~Rozdział 1~ Czarna krew

17 1 0
                                    

-Badzo dawno temu w Livenpel żyj pewien licealista o imieniu Alexander.
Ładne imię co? No niestety jego imię nie wskazuje nic dobrego. Chłopak zamordował z zimną krwią swoją rodzinę i całe liceum dla jakieś rozwydrzonej dziewczyny. Przez nią namieszało mu się w głowie i popełnił takie okrutne przestępstwo. Był dobrym uczniem a okazał się totalnym psychopatą. Dobrze że to było 75 lat temu.. Lecz wszyscy boją się że jeszcze żyje i może zabić wszystkich.
-Leon- Tato znowu fantazujesz. Nie możliwe by ktoś zabił swoją rodzinę I przyjaciół dla jakieś laski!
-Tata- Może I przy tym nie byłem ale to jest legeda. A nie które legędy mogą być prawdziwe.
*Leon wstaje*
-Leon- Skoro mówisz że to prawda.. Ale nie ma to teraz znaczenia, jestem bardzo śpiący.
-Tata- No okej resztę opowiem Ci jutro. Dobranoc!
-Leon- *ziewa* dobranoc..
*Leon wchodzi do swojego pokoju*
{{ Ciekawe czym zabił swoich rodziców.. }}
*próbuje zasnąć ale przez nałóg myśli o tym całym zdarzeniu nie daje mu zasnąć*
*wstaje*
*wraca do kuchni zaciekawiony*
-Leon- Tato?
-Tata- hm?
-Leon- A wiesz czym zabił swoją rodzinę I innych? Albo wiesz coś więcej?
-Tata- Hah jaki ty ciekawski! No okej opowiem Ci.
- Podobno swoją matkę zamordował nożyczkami kiedy ona gotowała. Wbił jej ostrymi nożycami w plecy i przekręcał. Gdy już kobieta nie miała sił i padła na twardą podłogę on wyciął jej niektóre organy. Dla swojej siostry wstrzyknął jakąś truciznę. Odrazu zmarła. A ojca zastrzelił prosto w głowę. Dla swojego przyjaciela odciął głowę piłą łańcuchową. Ale co zrobił z resztą tego nie wiem.. A wiesz co było najdziwniejsze?
-Leon- No co?
-Tata- Że każdy z zamordowanych miał nie czerwona a czarna krew!
-Leon- Wow! Ale jak to?
-Tata- Mówiłem Ci już że ma on nadludzkie moce?
-Leon- Nie, nie mówiłeś ale to jest bardzo dziwne.
-Tata- Racja ale resztę ci opowiem jutro bo już jest naprawdę późno.
-Leon- Okej dzięki Tato kocham cię!
-Tata- Też cię kocham Leon.
*Leon z uśmiechem na twarzy Kładzie się do snu*
---------
Dziwne nie? Żeby gość zamordował dla jakieś dziewuchy rodzinę i liceum? BEKA XD

~Wszystko dla miłości~ (16+)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz