Zoro güvertede otururken Chopper onun yaralarını sarmaya devam etti. Neden mi revire gitmediler? Çünkü tum tayfa orda dinlenmeye çalışıyordu. Zoro chopper ona birşey diyene kadar hiç konuşmadı ve hareket etmedi
-Zoro sargıları açmak yok. Tamam Mı?
-Evet,evet açmıycam.Nami oflaya puflaya yanlarına geldi.
-Off.Sanji yemek yapamaz . İş başa düştü. Off.
Nami bunları dedi ve yanımızdan ayrıldı. Ben ise chopper yanımdan gittikten sonra gökyüzünü izlemeye başladım. Sonra yanıma Kuina geldi . Oda yanıma oturdu .-Ne oldu Zoro? Düşünceli gibisin?
-Hayir sadece onu koruyamadım . Ve suan çok ağır yaralandı.Zoro nun hafif gözleri doldu. Kuina ya baktı. Kuina ona sarıldı.
-Merak etme o iyi olacak. Ve sen çok güçlüsün hayalimize ulaşma na az kaldı, hissediyorum.
Zoro birden uyandı. Yine uyuya kalmışım diye düşündü. Brook mutfağa girip elinde yemeklerle revire gidiyordu. Zoro hemen kalkıp peşine düştü .
-Brook nereye gidiyorsun?
-Ha zoro . Revire gidiyorum sende yardım et.Zoro mutfağa gitti. Onigiri, sake ve bir tabak salata yi alip revire gitti. Salatayı bir sehpaya bıraktı . Cam kenarındaki sandalyeye oturdu ve onigiri yiyip sakeyi bitirdi. Sonra arkadaşlarına baktı. Mutlu görünüyorlardi Luffy yine eti yiyip sevinirken Herkes ona bakıp guluyordu. Tayfa cok huzurluydu. Zoro kendine acıdı neden sadece gülüp onlar gibi olamıyordu?
O gece herkes şarkı söyleyip, kahkaha atıp,ritim tutup , Gülümsüyordu. Zoro sarışını böyle gördükçe kendini mutlu ve huzurlu hissediyordu .
Okyanus ne kadarda engindi herkesin dışladığı, parmakla gösterdiği bu küçük çocuğun simdi ona değer veren arkadaşları vardı.
Zoro revirden çıktı bu gece nöbet sırası onda idi
Hava soğumaya başladığı icin battaniye ve sake alıp dışarı çıktı. Zoro Ayest ti . Ayest ne mi ?
Ay'a tapmak 🌙 . Zoro bu güzel Dolunaya baktı .onun inancına göre ay sadece huzurlu ve guzel gecelerde dolunay çıkardı.zoro ayı izleyerek ten o geceyi atlattı...Evet efenim . Götunden din uyduran yazariniz geldi kısa ve toksik bolumler atan serefsiz yazarımız bu bölumde zoro yu deoros hona soktu yeah bir tek ben değil zoroda soktu ama kime ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü Dünya
Fanficcinayetler kanlami olur sozlerle de cinayet islenemezmi olum sadece ecellemi olur gozyaslariyla olemezmi insan ozlem sadece uzaktaki ler icin mi olur yoksa yaninda olmasina ragmen ozlem duymazmi insan sevmek cift taraflimidir gozleriyle sevemezmi...