7

48 8 0
                                    

Jisung
Ya ödevini yapsana
Ödevini niye yapmıyorsun sen?
Sonra Changbin hyung bana gelip niye arkadasıni uyarmıyorsun diyor
Ben senin başini mi bekleyeyim hep

Minho
Olmuyor olm
Masa başına oturmak zor geliyor

Jisung
O zaman git fiziksel bir şey de yetenek edin
Onu da mı ben söyliyeyim
Polisligi bile kazanamıyorsun ya
Savmalıga bakar mısin
Calişmayacaksan da benim başimi yakma
Changbin hyung calismasi icin takim arkadasina ihtiyaci var diyor
Tamam diyoruz
Yok
Hayir anlamıyorum seni

Minho
Bitti mi

Jisung
Bitti

Minho
He iyi o zmn
Ben uyuyacağım

Jisung
Valla evini basarim

Minho
İstiyorsan dene

Jisung
Geliuom lan

Minho
Mal mısın

Jisung
Sinirliyim, gelip gebertecegim snei

Minho
İyi

Jisung kapıyı alacaklı gibi calıdığında Minho'nun annesi söylene söylene açtı kapıyı.  Jisung'u görünce yumuşadi. Çocuğu içeri davet etti. Jisungla iyice sıki fıkı olmuştu onun gözünde Jisung Minho'yu adam ediyordu. Jisung içeri davet edilir edilmez. Minho'nun odasına daldı. " Kalk lan ders çalışacağız." dedi ağır çantasıni Minho'nun uyuyan bedeninin üstune fırlatip masaya oturarak. Minho kendini gerdi acı hissetmemek için ama yine de karnına cidden sert gelmişti çanta.

" Kalk!" dedi Jisung tekrardan.

" Ya niye? Def olup gitsene!" dedi çantayi yana atarak. Yorganinı tekrar üstüne çekti.

" Kalksana ama ya!" dedi fısıltıyla söylenerek. Minho'nun annesi seslendi sonra.

" Jisung tatlım kurabiye ve portakal suyu ikram edeyim. Sonra o kendisi uyanır zaten."

" Ama..."

" Aması yok gel hadi."

Jisung ile Bayan Lee iyice birbirinin arkadaşı olmuştu. Sohbetler ikisi için de oldukça zevkli geçiyordu. Jisung kurabiyeler ve sohbet için teşekkür edip Minho'nun odasına gittiğinde Minho tamamen uyku moduna geçmişti. Yorgani çekti gencin üstünden. " Kalk!" dedi. Minho  mırıldandı. Jisung bileğinden tuttu inatçı çocuğun. Çekiştirmesiyle ne olduğunu anlamadan kendini yatakta bulması bir oldu. Minho kolunu sardı onun küçük bedenine.

" Kalk hyung!" dedi bu sefer sakin bir tonla. Minho anlaşılmaz bir sesle " Uyu." dedi. Uykulu sesi pes çıkmıştı. Sıcak nefesi direkt Jisung'un kulağını huylandırmıştı. Jisung bıkkın bir sekilde nefes verdi. Kurtulmaya çalışsa da o güçlü kollardan kurtulamadı. Minho'nun fazla düzenli odasıni inceledi çaresizce. Uyuyakaldı ders çalıştırmaya geldiği adamin kollarında.

Weird one - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin