˝Ne mogu da vjerujem da ste me nagovorili da ju dovedemo ovdje˝odzvanjao je hrapavi glas mladog hokejaša hodnicima vile
˝Lucas,mislim da je ovo za sada najbolja opcija,dok ne vidimo šta da radimo s ovom djevojkom˝pokušavao ga je smiriti menadžer Mark.
˝Ne mogu vjerovati da si toliko bezobziran,djevojka je očito zaglavila u nepoznatoj zemlji,ne razumije jezik,uplašena je.A ti dižeš buku jer smo je doveli ovdje gdje je sigurna?˝izfrustriran reakcijom svoga brata,sjedio je na trosjedu dnevne sobe čiji je pogled kroz velike staklene prozore prikazivao panoramu grada kao na dlanu.
˝Ne zanima me,samo želim da se ovo što prije riješi ne želim skandale˝odbrusio je Lucas,te nastavio hodati dnevnom sobom u jednom pravcu uz putanju gore-dolje.
˝Ah,naravno.Sada mi je sve jasno,mogao sam i misliti˝tada Ivanu kliknulo u glavi.
˝Ma sta je tebi jasno?˝zaustavio se na bratov glas
˝Tebi je do medijske slike u javnosti najbitnije da ostaneš zlati dečko,uzor i lijepa slika javnosti˝sada se i Ivan iznervirao jo više unoseći se bratu u lice.
˝Momci molim vas bez rasprava i svadje.Imamo ozbiljnu sitaciju,i trebaju nam haldne glave˝kada je stvar polako krenula da prelazi granice Mark se umješao razdvojivši ih svakoga na jednu stranu.
Ivan se cinično nasmijao te krenuo put stepenica koje vode na kat.
˝Kuda ćeš sad ti?˝upitao ga je Mark.
˝Idem odnjeti djevojci da jede i pije nešto,kada očito jedini ja imam razumijevanja za ljudsko biće˝podbacajuci riječima brata.Lucas je samo iznervirano sjeo na sofu i nervozno prolazio rukama kroz kosu.
Ivan je prvo pokucao na vrata sobe te sačekao da ona odgovori.Nakon nekoliko minuta,vrata sobe su se otvorila i djevojka idalje obucna ocito u tradicionalnu odjecu čije oči su sijale iskrom straha pogledale su u tačnu koje je držao Ivan.Na tacni je stajao bokal vode,časa i očito neki sendvič.Odmaknula se s vrata i dopustila mu da udje u sobu. Ivan kao netko tko je putovao po svijetu znao je da su žene iz Jemena vrlo tradicionalne i da bilo kakav kontakt izravno s muškarcem za njih znači prevara.Pazio je da ju ni na koji način ne dodirene ili nekim činom uvrijedi.
Djevojka je sjela za stolicu kraj stola koji je stajao uz veliki prozor čiji je pogled gledao na veliki bazen kuce.
Kao znak da ju poštuje i da ju razumije Ivan joj je na jermenskom rekao ˝mrhbaan! la takhafi! 'ant bi'aman huna!˝,odnosno ˝dobrodošla!ne boj se!ovdje si sigurna!˝.U očima djevojke strah se umirio.Iako nije poznavala ovog momka preko puta nje po njegovom postupku shvatila je da nije loš čovjek.
˝hal taerif alearabiata?˝,upitala ga je iznenadena njegovim riječima na arapskom
˝qalil jidana˝odgovorio joj je pitanje kako vrlo malo poznaje taj jezik uz veliki osmijeh koji se ocrtao na tom čisto bijelom licu koje je krasila obrijana brada.Njegov brat Lucas uvijek je govorio da on samo gubi Bogu dane,tulumareči po svijetu.No on je bio takav,ptica selica,covjek od ljubavi prema otkrivanju novog svijeta,novih ljudi i kulutura.
˝shukran lak eali altaeami!˝zahvalila se uljudno za hranu .
˝la tushkuruni!˝odgovorio joj je Ivan,kako za hranu se treba zahvaljivati nikada,te napustio njenu sobu.Amiri je sve ovo bilo jako novo i čudno.Već danima nije jela od kada se sakrila na brodu.Soba je bila ogromna,jako moderna i sterilna.Bijeli zidovi krasili su ovu ogromnu sobu.Amira nije mogla vjerovati gdje se nalazi,ova soba bila je veličine njene kuće u Jemenu.Nasred sobe stajao je ogromni bračni krevet,s velikim jastucima koje su krasile tamnoplave jastučnice ukrašene nekim slikama.Na krevetu se nalazio prekrivač iste boje čiji su krajevi padali tik do poda kreveta.Kraj svakog kraja kreveta stajala je jedna crna komoda,u sobi se nalazio crni okrugli stol s dvije fotelje koje su počivale kraj velikoga prozora čiji je pogled sada bio zamračen tamnim plavim zavjesama.Crni tamni parket prostirao se duz prostoje,u čijem se drugom dijelu sobe nalazio veliki tamni tepih i veliki trosjed s sofama i ogromnim staklenim stolom.Televizor se prostirao duz cijeloga zida sve do štoka vrata koje su vodile u prostoiju s policama.
Amiri je to sve bilo jako zbunjujuće,no upoznala je Ivana i nekako se osjecala sigurno.Svadja s kata ispod se smirila.Pogled iz druge prostorije privukla joj je pogled visoka figura muškarca koji očito ljut viče na nekoga preko mobitela.Na neki način shvaćala je tog momka,u kući mu se trenutno nalazi nepoznata djevojka s kojom ne zna sta će.No,nije mogal da ne porekne da je momak bio odista lijep,visok,crnokos,jako bijele puti gotovo kao da mu nebi škodilo malo sunca.Na trenutak se sramežljivo osmijenula i odmaknula od prozora.Pomislila je šta bi joj otac rekao na gledanje muškarca kojeg ne poznaje,sigurno bio se izvikao na nju i zabranio joj i sad već ograničenu slobodu kretanja gradom u pratnji brata.Taman kada je skinula maramu s glave i otkrila lice kako bi se umila u kupatilu koje je bilo u sklopu ogromne prostorije s policama i ormarima,vrata se sobe otvore i visoki muškarac ušeta u sobu.
Ona krene vikati i trčati prema marami koja je uredno prebačena preko sofe.Lucas nije shvacao sta je sada uradio na ona ovako viče i urala,ali nije mogao niti da shvati kada je njeno lice bez marame otkrivalo njenu lijepotu.
Divne zelene oči još više su se isticane na njenoj tamnijoj koži,gusta crna kosa sakrivena iza prozorene marame.Krenuo je korak prema njoj kako bi joj se ispričao što ju je uplašio,no zaustavio ga je njen uplašen pogled i povlačenje u nazad.
˝Oprosti,nisam te želio uplasiti˝odgovorio je Lucas,no u sobu su čuvši viku uletjeli i Mark i Ivan.
˝Šta si joj napravio?˝povikao je Ivan,uplašeno gledajući prema djevojci.
˝Ništa,došao sam da vidim da li se smjestila i ona je krenula vikati i trčati po sobi˝slegnuo je ramenima Lukas ne shvacajuci sta je uradio krivo.
˝Jesi li pokucao prije nego li si ušao u sobu?˝upitao ga je Ivan iznerivrano.
˝Pa jesam,al kada nitko nije odgovorio samo sam ušao˝slednuo je ramenima,mrsteći se.
˝Brate,ona nije Kanadanka on nije iz naseg svijeta.Moras da naucis da ono što je kod nas moralno u njenoj kuluturi nije˝,uozbiljio se Ivan pokusavajuci blago receno bratu objasniti da je glup i ocito neobrazovan o drugim kulutrama.
Amira se osjecala uzasno,bilo joj je neugodno,osjecaj sramote prozimao je njeno sitno mrsavo tijelo.Prekršila je tradiciju,vlastita pravila te osobne norme koje ima.Lukasu to nije bilo jasno zasto se uopće radi tolika fama oko toga što joj je vidio lice,no nije mu promaknula njena ljepota koju krije iza te marame.
˝Lukas,Ivan je upravu moraš shvatiti da je ovo za njenu kuluturu mozda ogromna sramota˝potvrdio je Mark,čije su se kosti lica stisnule i pokazale tu cvrstu čeljust.
Amira se osjećala još gore dok su pogledi momaka bili na njoj,osjecajuci vrtoglavicu i to kako joj se u očima stvaraju suze sjela je na sofu skupljajuci dlanove prema svojim prsima.
˝Dodaj joj vode ˝doda Mark,pokazujuci Lukasu nasu na stolu kraj pozora.Lukas skoci i u sekundi joj doda vodu.Otpila je par gutljaja te se uz treptaj trepavica zahvali Lukasu,čije oči su pokazivale kajanje za to što ju je očito njegov nepromišljen upad uzmenirio.
YOU ARE READING
Hokejaševa dilema: Led ili ljubav?
RomanceLucas Milton, mladi kanadski hokejaš, suočava se s neočekivanim događajem kada na svojoj jahti pronalazi mladu nepoznatu djevojku iz Jemena. Ona ne poznaje jezik, kulturu niti državu u kojoj se nalazi, a Lukas se prvotno pokušava riješiti ove neželj...