Ploua.In ultimile 5 zile de cand m-am mutat aici in a 4-a ploua.E oribil.Maine e prima zi de scoala si nu am nici un chef sa ma duc la o noua scoala unde toata lumea o sa se uite pa mine,o sa vorbeasca despre mine si o sa ma critice.O sa fiu fata cea noua,cea care vine din afara,fara prieteni,fara nici o cunostinta.Mama a primit o noua slujba cu un salariu mult mai mare asa ca ne-am mutat intr-un orasel unde toata lumea se cunoaste si probabil au crescut toti impreuna,iar eu o sa fiu intrusul.Poate o sa gasesc si eu vreo gasca de vampiri cu care sa ma inprietenesc.
Mama e toata ziua pa munca,cate o data chiar si noaptea,asa ca de cele mai multe ori sunt doar eu acasa.Nu ma deranjeaza sa fiu singura,e chiar placut sa poti sa stai si sa te bucuri de ceea ce iti place fara sa te deranjeze cineva,insa uneori devine plictisitor sau chiar deprimant.Nici in vechiul oras nu aveam prea multi prieteni,doar o prietena foarte buna,in rest ceilalti ma evitau pentru ca ma credeau o ciudata.Stiu ca sunt ciudata si imi place asta.Sa nu credeti ca am parul verde sau sunt plina de tatuaje,nu,sunt destul de normala cand ma vezi prima data,chiar banala.Bruneta(la lumina se vede putin roscat),ochi caprui,nu sunt nici grasa dar nici un schelet,am un mic tatuaj cu un inger pe umarul stang.Inalta nu sunt dar imi place cum se vede viata de pa inaltimea mea.Sunt adesea clasificata drept “emo” fiindca ma imbrac un pic in stilul lor insa credeti-ma singurul lucru pe care il fac pe intuneric este sa dorm.Deci cum am spus sunt destul de banala,cel putin asa par.Insa aparentele de cele mai multe ori insala.Am facut greseala sa ma amestec cu niste oameni nepotriviti si am fost introdusa intr-o lume nebuna mult prea tanara.La 14 ani am inceput sa umblu cu niste tipi carea faceau parte dintr-o gasca,dupa cateva saptamani am intrat si eu.A fost una dintre cele mai proaste decizii din viata mea.Ma credeam invincibila pe atunci,faceam tot ce vroiam si scapam mereu nepedepsita.Beam,fumam,am incercat si droguri insa doar odata fiindca tin prea mult la viata mea chiar daca este de tot rahatul.Deci cum spuneam eram o adevarata rebela.Asa zisi mei prieteni ma incurajau sa fac cele mai tampite lucruri cum ar fi furatul,distrugerea proprietatilor,sa imi bat joc de lumea din jurul meu.Era cat pe ce sa fiu arestata intr-o seara cand iesisem dintr-un club beata si era sa fac accident.A fost o perioada urata si pe care o regret.Dupa un an jumate am renuntat la gasca si am devenit o fire retrasa,ma saturasem de toata nebuneala,mai ales dupa fe parintii mei s-au despartit.Despartit e cam mult spus,tata a plecat intr-o zi pe neasteptate cu secretara lui si nu s-a mai intors.De atunci sunt doar eu cu mama.Am decis ca o sa ma schimb,nu vroiam sa ii fac viata mamei mai grea decat o avea.Insa viata nu o poti schimba dupa o zi pe alta.Cam dupa un an dupa ce am plecat din gasca si ma potolisem m-am intalnit din nou cu ei.Au vrut sa vin inapoi,sa fim o “familie”,insa eu i-am refuzat,asa ca mi-au facut viata un calvar cat am mai locuit in vechiul meu oras.Mergeam la aceeasi scoala asa ca nu ii puteam evita.Sa spunem ca anul trecut a fost cel mai urat de pana acum.Nu vreau sa intru in detalii pentru ca o sa ma deprime si mai rau si o sa plang si nu imi place cand plang.Maine o sa incep un nou capitol si sper sa fie totul bine.Poate o sa imi fac prieteni,poate o sa imi placa aici,poate o sa ajung cineva respectat si iubit.Poate..........
A doua zi mi-a sunat alarma la ora 6.Un lucru pe care trebuie sa il stiti despre mine este ca nu sunt o persoana matinala,din contra sunt foarte irascibila dimineata si nu e bine sa ma enerveze cineva.M-am imbracat intr-o pereche de blugi rupti,un tricou negru larg care imi cadea de pe umar si mi se vedea tatuajul,conversi negri,geanta si niste ochelari de soare.Spre surprinderea mea azi era cald si frumos afara.Poate o sa fie o zi buna.In drum spre scoala ma gandeam cum o sa ma comport aici.In trecut am fost fata rebela,care facea parte dintr-o gasca,lumea se temea de mine,insa intr-un timo eram cunoscuta drept o simguratica,sau cate o data eram doar fata tacuta care nu vorbea cu nimeni si nimeni nu vorbea cu ea.Pot fi rea insa pot fi si buna.Acum depinde ce fel de copii o sa fie aici.Daca nu o sa imi placa am de gand sa ridic garda si sa devin fata cea rea,daca o sa imi placa poate o sa fiu fata cea buna si draguta.Poate...Am observat ca folosesc cam des cuvantul asta.
Pana am ajuns la scoala am decis ca o sa imi vad de treaba mea,nu o sa fiu nici rea dar nici buna.Prefer sa fiu lasata in pace si sa trec peste ultimul meu an de liceu cu bine.M-am dus la secretariat sa imi iau orarul si cheia de la dulap.Era o camera micuta unde o femeie mai invarsta statea la un birou si scria ceva la calculator.
- Ma scuzati,am venit sa imi iau orarul.
- Numele,spune femeia fara sa ridice capul sa se uite la mine.
- Alexandra Allaman,spun eu.Cand mi-a auzit numele a ridicat privirea spre mine si am observat ca a facut ochi mari dar si-a revenit repede.Probabil mi-a citit fisa de la ultima mea scoala,sunt unele lucruri acolo de fare unii oameni se sperie.Cum am spus am avut un trecut nebun.Am zambit cat mai dragut spre ea insa dupa expresia ei deja ma judeca.Mi-a dat orarul si cheia si si-a reluat munca la calculator.Am dulapul 118.Ma enerveaza ca sunt noua aici si nu stiu nimic,unde sunt dulapurile sau clasele,si va trebui sa intreb pe cineva si nu sunt prea sociabila.
Nu am intrebat pe nimeni unde ar fi dulapul meu asa ca mi-au luat vreo 10 minute sa il gasesc.Nu am intrebat din 2 motive:sunt prea mandra sa cer ajutor si ceilalti copii se uitau la mine de parca aveam 3 ochi si 5 maini.Urasc sa fiu fata cea noua.Am prima ora engleza,una din putinele materii care imi plac,sper sa nu am un prof nesuferit.Am cautat clasa de engleza si dupa vreo 15 minute am gasit-o pa etajul 1.Am intrat in clasa fara sa bat la usa si toata lumea s-a oprit din ceea ce faceau si se uitau la mine.Proful parea putin enervat ca l-am intrerupt.
- Hey,sunt Alexandra Allaman,sunt noua,am spus zambind pe jumatate.
- A,domnisoara Allaman,te asteptam.Ia un loc unde doresti,spune el zambind.M-am uitat prin clasa.Erau doar 2 locuri libere.Unul in mijlocul clasei langa o blonda si un loc in spate langa fereastra.M-am asezat in cel din spate.Ora a trecut extrem de repede si a fost chiar interesanta pentru prima ora din an.
Dupa inca 3 ore a venit ora pranzului.Mi-am luat mancarea si m-am asezat la o masa mai retrasa din cafenea.Pana acum nu am vorbit decat cu profesori,nici un elec nu a indraznit sa ma bage in seama ceea ce imi convine.Nu imi ppace cand lumea incepe sa iti puna i trebari gen “de unde vi?”,“de ce te-ai mutat?”,“esti virgina?”.Bine poate ultima nu e o intrebare pe care ti-o pune toata lumea insa credeti-ma am fost intrebata de multe ori.Ziua a trecut extrem de repede,mi-am luat lucrurile si am plecat spre casa.Din fericire pentru mine nimeni nu m-a bagat in seama.Toata lumea se uita ciudat la mine,insa nu mi-au zis nimic si ma bucur.Cand am ajuns acasa am vazur un bilet pe masa de la mama.Si azi lucreaza pana tarziu.Dupa ce am facut un dus,am mancat si mi-am facut temele m-am uitat la cateva episoade din Friends si How I met your mother.Sunt geniale serialele.Era ora 12 cand am deci sa ma bag in pat insa ca in fiecare noapte din ultima luna nu am putut sa dorm linistita.Va rog sa imi spuneti daca va place sau daca nu va place.Nu vreau sa scriu degeaba povestea daca nu o sa o citeasca nimeni.Mersi mult tuturor >:D