Amira

3 0 0
                                    

Kod je Lukas bio na treningu, Amira je došla sebi. Pomislila je ˝kako je mogao ući bez kucanja?˝, ˝zar ne zna koliko je ovo nepristojno?˝. Nikada u životu nije mogla pomisliti da će joj se nekada ovo dogoditi. Ovo je velika sramota. Nije mogla ni zamisliti što bi joj otac rekao na ovo, vjerovatno nebi izasla iz kuće nikada više ili bi je kamenovali na trgu. Nepoznati muškarac vidio joj je lice. To je u njenoj zemlji povreda časti i poštenja nje kao žene. Poniženje za jednu neudatu djevojku da joj lice vidi netko mimo njenog muža. U tome trenutku dok su svi pogledi bili uprti u nju,ali sad već prekrivenog lica maramom, tako da joj samo oči vide. Osjećala je mješavinu straha, srama i zbunjenosti.  Straha da joj neće pomoći, strah da će netko saznati za ovaj incident, sram jer nije sačuvala svoj ugled. Pomislila je na sve zbog čega je pobjegla iz Jemena, pomislila je na pritisak i opasnosti s kojima se suočila. Ovo mjesto, iako sigurno, bilo je drugačije od njenog doma. 

Ivan je bio ljubazan prema njoj,  ali dok je razmišljala o Mark-u i Lukasu shvatila je da nisu ni oni loši ljudi. Mark joj se čini suviše uglađenim, markantan čovjek, možda pomalo previše mršav. Nije znala niti šta je on ovdje, ali odavao je neku sigurnost. 

A Lukas s druge strane iako je vidjela možda ne toliko lijepu stranu njega na jahti. No, nakon događaja od prije par sati prisjetila se njegovog izraza lica kada je shvatio da ju je uplašio. Njegove oči, bile su na trenutak raširene od iznenađenja, no ubrzo ispunjene brigom i krivicom koja je bljesnula u zjenicama. Njegova iskrena želja da popravi situaciju dodavajući joj vodu. Morala je priznati sebi da je prvi put u životu vidjela nekoga tako visokog, crnokosog momka, upatljive bijele puti. 

Pitala se gdje li je odjurio nakon tog tako brzo. Nakon što je otišao, Ivan joj se ispričao u Lukasovo ime na svom natucanom arapsko-engleskom  jeziku. Rekao joj je da će ju ostaviti na miru sada da se odmori, a da će sutra ujutro sva trojica pričati s njom o tome šta će i kako dalje.

Donjeli su joj neke stvari koje će joj trebati za spavanje, kupanje i razonodu.  

Lukas se vratio s treninga mrtav umoran, naporno radi i mnogo ljudi od njega očekuje da bude na nivou zadatka. No, cijelim putem vrtila mu se scena njega koji upada u njenu sobu, kako je to samo nepromišljeno napravio, ispao je glup i kao osoba koja ne poštuje tuđu privatnost. Ali njene  zelene oči koje su uplašeno gledale kako da sakriju svoje lice... Krenuo je na gornji kat prema svojoj sobi. Njena soba bila je preko puta njegove. Razmišljao je da li da joj se ispriča sada, ali kada je pogledao na sat koji je pokazivao 23 sata predomislio se. Vjerovatno spava i ne želi je ponovo uznemiriti. 

Ušao je u svoju sobu, ali nije mogao prestati razmišljati o Amiri. Osjećao je veliku potrebu da joj se ispriča i pokaže joj da to nije uradio namjerno. Sjeo je na krevet i naslonio se na zid, prisjećao se svega što se dogodilo danas. Njegov brat napravio je glupost kao i uvijek, ali nikada mu na pamet nebi palo da na brodu nađe ženu koja ne razumije jezik. Otuširao se i legao u krevet, odlučio je sutra popričati s Markom i Ivanom oko svega ovoga. Ona ne može ostati ovdje prvenstveno za njeno dobro, a potom i za njihovo dobro. Kanada jeste zemlja slobode, ali za neke stvari zakon je užasno strog. Kao što su primjerice ilegalni imigranti. Zaspao je s misli da mora da se ispriča toj jadnoj djevojci i ponovo na teret mu pada samo ludi stariji brat.

Hokejaševa dilema: Led ili ljubav?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang