზე ჩავედი 0სართულზე სადაც მანქანები და სხვადასხვა რაღაცეებია ჩემს მანქანაში ჩავჯექი ნუ ყველა ჩემია თითქმის თუ არ ჩავთვლით ზოგიერთი თანამშრომლისას. მაგრამ მე ჩემი გამორჩეული მანქანა მაქვს. ჩავჯექი თეჰიონი კალთაში ჩავისვი აღარ მინდოდა მომეშორებინა ისე მომეკარო საყვარლად და წავედით ჩემს სახლში, შესწორება: "სასახლეში"

მალევე ადგილზე ვიყავით, რა თქმა უნდა გადმოვედით თეჰიონს ჩასძინებია აღარ გავაღვიძე სახლში შევედით და ავედი 3სართულზე სადაც ჩემი ოთახია. შევიყვანე თეჰიონი დავაწვინე მე გამოვედი 4 სართულზე ავედი სადაც ჩემი კაბინეტია და საქმეების მოგვარება დავიწყე.

პატარავWhere stories live. Discover now