,,Neměla tu už dávno být?" Šeptá na mě nechápající Calin. Viktor už stojí sedm minut na místě kde má být, Kristýna už dávno měla přijít. ,,Jo měla, kouknu se na ní" Pustím jeho ruku následně rychlejším krokem jdu do šatny kde se Kristýna chystala.
,,Viktor!'' Křičí na mě Martina ,,Marťo kde je Kris?" Chytnu ji za rameno, je celá udýchana. ,,Nikdo neví kde je" Říká mezi nádechy ,,Cože?!" Křiknu přes celou halu ,,Poděla se, nikdo ji nemůže najít" Hodí rukama a já si protřu oči ,,Bacha na make-up" Napomene mě Marťa pro odlehčení situace, jen se zasmějí a přikývnu ,,Volala si ji?" Zeptám se a dám si ruce na prsa ,,Ne" ,,Psala?" ,,Ne" Vykuleně na ni kouknu a křiknu ,,Tak ji kurva napiš!" Křičím na ni v plných nervech ,,Tamaro zavolej Kristýnu! Aneto koukni se po ní! Hano ty to samé! Sofie ty jdi ven!" Křičím jak utržená z řetězu, všechny holky mě poslechnou a rychle odcupitaji pryč. ,,Co budeš dělat ty?" Ptá se mě Marťa s pohledem na mobil ,,Řeknu to Viktorovi" Vydechnu a kouknu na ní ,,Dobře" Pipne a začne zběsile psát do mobiluOtevřu velké dřevěné dveře a všichni se postaví, rukou jim naznačím aby si sedly proto tak udělají. Rychlým krokem jdu za Viktorem který na mě nervózně ale i nechápavě kouká. ,,Není tu" Zašeptám mu ,,Kdo?' Nechápavě na mě koukne ,,Nevěsta" Ukážu na místo kde měla stát ona ,,A kde je?" Nervozita v jeho hlase nejde přeslechnout tak samo i smutek ,,Nevím asi si hraje na schovku!" Křičím na něj šeptem ,,Jdu ji najít mezitím zábav nějak hosty" Řeknu mu a kouknu se k lidem. Všimnu si Jirky který i přes nechápavost v očích, se na má usmívá svým zářivým úsměvem. Úsměv mu vrátím a očima rychle prokouknou dav lidí, jenže nikdy nevidím jeho.
Jdu do další místnosti a hledám Kristýnu, všimnu si jejího mobilu který bzučí. Všimnu si jméno od
,,Kiko?" Křiknu do místnosti ,,Polo"
Kratší kapitoly a zpoždění, já se omlouvám ale byla jsem na návštěvě a před chvílí jsem došla.. Nová kapca je zde ;) snad si jí užijete!! Zas v pondělí.
-K
ČTEŠ
Kotě // Nik Tendo
Fanfiction! Pokračování knihy: Little secret ! ! Kapitoly budou vycházet každou STŘEDU v 20:00 ! Uběhlo pár měsíců po tom co se udála aférka s Dominikem, Jirkovy jsem nechala vzkaz na ledničce a Dominikovi dopis ve schránce. Pak mé kroky vedly do Kladna kde...