𝘈𝘶𝘵𝘩𝘰𝘳𝘴 𝘯𝘰𝘵𝘦: 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳𝘴, 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘭𝘪𝘬𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘦! 𝘈𝘭𝘴𝘰, 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘮𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘮𝘪𝘯𝘦.
𝘈𝘭𝘴𝘰, 𝘐 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘰𝘵 𝘯𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘶𝘱................... .......................................................... .... ......................................................................
𝘙𝘪𝘴𝘦:
𝘚𝘶𝘯/𝘴𝘵𝘢𝘳 𝘨𝘰𝘥
𝘓𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘧𝘪𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘴 𝘢 𝘦𝘹𝘤𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨/𝘧𝘶𝘯 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺
𝘖𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘱𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘤𝘦𝘭𝘦𝘴𝘵𝘪𝘢𝘭 𝘨𝘰𝘥𝘴
𝘏𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘴 𝘩𝘰𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘗𝘩𝘰𝘦𝘯𝘪𝘹 𝘣𝘪𝘳𝘥, 𝘧𝘪𝘳𝘦 𝘦𝘤𝘵.
𝘈𝘨𝘦:𝘶𝘯𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯𝘜𝘯𝘪:
𝘜𝘪𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘦 𝘨𝘰𝘥
𝘓𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘮𝘺𝘴𝘵𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘋𝘢𝘪𝘴𝘺'𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘢 𝘮𝘺𝘴𝘵𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘢𝘶𝘳𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺, 𝘴𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘳𝘶𝘥𝘦 𝘵𝘰 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘢𝘳𝘦 𝘳𝘶𝘥𝘦 𝘰𝘳 𝘪𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘰𝘳 𝘩𝘶𝘴𝘣𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯.
𝘖𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘱𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘊𝘦𝘭𝘦𝘴𝘵𝘪𝘢𝘭 𝘨𝘰𝘥𝘴
𝘊𝘢𝘯 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦 𝘶𝘯𝘪𝘷𝘦𝘳𝘴𝘦𝘴
𝘈𝘨𝘦: 𝘢𝘵𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 13 𝘣𝘪𝘭𝘭𝘪𝘰𝘯+𝘏𝘢𝘭𝘶:
𝘔𝘪𝘭𝘬𝘺 𝘸𝘢𝘺 𝘨𝘰𝘥
𝘈 𝘣𝘪𝘵 𝘣𝘳𝘢𝘵𝘵𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘯𝘰 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘶𝘯𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺. 𝘓𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘸𝘩𝘪𝘵𝘦 𝘳𝘰𝘴𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘋𝘢𝘪𝘴𝘺'𝘴 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘴𝘱𝘢𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘪𝘭𝘬𝘺 𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘰𝘤𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦.
𝘏𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘮.
𝘕𝘰𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘱𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘤𝘦𝘭𝘦𝘴𝘵𝘪𝘢𝘭 𝘨𝘰𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘢𝘥𝘶𝘭𝘵 𝘨𝘰𝘥𝘴.
𝘊𝘢𝘯 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘱𝘢𝘳𝘬𝘦𝘭𝘺 𝘦𝘹𝘢𝘮𝘱𝘭𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘴𝘱𝘢𝘳𝘬𝘦𝘭𝘺 𝘣𝘰𝘸 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘸𝘦𝘢𝘱𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦 𝘢 𝘵𝘴𝘶𝘯𝘢𝘮𝘪 𝘰𝘧 𝘮𝘪𝘭𝘬.
𝘈𝘨𝘦: 14 𝘣𝘪𝘭𝘭𝘪𝘰𝘯+
YOU ARE READING
𝕾𝖙𝖆𝖗𝖉𝖚𝖘𝖙
Fantasy𝘈 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘤𝘦𝘭𝘦𝘴𝘵𝘪𝘢𝘭 𝘨𝘰𝘥𝘴 𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘥𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘪𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘰𝘳𝘴𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘦𝘥. 𝘛𝘩𝘢𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘥 𝘰𝘧 𝘙𝘦𝘴𝘴𝘶𝘳𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯...