.....6 წელი გავიდა მას შემდეგ რაც თეჰიონი და ჯონქუქი ერთად არიან მათ პატარა გოგონა და პატარა ბიჭუნა იშვილეს და მათ ისე ზრდიან როგორც მათ ნამდვილ შვილებს ისინი ძალიან უყვართ ორივეს.
რაც შეეხება თწჰიონს და მის საუბარს ის გამოჯანმრთელდა მაგრამ არის მომენტები როცა ისევ არასწორად საუბრობს ან ღამის თქმა როცა უნდა არასწორად იძახის და ცოტა ბრაზდება ხოლმე.
ჯონქუქი? ჯონქუქი თითქმის იგივეა ოღონდ ცვლილებები მასშიცააა მაგალითად ის რომ უფრო კეთილი გახდა, დამთმობი და მოსიყვარულე, ამასთანავე მას უკვე ოჯახი ყავს მისი ოჯახი კი თეჰიონი და მისი ორი პატარაა.
იუნგი და ჯიმინი? აჰჰ ეს ორი უსაყვარლესი არსება როგორ მიყვარს მათი ურთიერთობა ნეტა იცოდეთ უსაყვარლესები და ძალიან გამგები ერთმანეთის მიმართ.
გახსოვთ ჯიმინმა რომ უსაყვედურა ჯონქუქს? აი მაგ დღეს იუნგიმ ჯიმინი თავისთან წაიყვანა და მის დაწყნარებას ეცადა რაც გამოუვიდა იმის მერე თითქმის ყოველ დღე ერთად იყვნენ.
და მათაც ნელნელა წყვილი შექმნეს მათ ჯერ არ უშვილებიათ ბავშვი მაგრამ აპირებენ რომ იშვილონ რადგან ძალიან უყვართ ორივეს ბავშვები როგორც ჯონქუქს და თეჰიონს.
მოდით ახლანდელ მათ ცხოვრებაზე გადავიდეთ.
-ჯონგუკიი
-გისმენ პატარავ
-შეგიძლია ბავშვს გამოუცვალო? მე მეჩქარება და ვერ ვასწრებ
-კარგი მაგრამ..სად მიდიხარ?
-კომპანიის ახალ თანამშრომელს უნდა შევხვდე ხომ არ დაგავიწყდა?
-აჰჰ არა, გოგოა თუ ბიჭი?
-არ ინერვიულო გოგოა
-კარგი წადი მაშინ და ეცადე მალე დაბრუნდე თორემ ადვილი არაა ორი ბავშვის მოვლა
-ჯიმინს და იუნგის ვუთხარი მოვლენ და მოგეხმარებიან-გაუღიმა მოწყვეტით აკოცა ტუჩებში და გავარდა სახლიდან.
-მაინც ის თეჰიობიცარ ჩემთვისბრაც 6 წლის უკან იყავი... ჩემი პატარა, მიყვარხარ. აბა იულია წავედით?-ეთამაშება ბავშვს(იულია ხო გოგოს სახელია?) გოგონამ ჯონქუქს თმები დაუჭირა და ეთამაშებოდა-არა იულ ეგრე არ ქნა მეტკინება-პატარამ თავი დაუქნია და ხელი გაუშვა რის შემდეგაც მას ჩაეხუტა.უეცრად კარზე ზარის ხმა გაისმა.
ჯონქუქი მივიდა და გააღო იქ კი ჩვენთვის კარგად ცნობილი ულამაზესი წყვილი იყო.-იუნ ჩიმ შემოდით როგორ ხართ?
-კარგად ჯონქუქ შენ?
-მეც კარგად
-ბავშვები როგორ არიან?
-კარგად სძინავთ ახლახანს დავაძინე
-კაია
-ყავას დალევთ?
-კი, ოღონდ ცივი
-აბა ამ ზაფხულში და პაპანაქება სიცხეში რომელი ჭკვიანი სვამს ცხელ ყავას?-გაიღიმა და გავიდა.ზუსტად 10 წუთში 3 ჭიქით დაბრუნდა.
ბიჭებმა მოსვეს ყავა.
-მმ ძაან გემრიელია-თქვა იუნგიმ
-გეთანხმები-აყვა ჯიმინი
-მართლა მოგეწონათ?
-კი
-მიხარია
-სად ისწავლე?
-ჩემით მოვიფიქრე.
-გასაგებია.ნახევარი საათის შემდეგ
-მოვედიიიი-შემოდუს კარში თეჰიონი-ე ჯიმინშიი-გაიქცა და გადაეხვია ჯიმინს ჯიმინიც ძლიერად ჩაეხუტა თეჰიონს.
-მომენატრე-ჯიმინი
-მეც-გაუღიმა
-აჰმ-ჩაახველეს ერთდროულად იუნმა და ჯონმა
-ეჭვის ბუკეტები
-ზუსტად-გაიცინა ჯიმინმადასასრული
მიყვარხართ კარგად💚