3 :: görüldü yiyip tekrar yazıp tekrar görüldü yiyen jısung

113 33 48
                                    

zilin çalması düşüncelerimi daha da derinleştirmişti. ulan yoksa dayak mı yiyeceğim? ya beni öldürecekse? kanımı temizlemek için tuvaletin önüne çağırdıysa? o sırada ön sıralarda konuşan kişilerin sesini duydum.

"biliyor musun sınıfta katil varmış"

"ne saçmalıyorsun kim katil olabilir?"

"benim bir tahminim var.."

kara kara düşünürken minho dirseğime çarparak yanımdan geçti.

hadi jisung! yapabilirsin! dayak yersem kameradan görünür değil mi? sonra şey yaparız.. şey.. kamera kayıtlarına bakılır ve okuldan atılır!! işte bu.

kendi kendime hala tartışıyordum, ne zaman gideceğimi bile bilmeden yerimden kalkmıyordum.

- ne düşünüyorsun lan öyle

hyunjin'in dibime girmesiyle kafamdaki bulutlar aniden yok oldu.

- ağzıma girseydin hyunjin

- dilinden düşmüyorum zaten

- mal mısın oğlum

hyunjinin saçmalamasına daha fazla tahammül edemeden ayağı kalktım ve kapıya yöneldim.

- ben bi işeyip geleceğim

evet işemeye ama altıma işemeye.. kendimi hala gazlamaya çalışsam da içimde hala bir korku vardı.

ulan hyunjin umarım gizlice peşimden gelirsin de dayağı sen yersin.

--

yaklaşık 5 kere aynı koridoru dolandıktan sonra uzun uğraşlarım sonucu tuvaleti bulmuştum. minho tuvaletin giriş kapısının önündeydi. ne yani sınıfta konuşsak olmaz mıydı? yoruldum abi.

umarım arkamda hyunjin ve onun 2 salak arkadaşı vardır. umarım gizlice bizi izliyordur. umarım minho'nun üstüne atlarlar.

küçük adımlarla koridorun diğer tarafından arkama duvarı alarak yapışık bir şekilde tuvalete doğru yürüyordum, utanmasam sürünecektim..

minho önce kolundaki saate ardından kafasını kaldırıp bana baktı.

- ne yavaşsın lan sen. hem kısasın küçücüksün. hemen gelirsin diye dişündüm.

anan küçük. benim boyum gayet ideal bi kere.

- ya öyle demesek

- neyse.

elini cebine attı ve tekrar bir kağıt daha uzattı.

kağıtlara doyamadım. her seferinde bu kadar tırsamam..

- ne bu?

bu kağıdı vermek için mi çağırdın gerçekten? ne var içinde silah mı?

- yapman gerekenler

- yapmazsam-

- sonuçlarına katlanırsın cüce.

ah bunu bi hyunjin bana söylesin.. eşşek gibi bağırtırdım..

- ne gibi sonuçlar?

- sonuçlardan sonra estetiğe ihtiyacın olabilir

dünyanın en komik esprisini duymuyçasına koca bir gülümsemeyle minho'ya baktım.

- ne bakıyorsun lan öyle yavru köpek gibi

etkilenip bana acıyacağını düşünmüştüm.

minho sorusunun cevabını alamasa da laf atmaya devam etmişti.

HOMOFOBIK | MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin