teneffüs calmisti ve disarida bi bankta oturuyordum. telefonumdan actigim sarkiyi gözlerim kapali dinlerken yanima birinin oturdugunu hissettim. kafami cevirdigim de yuzumde istemsizce bi tebessum olustu. "naber guzelim?" soyledigi seyle yuzumde ki gulumseme daha cok buyurken bir seyler daha söyledi ama ben duymadim cunku ben hala bana guzelim demesindeydim... "sedef orda misin?" birden kendime geldim. "hıhı burdayim" bedenim burda olabilirdi ama aklim ve ruhum cok pis dusunceler icindeydi. ve o düşüncelerin icinde deniz de vardi.. "hangi sarkiyi dinliyorsun demiştim en son ama sen duymadin." seni yerim deniz kendine sahip cik.
"kendinden hallice dinliyordum. boyle gitme." bu sarkiyi seninle dinlemek vardi be denizim. "oh, ciddi misin? bende cok severim o sarkiyi." ben tekrar gulumsemeye baslarken o etkileyici sesiyle konusmaya basladi "bi gun birlikte dinleriz olur mu?" heycandan elim ayagima karisti o anda. "ha? yani sey olur. mutlu olurum." gerizekalisin sedef. vallahi de billahi da gerizekalisin. "heycanlandigin zaman cok tatli oluyosun sedef." o an yuzumun utanctan kipkirmizi oldugunu hissettim iste. sictin sedef. "t-tesekkur ederim." aha kekelemeye de basladim. hadi bakalim. "bu arada sana numarami vereyim. yani istersen notlar fln lazim olur." kafami salladim. elime telefonunu verdi ve numarami yazmami istedi. yazdim ve ona telefonu geri verdim. zilin sesini duyduk. ders baslicakti. ikimizde ayni anda ayaga kalkıp yurumeye basladik. yine o kendi sinifina ben kendi sinifima yurudum.
okul cikisi zili caldiginda ayaga kalkıp eşyalarımı toplamaya basladim. herkes siniftan cikmisti. tam bende cikmak icin kapiya dogru yuruyodum ki o mükemmel yuzu gordum. "naber guzelim. seni ben birakayim ister misin?" saskinlikla denize bakiyordum. "bence olur gel hadi." elimi tuttu. elimden tuttuu. sedef sakin ol lutfen. asagiya indik ve baya luks duran kirmizi siyah bi motorun onune geldik. "bu senin motorun mu?" ne sacma bi soru bu. "evet, hadi binelim ama once kaskini tak bakalim." kafasında boynuzlari olan kaski eline aldi ve kafama takti. "cok tatli oldun ya." gulumsedim. keskini takip motora once o bindi sonra ben arkasina bindim. "sıkı tutun guzelim biraz hizli kullanmayı severim." kalbim cok hizli atiyodu. ona hakim olamıyordum. denize evimin adresini verdim. mototru calistirdi ve surmeye basladi. o an refleksle denizin beline sarildim. cok hizli suruyodu.
bes on dakika sonra evin onune geldik. motoru durdu. ilk ben indim sonra o indi. "nasildi?" derin bi ic cektim. ve kaskı ona verdim. "hizliydi cok hizliydi." guldu. "alisirsin canim dert etme. ayrica kalbine hakim olmalisin bu kadar hizli atarsa bi gun yerinden cikabilir. oyle bisey olmasini istemem." yanagimdan optu ve kaskini geri takti. "kendine iyi bak guzelim." motoru çalıştırıp yanimdan jet hiziyla gitti. arkasinda biraktigi duman bogazima kacitigi icin oksurmeye basladim. yuzumdeki gulumseme ile eve dogru yurudum. bu kiz beni bi gun kalpten goturecekti.
aksam olmustu ve ben odamdaydim. elimdeki bilgisayardan actigim bi filmi izliyordum. ilk gun sansi olsa gerek hoca odev vermemisti. bende bunu degerlendirip film izlemeye karar verdim. telefonumdan gelen bildirim sesiyle kafami çevirdim. telefonu elime aldim. bilinmeyen bi numaradan mesaj gelmişti.
0546****; napiosun bakim? ben Sıddık ile dertlesiyorum.
kedisi mi varmis? ah deniz beni kendine daha cok asik etmekten vazgec. yada vazgecme mahvedeceksen sen mahvet beni. vur duvardam duvara. hic sesimi cikarmam. parmaklarimi hareketlendirip yazmaya basladim.
film izliyordum.
ayrica kedin cok tatlis
görünüyor. ismi gercekten
Sıddık mı?0546****; evet adı Sıddık. nasil cok yaratici değil mi ama?
baya yaraticiymis bayildim.
0546****; ee hangi filmi izliyordun?
yeni bişey keşfettim.
cizgili psijamali cocuk diye
bi film. begendim guzelmis.
drama filmi iste.0546****; hmm iyimis, ee bi fotoğrafta ben bekliyorum ama:)
cekinmeden bi tane anlik cekip ona attım.
0546****; sedef
efendim deniz?
0546***; cok güzelsin be.
teşekkür ederim deniz iyi ki varsin.
0546****; sanirim uykum geliyor uyuyacagim. iyi geceler guzelim.
iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lezbiyen misin? (+18) -texting
ChickLitbir kiz bir kizdan hoslanabilir. bu gayet normal biseydir.