"Tanışma"

9 0 0
                                    

2. Bölüm
"Tanışma"

- - - - -

(1 hafta sonra)

Bizim spora gitme saatimiz baya geçti, ama biz yinede kabul etmiştik. İçeriye girince çalışan 6 erkek görmüştüm ve birde 2 kız bu kadar mıydı yani?

Umursamayıp görevli adamın yanına gittim, kızlarda oradaydı, onlar konuşurken ben tek yanlarında durup etrafı inceliyordum ama içim bir değişik olmuştu. İçimde kötü bir his vardı eve gitmek istiyordum ama kızları yalnız bırakmak istemiyorum. 2-3 dk konuştular sonra artık içeriye geçtik.

Sessizliğimizi Nisa bozdu.

"Ne çok konuştu dinlemedim bile."

Haklı bende dinlememiştim, adam korkunç bir tipe benziyordu zaten gittikçe korkmaya başlıyordum.

"Aman boşverin keyfinize bakın." bunu söyleyen Gizemdi.

Gizem, Lal ve İdil diğer kızların yanına gidince ben ve Nisa beraber kalmıştık.

"Korkuyor musun?" diye sordum.

"Normalde korkmam ama hem saat geç olduğu için hemde adamın tipi normal olmadığı için sanırım evet, peki sen korkuyor musun?"

"Sanırım bende evet."

Herkes çantasını bırakmıştı ama ben yanımdan asla ayırmıyordum. Çantamı asla bırakmam cüzdanım vs. hepsi orda.

Nisa ile kızların yanına gittiğimizde baya sohbete dalmış olmalılarki gülüşüyorlardı.

"Aa sizi tanıştırayım, Yankı ve Nisa bu Açelya yanındaki ise Sude, Sude ve Açelya onlarda Yankı ve Nisa hadi sizde el falan sıkışın."

Gizemin dediği gibi hepsine elimi uzattım el sıkıştık. İyi ki tek biz yokuz burda yoksa gerçekten bayılırdım.

Sude konuşmaya başladı.

"O 6 erkeklerlede mi tanışsak?"

Gizem cevap verdi.

"Olabilir."

Çocukların yanına gittik ve hepsiyle tek tek tanıştık.
İsimleri; Ayaz, Eren, Ege, Taha, Yiğit ve Onurdu hepsinin ismini aklımda tutmam zordu çünkü unutkan bir insandım.

Tanışmamız baya uzun sürmüştü çünkü çok kalabalıktık toplamda 13 kişiydik.

- Yankı
- Gizem
- Nisa
- İdil
- Lal
- Ayaz
- Eren
- Ege
- Taha
- Yiğit
- Onur
- Açelya
- Sude

(Bir kaç dakika sonra)

Saat baya geç olmuştu kızlar çantalarını almıştı, artık gitmemiz gerekiyordu yoksa ablam beni merak edebilirdi. Burada zaten telefon çekmiyordu onu arayamıyordum. Kızlarla beraber giderken kapıyı açmaya çalıştık ama açılmamıştı.

Bu sefer gerçekten korkmaya başlamıştım, resmen burada kalmıştık ve ben aşırı korkak bir insandım.

Sude konuşmaya başladı.

"Kimse yok mu ya burda? Görevli!"

"Kimse yok sanırım." dedim korka korka.

"Ne yapacağız?"

Hepimiz birbirimize baktık yapacak bir şeyimiz yoktu sanırım.

"Biraz dolaşıp görevliler nerede diye baksak mı? Belki başka odadalardır." dedi Ayaz.

"Olabilir."

"Tamam o zaman biz erkekler gidelim siz burda kalın."

"Nedenmiş?" Gizem gerçekten özgüvenli ve hiç bir şeyden korkmayan bir kızdı grubun özgüvenlisi.

"Tamam gelin o zaman."

"Hah şöyle" sessizce mırıldandı Gizem.

Önümüzde Ayaz, Yiğit ve Onur vardı. Biz gerçekten aşırı kalabalıktık. Zaten Sude ve Açelya gelmek istemedi yorgunlarmış.

"Saat kaç?" diye sordu Lal.

"21:23"  diye cevap verdi İdil.

Ablam şu an kafayı yemiştir bundan çok eminim. En azından ona bunları anlatsaydım ama telefon çekmiyor keşke hiç gelmeseydik.

"Keşke gelmeseydik." dedim.

"İdil yüzünden geldik, ben dedim gitmeyelim diye." Lal'ın böyle söylemesi hoş bir şey değildi kız nerden bilebilirdi ki bunların olacağını? Üstüne gitmemesi gerekiyor.

"Ben ne yaptım Lal!?"

İdil'in sesi yüksek çıkmıştı hemen sinirlenen bir kişiliğe sahip biri.

"Tamam, kavga etmeyelim istersen?"

"Sorunun varsa söyle!"

Bunları ayırmamız gerekiyordu yoksa kavga edeceklerdi.

"Tamam kızlar hepimiz en baştan beri kabul etmiştik zaten sakin olun." Gizem ortamı yumuşatmaya çalıştı pek işe yaramadı ama sustular en azından.

"Azıcık sussanıza."

"Ben dedim sana Eren."

"Keşke dinleseydim Ayaz."

Ne yani konuşmadan mı gidecektik böyle duman yoluyla falan anlaşıcaktık galiba.

"Sessiz konuşuyoruz." dedim.

"Tamam, burda kimse yok yalnızız." dedi Onur.

"Kapıyı açmaya çalışalım." Eren iyi miydi? Açamıyorduk zaten daha neyini deniyeceğiz?

Herkes onu onaylamıştı ben ise bir şey dememiştim.

- - - - -

Kuzularr selammm!!🤩🫶🏻
Nasıl gidiyor beğeniyor musunuz? Beğenmediğiniz yerleri söyleyin lütfen. 13 kişiler baya kalabalık aklımda tutmam zor olacak sanırım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Spor HapishanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin