المقدمة:
في بعض المعامل المعروفة كانت هناك تجربة لمعالجة السرطان عن طريق حقن مصل مكون من فيتامين b12 وبعض الاحماض الامينية لكن حصل خطأ ما وتحول هذا المصل ال فيرس يسمي Virus H400.
ينتقل الفيرس عن طريق الهواء ومن يصاب به يتحول بعد ١٠ ساعات من اصابته يتحول الي شخص متعطش لدماء وينقل العدوي عن طريق العض او كما قولنا عن طريق الهواء وينشط داخل خلايا الكائن الحي و نعتمد علي الله ثم علي العلماء لكي نجد علاجا لهذا الفيرس.تحذير لا تخرج من بيتك ليلا ولا تثق في احد حتي لو كان اهلك لانهم في كل مكان..
ده التحذير ال مكتوب في كل حتة بعد ما الفيرس انتشر حول العالم و ناس كتير جدا إتحولوا وبقوا متعطشين لدماء..
اليوم 50:
بعد ما حصل كارثة فيرس H400 و ناس كتير اتحولت وبقوا اشبه ما يكون وحوش متعطشة لدماء كان لازم احمي اهلي وخاصة اخواتي الصغيرين عشان للأسف فقدت اختي الكبيرة و اتحولت لكائنات ده و للأسف كان لازم اقتلها عشان احمي بقيت اخواتي...
هرجع بالزمن شوية لليوم الاول ال بدأ ينتشر فيه الفيرس وال انتشر من دولة الصين...
اليوم 1:
كان يوم عادي زي اي يوم لغاية ما بدأت القنوات الاخبارية تعلن ظهور فيرس جديد اسمه H400 يحول الانسان ال كائن متعطش لدماء و ينتقل عن طريق الهواء و العض وحذرت من اي حد يقرب لتاني في الفترة ده وكله يلزم بيته و قالت كمان ان الفيرس ده ناتج عن عملية فاشلة لعلاج السرطان وبدأ ما يبقا مصل لسرطان بقا فيرس قاتل ينتقل بين الكائنات الحية ويتخلل الي العقل ويؤثر عليها تأثير تام فا يتحول الانسان ال كائن كل همه القتل...ناس كتير كذبت ال بيحصل وعاشت حياتها عادي لغاية ما حصلت الكارثة...
الفيرس انتشر اكثر واكثر لغاية ما بقا في كل الدول الاوربية والدول ما وقفتش السياحة للأسف فا كان سهل جدا ينتشر حول العالم و بدأ يجي لمصر واول حالة كانت في القاهرة..
اليوم 2:
انتشر فيديو علي مواقع التواصل الاجتماعي لشخص حركاته غريبة و يقول كلام اغرب لغاية ما بدأ يهجم علي المواطنين وبالفعل قدر يقتل ١٠ اشخاص و من بعد مقتلهم يتحلون لكائنات متعطشة لدماء تهجم علي اي كائن و اي شخص امامها...
اليوم 3:
بدأت الناس تصدق وتجمع اكبر عدد من الطعام والشراب و يتم تخزينه في بيوتهم عشان محدش يخرج ليلا و خاصتا الكائنات ده تحب تصطاد ليلا و تتجمع في جماعات....
اليوم 4:
ظهر اول حالة ل Virus H400 في القرية الخاصة بينا و الناس كلها اترعبت ومبقاش حد بيخرج من بيته و للأسف مكنتش حالة واحد بال تم نقل الفيرس الي عشر اشخاص اخرين.....
أنت تقرأ
Virus H400
Science Fictionلقد انتشر فيرس قاتل حول انحاء العالم ويحول الانسان الي وحش متعطش لدماء.