𝙊𝙣𝙘𝙚 𝙪𝙥𝙤𝙣 𝙖 𝙩𝙞𝙢𝙚,
𝙏𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙖 𝙘𝙚𝙡𝙚𝙨𝙩𝙞𝙖𝙡 𝙘𝙤𝙪𝙥𝙡𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙪𝙨𝙗𝙖𝙣𝙙 𝙣𝙖𝙢𝙚'𝙨 𝙞𝙨 𝙍𝙞𝙨𝙚 𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙪𝙣/𝙨𝙩𝙖𝙧 𝙜𝙤𝙙.
𝙏𝙝𝙚 𝙬𝙞𝙛𝙚'𝙨 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝙐𝙣𝙞 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙪𝙣𝙞𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚 𝙜𝙤𝙙.
𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙝𝙖𝙙 𝙖 𝙙𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧 𝙣𝙖𝙢𝙚𝙙 𝙃𝙖𝙡𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙝𝙖𝙙 𝙖 𝙢𝙞𝙙𝙙𝙡𝙚 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙒𝙖𝙮 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙈𝙞𝙡𝙠𝙮 𝙒𝙖𝙮 𝙜𝙤𝙙.𝙃𝙖𝙡𝙪 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙠𝙞𝙣𝙙 𝙜𝙞𝙧𝙡.
𝙎𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙖 𝙗𝙞𝙩 𝙤𝙛 𝙖 𝙗𝙧𝙖𝙩𝙩𝙮 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣𝙖𝙡𝙞𝙩𝙮 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙗𝙪𝙩 𝙨𝙝𝙚'𝙨 𝙢𝙤𝙨𝙩𝙡𝙮 𝙠𝙞𝙣𝙙 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙥𝙖𝙧𝙩.
𝙃𝙖𝙡𝙪 𝙝𝙖𝙙 𝙖𝙫𝙚𝙧𝙖𝙜𝙚 𝙄𝙌 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙢𝙖𝙧𝙩𝙚𝙨𝙩 𝙗𝙪𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙙𝙪𝙢𝙗 𝙚𝙞𝙩𝙝𝙚𝙧.𝙃𝙖𝙡𝙪 𝙢𝙖𝙮 𝙗𝙚 𝙖 𝙠𝙞𝙣𝙙 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡 𝙜𝙞𝙧𝙡,
𝘽𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙢𝙚𝙖𝙣 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙠𝙚𝙥𝙩 𝙖𝙬𝙖𝙮 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙙𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧 𝙨𝙝𝙚 𝙢𝙖𝙮 𝙗𝙚 𝙖 𝙜𝙤𝙙 𝙗𝙪𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙖 𝙘𝙝𝙞𝙡𝙙. 𝙃𝙖𝙡𝙪 𝙧𝙖𝙧𝙚𝙡𝙮 𝙨𝙝𝙤𝙬𝙨 𝙤𝙧 𝙜𝙤 𝙣𝙚𝙖𝙧 𝙝𝙪𝙢𝙖𝙣𝙨. 𝘽𝙪𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣, 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙪𝙢𝙖𝙣𝙨 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙠𝙞𝙡𝙡 𝙝𝙚𝙧. 𝙃𝙚𝙧 𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙘𝙧𝙚𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙖 𝙣𝙚𝙬 𝙪𝙣𝙞𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚 𝙛𝙪𝙡𝙡 𝙤𝙛 𝙥𝙡𝙖𝙮𝙜𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙𝙨, 𝙛𝙖𝙞𝙧𝙨, 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙮'𝙨 𝙚𝙘𝙩. 𝘼𝙣𝙙 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙨𝙚 𝙍𝙞𝙨𝙚, 𝙃𝙖𝙡𝙪'𝙨 𝙙𝙖𝙙 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙖 𝙨𝙪𝙣 𝙩𝙤 𝙬𝙖𝙩𝙘𝙝 𝙝𝙚𝙧.
𝙃𝙖𝙡𝙪 𝙬𝙖𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙨𝙖𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙨𝙝𝙮 𝙩𝙤 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙤𝙙𝙨 𝙨𝙤 𝙨𝙝𝙚 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙣𝙮 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮, 𝙖𝙡𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙩𝙤 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙪𝙥 𝙛𝙤𝙧 𝙞𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙤𝙙𝙨 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙣𝙚𝙬 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚𝙨 𝙩𝙤 𝙚𝙭𝙥𝙡𝙤𝙧𝙚 𝙨𝙤 𝙨𝙝𝙚 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙜𝙚𝙩 𝙗𝙤𝙧𝙚𝙙...................................... ............................... ....... ........................................................... .... .........
𝘞𝘰𝘳𝘥 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵: 203 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴
𝘈𝘶𝘵𝘩𝘰𝘳𝘴 𝘯𝘰𝘵𝘦:
𝘏𝘪 𝘨𝘶𝘺𝘴! 𝘚𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘊𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 1 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘳𝘵. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘴𝘰 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘯𝘰 𝘩𝘢𝘵𝘦, 𝘪𝘵'𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘐 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘱𝘶𝘣𝘭𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥. 𝘔𝘺 𝘶𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘳𝘳𝘺𝘺𝘺𝘺 𝘴𝘭𝘰𝘸 𝘴𝘰 𝘐'𝘮 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝘈𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘣𝘺𝘦!!
YOU ARE READING
𝕾𝖙𝖆𝖗𝖉𝖚𝖘𝖙
Fantasia𝘈 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘤𝘦𝘭𝘦𝘴𝘵𝘪𝘢𝘭 𝘨𝘰𝘥𝘴 𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘥𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘪𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘰𝘳𝘴𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘦𝘥. 𝘛𝘩𝘢𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘥 𝘰𝘧 𝘙𝘦𝘴𝘴𝘶𝘳𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯...