Doar jale

29 5 0
                                    

                Beatrice se strânge la masa familiei sale, exact cum facea în fiecare seară așteptând că tatăl ei să se așeze la masă cu ei . Îmbrăcată într-o rochie lungă, roz pal, cu bretele subțiri și o panglica împletită în părul roșu ca focul, fin, își luă locul lângă sora ei mai mare și cumnatul ei . Mama ei, o femeia vicleană și puternică, își aranja ca rochia în timp ce se așeza în capul mesei cu o expresie suferindă falsă, teatrul ei era atât de transparent pentru ea încât nici servitoarea care o ajuta să "nu cadă din picioare" nu a impresionat-o.

Angus tatăl ei, care a ajuns ieri seară dar nu a spus nimic se așeză la capul mesei cu o expresie serioasă pe față. Îl putea vedea cum se juca nervos cu o sabie scurtă din cureaua lui. "Poate veștile despre magia mea lau tulburat..."

"Am primit vești de la rege în urma conflictului cu MacLeod din parlament de acum câteva zile", începu el, "Are legătură cu Beatrice" spuse el, încetând să privească în jos la mâinile sale, "Regele ne poruncește să o  căsătorim cu dușmanul nostru cel mai mare. Căsătoria se va produce în câteva zile la castelul Duglas".

Bea se uită uluită la tatăl ei și își strânse pumnii în panică. Cum putea regele să comande familiei ei să se căsătorească cu cei care i-au adus atâta suferință ? "Tată, nu îl lua în serios, te rog. Nu voi fi mireasa lor, mai bine...mai bine mor!", spuse ea cu voce tare, dar tremurândă făcând oameni de la masă să tacă.

Însă,Angus , nu rămase indiferent la refuzul său. El se ridică în picioare, cu fața dreaptă și îi luă brațul lui Beatrice, apăsând în același timp săbia la spatele ei. "Nu poți să dizobedești poruncile regelui, fată , nu e numai viața ta în joc , uitete în jurul tău fată , asta e familia ta pe care vrei să o tragi la pierzare cu tine", spuse el cu un glas tare. "El este cea mai mare autoritate, chiar deasupra noastră , noi îl slujim pe el . Ai să te căsătorești cu dușmanul nostru, așa cum a poruncit el. Vei pune capăt acestui conflict și vei fi cunoscută ca cea care a spălat mâinile acestor familii. M-AM FĂCUT ÎNȚELES?!".

Beatrice se simți îngrozită și se retrase din strânsoarea lui. Nu avea încotro și nu putea lupta împotriva regelui. Singurul lucru pe care îl putea face era să se pregătească pentru ceea ce urma să se întâmple și să încerce să nu se gândească de mult la asta și la ce înseamnă asta pentru viitorul ei , dacă se va mai putea întoarce vreodată în timpul ei.

Simțind disperarea cum o apasă sa ridicat zgomotos de la masă alergând din sală spre camera ei . Angus doar a oftat zgomotos frecând-uși fruntea. Jhon sa ridicat și el de la masă punând-uși mâna pe umărul tatălui lui .
-Voi vorbi cu ea tată.
-Dute fiule și fă-o să înțeleagă că nu avem de ales .
El doar a dat din cap în timp ce a ieșit din sala de mese mergând spre camera surori lui .
Îi înțelege furia , el însuși e furious pe rege , abea au recuperat-o și au aflat că e binecuvântată de zei apoi o pierd într-o secundă în favoarea lui MacLeod. 

                Beatrice intră în cameră și se așează pe pat plângând în hohote spre disperarea ei . Dacă ar fi fost o fată obișnuită poate nu ar fi deranjat-o atât de mult, dar nu e . Este o călătoare, nu se poate întoarce în timpul ei dacă se căsătorește...nu se poate întoarce deloc dacă rămâne gravidă.
Disperarea ia licărit în ochii când sa gândit să poarte un copil al lui abuzator cel mai probabil...ea știe cum funcționează istoria și știe cât de nefericite sunt căsătoriile aranjate , nu există posibilitatea să îl iubească.

Inecându-se în disperarea ei nici nu a simțit corpul care a luat-o pe la spate într-o îmbrățișare călduroasă, încercând să exprime regretele.
-Îmi pare atât de rău Beatrice...nu am avut ce face...
-Nu pot face asta Jhon...o să mor ...eu ...eu nu pot da naștere în timpul ăsta... mă va ucide...te rog ... trebuie să plec.
                 Jhon a fost un pic confuz când a zis asta , a întors-o cu fața la el și a privit-o în ochii neștiind dacă a început să delireze de la șoc.
-Ce vrei să spui . Bea mă sperii te rog ...vocea lui era joasă și o implora,dar ea și-a dat seama imediat ce greșise.
-Nimic Jhon,doar mie frică de naștere...nu cred că o pot face ... Mie frică să mor ...
Ia nu mințea, știa riscurile, nimic steril , fără vaccinuri, și fără doctorii în caz de urgență , mortalitatea era ridicată.
-Shh . E normal să-ți fie frică...dar Shena nu te va lăsa să mori . Magia care îți curge prin corp te va ajuta...
-Nu Jhon ...nu o voi face .Oh, fratele meu iubit, trebuie să mă ajuti să fug de căsătoria pe care regele mia aranjat-o. Nu vreau să mă căsătoresc cu acel bărbat oribil, el nu mă iubește , mă va folosi ca iapă de reproducere , te rog ajută-mă!
-Sora, înțeleg că ești îngrijorată, dar nu pot face nimic pentru a te ajuta să te prefaci moartă. Ar fi o rușine pentru familia noastră și ar atrage consecințe grave asupra noastră.
-Dacă nu voi mai fi fecioară...? Nu mă mai vor vrea !
-NU ! IESE DIN DISCUȚIIE. Nu ești o curvă! Te-ai născut nobilă și dacă îți pierzi puritatea vei fi de râsul lumii. Tatăl te va ucide înainte de a te mai căsători.
El ia luat fața în mâini și a strâns-o de tare .
-Bea ...jur pentru numele domnului ...nu te-ai curvit ?...
-Nu...
-UITETE LA MINE ȘI JURĂMI !
-Jur frate...sunt pură...

             Beatrice începe să plângă și mai tare .
-Dar frate, nu poți să înțelegi durerea prin care trec? Nu pot să-mi imaginez o viață alături de un bărbat căruia nu-i pasă de mine. Pentru tine e ușor! Tu însuți îți vei folosi soția ca iapă de pui !
             Jhon se simți un pic șocat de acuzația ei , și făcuse un pas înapoi privind-o static .
-Înțeleg că îți este greu, dar să înșeli familia noastră și să-ți prefaci moartea nu este soluția nici pierderea fecioriei tale . Ești un Campbell, nu te lăsa doborâtă. Spre drumul de casă am vorbit cu unchiul Edmund despre căsătorie , iar tu vei fi spionul nostru fată . Vei fi trimisă acolo pentru ai distruge . Ai magia dar ei nu trebuie să știe înțelegi?

              Beatrice doar își șterge lacrimile și încearcă să-și controleze emoțiile . Să proceseze ce a zis Jhon .
-Dar dacă va afla? Mă va ucide! A ucis atâțea oameni!  Ai dreptate, frate. Nu vreau să le aducem rușine familiei noastre, dar nu pot să mă las să fiu nefericită pentru tot restul vieții mele.
-Nu vei fi Bea . Tatăl ia impus lui MacLeod să te viziteze iar regele să primească raport despre starea ta . Dacă ți se întâmplă ceva regele va reconsidera căsătoria ta și despăgubirea clanului nostru. Trebuie doar să reziști. Îți jur pe onoarea mea că te voi salva.
Sora mea dragă și soarele meu. Abea ai venit în brațele mele și acum îți iei zborul.
                   Ea nu a spus nimic, doar a privit în jos la picioarele ei în liniște , profitând de situație ,Jhon, a vrut să o ia din-nou în brațe dar ia la împins cu un șoc de electricitate.
Jhon sa uitat iar la ea șocat, in timp ce a privit-o cum sa întors cu spatele la el , și cu o voce ruptă ia zis să iasă.
-Ieși , vocea îi tremura.
-Dar ...nici nu a apucat să se roage mai mult de ea că ia văzut ochii strălucind cu pură mânie când sa reîntors spre el .
-IEȘI AFARĂ SAU TE VOI PRĂJI DE VIU .
-Bine .
Liniștea sa lăsat în cameră în timp ce Beatrice la privit pe fratele ei cum îi părăsea camera lăsând-o în mizeria ei de viață.

"Trebuie să supraviețuiesc"

Cum să iubești un scoțianUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum