𝘔𝘢𝘭𝘶 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘴𝘩𝘺 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴, 𝘣𝘶𝘵 '𝙢𝙖𝙮𝙗𝙚 𝙢𝙤𝙢𝙢𝙖 𝙨𝙚𝙣𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙩𝙤 𝙜𝙞𝙫𝙚 𝙢𝙚 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙣𝙖 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙢𝙚𝙖𝙣'
𝘚𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯, 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘰𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘢 𝘨𝘶𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘳𝘰𝘸𝘯 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘭𝘭𝘦𝘴𝘵 𝘢𝘮𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱, 𝘔𝘢𝘭𝘶 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘪𝘦𝘥 "𝘏-𝘩𝘪 𝘮𝘺 𝘯-𝘯𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘔𝘢𝘭𝘶 𝘸𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘺-𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘯𝘢𝘮𝘦? " 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘱𝘢𝘳𝘬𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘺𝘦𝘴𝘛𝘩𝘦 𝘨𝘶𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥. " 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘦𝘹𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘔𝘢𝘭𝘶 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘥𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘦𝘯 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘭𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘳𝘺 "𝘴𝘪𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘯𝘰𝘸! 𝘐𝘧 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘤𝘩𝘢𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘐'𝘭𝘭 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘶𝘧𝘧𝘦𝘳!!! 𝘐'𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘰𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘪𝘴! "
𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘰𝘵 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘮𝘦𝘢𝘯𝘵 𝘙𝘪𝘴𝘦, 𝘔𝘢𝘭𝘶'𝘴 𝘥𝘢𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥
𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘔𝘈𝘋. 𝘕𝘰 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 5 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘧𝘢𝘴𝘵 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥𝘴
𝘏𝘦𝘳 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 "𝘰𝘩 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘔𝘪𝘭𝘬𝘺 𝘞𝘢𝘺 𝘨𝘰𝘥 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘳! "𝘙𝘪𝘴𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘢𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘯𝘴𝘶𝘭𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘰 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘪𝘧𝘦, 𝘴𝘰 𝘙𝘪𝘴𝘦 𝘴𝘶𝘮𝘮𝘰𝘯𝘦𝘥 𝘢 𝘗𝘩𝘰𝘦𝘯𝘪𝘹 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘪𝘵 𝘴𝘩𝘰𝘰𝘵𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘥 𝘧𝘪𝘳𝘦 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱 𝘥𝘪𝘦𝘥. 𝘜𝘯𝘪 𝘴𝘶𝘮𝘮𝘰𝘯𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘨𝘨𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘢 𝘥𝘦𝘧𝘦𝘯𝘴𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘵𝘦𝘤𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘔𝘢𝘭𝘶. 𝘜𝘯𝘪 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘢𝘵 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘪𝘵. 𝘛𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘢𝘴𝘤𝘪𝘯𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘙𝘪𝘴𝘦 𝘩𝘦 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 2 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘰𝘥𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘧𝘢𝘴𝘤𝘪𝘯𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨, 𝘦𝘹𝘤𝘦𝘱𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘴𝘩𝘦'𝘴 𝘯𝘰 𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘶𝘴.
𝘏𝘰𝘸𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘮𝘦𝘯" 𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘜𝘯𝘪. "𝘞𝘩𝘺 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘐'𝘮 𝘸𝘢𝘺 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘨𝘶𝘺! " 𝘙𝘪𝘴𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘢𝘥 𝘮𝘢𝘥 𝘯𝘰𝘸 '𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘳𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯𝘴𝘶𝘭𝘵 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘵 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘦𝘢𝘭 𝘮𝘺 𝘸𝘪𝘧𝘦???!!! 𝘛𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘳𝘷𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘨𝘶𝘺! '"𝘕𝘰!! 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘺 𝘩𝘶𝘴𝘣𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘶𝘨𝘭𝘺 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶!, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘺 𝘵𝘺𝘱𝘦! " 𝘜𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘐'𝘭𝘭 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘶𝘧𝘧𝘦𝘳. "
*𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘙𝘪𝘴𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘶𝘮𝘢𝘯 𝘭𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳*'𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘩𝘪𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘬𝘦𝘦𝘱𝘴 𝘶𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘦𝘢𝘱𝘰𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘮𝘺 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘪𝘹 𝘰𝘳 𝘮𝘦 𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦'
𝘙𝘪𝘴𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘏𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢!!!! 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘶𝘳𝘳𝘦𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘪𝘧𝘦 𝘐 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦 𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘪𝘯𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘢𝘴 𝘱𝘰𝘴𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦!. "............................... ............ .................................................. .. .........................
𝘞𝘰𝘳𝘥 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵: 372 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴
𝘕𝘦𝘸 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘶𝘯𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥:
𝘒𝘰𝘬𝘰𝘳𝘰𝘈𝘶𝘵𝘩𝘰𝘳'𝘴 𝘯𝘰𝘵𝘦: 𝘏𝘪 𝘨𝘶𝘺𝘴, 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘮𝘺 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘳𝘵! 𝘐'𝘭𝘭 𝕥𝕣𝕪 𝘵𝘰 𝘱𝘰𝘴𝘵 2 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘵𝘰𝘮𝘰𝘳𝘳𝘰𝘸!.
YOU ARE READING
𝕾𝖙𝖆𝖗𝖉𝖚𝖘𝖙
خيال (فانتازيا)𝘈 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘤𝘦𝘭𝘦𝘴𝘵𝘪𝘢𝘭 𝘨𝘰𝘥𝘴 𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘥𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘪𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘰𝘳𝘴𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘦𝘥. 𝘛𝘩𝘢𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘥 𝘰𝘧 𝘙𝘦𝘴𝘴𝘶𝘳𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯...