Yazardan...
"Merhabaaa Yongbok!"
"Merhaba Jeongin Bey"
"Nasılsın??"
"İyiyim Jeongin Bey siz nasılsınız?"
"Bende seni gördüm daha iyi oldum"
"Bende öyle"
"İlk önce kendimi tanitiyim ben Jeongin Yang Jeongin.20yasimdayim küçük kaldım -kikirdamalar- fln filan pek anlatıcagim bişi yok çilli civciv sen kendini tanıtır mısın"
"Bende Lee Yongbok Felix kısaca Felix diyebilirsiniz.21yasindayim.him galiba benimde öyle söyleyeceğim yok.Ben burda ne işi yapicam"
"Tam üstüne bastın Çilli.Benim asistanimsin sabah benden geç yada erken bile gelsen bişi demem yani insanlık hali latte getirirsin geldiğinde erken gelirsen sevinirim ofisini açıp resimleri düzenlersin fln filan.Toplantilara benimle beraber katılırsın ve benden daha çok konuşursun yani sebebide toplantılar çok sıkıcı oyuzden konuşmayı sevmiom.Bu kadarr yanımda rahat olabilirsin."
"Himm teşekürler Jeongin Bey.Peki benim ayri bir odammi olucak yoksa sizin yanınızda bir masadami calisicam-
"JEONGİN"
"Ow sakın hyunjin noldu"
"Efendim ben ciki-"
"Evet çabuk cik"
"Aloo sen benim asistanima niye emir veriyorsun istediğin gibi veremezsin asistanima emir tamam mı?"
"Tabi emriniz olur Beyfendi hahayt"
"Kes ne diyeceksen de asistanimla konuşmam gereken konular var"
"Asistanını yesinler"
"Ay sabir yarrabim.Cillicim bana papatya çayı getirirmisin?"
"Tabikide emriniz olur Jeongin Bey"
"O cilliiniz olmuş"
"Sabır sabır noldu sana birden bire?ne bu havalar"
"Odalarımız birleştirelim"
"Hayır."
"Neden"
"Kaplumbağa eben tobestafirallah noldu asikmi oldun bana tabi jeong etkisi"
"Yaw hehe benim o asistanın olan cilliden başkasını gözüm gormez-
"Ne?"
"Hyunjin buyuk bir hayati vaka yasio KSHSJSHSJ"
"Bisi yok sarı yelloz hem sen değilsin o havalanma patron benden hoşlanıyor diye şu cebimdeki kalem biel senden daha değerli"
"Ben bişi demedim k-"
"HEY SANA NE OLUYOR ASİSTANİMA ÖYLE SEYLER DİYOSUN ELİMDEN BİR KAZA CİKMADAN SİKTİR OLUP GİT.SENİN O HERYERİ ACİK OLAN SANA YARANMAYA CALİSAN ASİSTANİNDAN DAHA İYİ BE BENİM ASİSTANİM SİMDİ DEFOL."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Asistan•hyunlix•
NouvellesFelix, Jeongin'in asistanıydı.Felix Jeongin'i bulamayınca Hyunjin'nin odasına girdi... "oy verin lütfen"