okulun ilk gunu

214 1 0
                                    

uyumadigim icin uyanmadim ama ayilmak amacli dusa girdim ve soguk su ile yikanip ciktim. ustumu giyinip telefonumu ve kulakligimi alio asagiya indim. bugun okula kayit yapmaya gidiyorduk. asagi indigimde babamin kapinin onunde bekledigini gordum. yanina gittim. "gunaydin baba" sesim soluk cikiyordu sanki. kafasini sallayip evin kapisini acarken ben giz devirmekle mesgul oluyordum. babam ile aramiz cokk guzel degildi cok kotu de değildi. beyfendi ilk cocugunun erkek olmasini istiyormus ama ilk ben dogunca ben de kiz olunca bi daha cocuk yapmamıs. ay gotum xd arabaya binip kayit olacagim okula gittik. arabadan inerken okula bakiyordum. buyuktu ve guzledi. ama benim icin önemli olan icindekilerdi... iceriye girerken bahceye bi goz gezdirdim. pek bisey dikkatimi cekmemisti.

kayidimi yaptirdiktan sonra babam okuldan gitti ben ise okulda kaldim. yetkili birisi elime bi paket verdi ve icinde formalar oldugunu soyledi. soyunma odasinin yerini soyledi ama ben anlamis gibi yaptim ve hic bisey anlamadım. simdi diyosunuz ki gidip tekrar sorsana. sanirim size bisey söylemeyi unuttum. benim ufacik minicik kucucuk bi anksiyetem varda. o yuzden soramam. kusura bakmayin lütfen. elimdeki paketle ortalikta gezmeye basladim etraftakiler neden bana bakiyorlardi? yada ben oyle hissediyordum. bilmem. salak gibi ortalikta yururken birine carptim. aciyla inlerken kafami kaldirip carptigim kisiye baktim. oha bune? bu tanrica gibi bisey anasini. kiza soyle bi baktim da tam da benim tipim. ya ne diyosun sedef allah askina. sus.

"ozur dilerim" sesim titriyordu? kiz bana bakip gulumsedi "sorun degil. kayıp mi oldun?" kafami sallamakla yetindim. "elindekelere bakilicak olursa yeni kayit oldun sanirim." "hıhı" mal misin sedef? "gel seni aradığın yere götüreyim. hic bisey soylemeden onu takip ettim. yururken konusmaya basladi "ismin ne?" boyu benden uzun oldugu icin kafami hafif kaldirdim ve ona baktim "sedef." pardon yabani sedef-_- "memnun oldum sedef bende deniz. 12. sinif ogrencisiyim" tekrar kafami salladim ve sadece benim duyabilecegim bi sekilde "bende" dedim. bi odanin onune geldigimizde durdu. sanirim burasiydi. iceri girdik. "bende ustumu degistiricektim. malum beden dersinden ciktik." hafif gulme sesi cikardim. gulumsedi. nolursen hep gulumse deniz. kabine girdim ve üstümû giymeye başladım. ustu giydim ama etek fermuarli oldugu icin yapamadım. napcaktim? denizi cagirsam nolurdu ki? tam o anda bi ses duydum. "yardima ihtiyacin var mi sedef?" kapiyi calarak konusan denizin sesiydi bu. "sey aslinda var." çekinerek konuştuğum sirada kapinin acildigini gordum. iceri giren deniz okul formasiylaydi. formayi da bu kadar guzel tasimazsin be deniz.

"don arkani bakayım." anlik bi sok gecirdim ve odun gibi agzimdan bu cikti "nEgH?" odunsun sedef. "yani fermuar icin yanlis anlama lutfen." arkami dondum ve bekledim. ellerinin kalcamin üstüne degdigini hissettim. nefesim kesildi. kalbim duruyordu yavas yavas. ince ve uzun parmaklari ile fermuarimi cekti ve ellerini belime koydu. beni kendine çekti ve saclarimin hepsini yan tarafima koyup boynumu kokladi. bendeki bi cesaret ona dondum. ellerini tekrar belime doladi ve yüzüme yaklasti. aramizda milimler vardı. nefesini hissediyordum.

o sirada bi kahkaha duydum. "of nasilda koyduk karsi takima degil mii?" sanirim voleybol macindan dönüyorlardı. cunku okula girerken bir takım kizlarin voleybol oynadigini gormustum. "harbi amina koyim o nasil bi suttu?" deniz ile birbirimize bakip kikirdadik. ama tabiki kimse duymadi. deniz isaret parmağını benim dudagima koyup sessizce "shh" sesini cikardi. "of baya terledim hadi ustumuzu degistirelim ders baslicak."
"dogru hadi" kapi sesleri duyunca kabinlere girdiklerini anladik. suana kadar bilmeden tuttugumuz nefesimizi ayni anda verdik. firsat bu firsat kabinden cikip koridorda yurumeye basladik. deniz kendi sinifina ben kendi sinifima dogru yurudum.

lezbiyen misin? (+18) -texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin