El'in kurtuluşu

45 3 0
                                    

HYDRADA uyandığım bir gün daha. Görev için hazırlanmam gerekiyordu dosyaya baktığımda görev Winter soldierı bulmaktı. Adrese baktığımda bir bar yazıyordu. Güzel bir elbise giyip gitmiştim.
...
Buckynin yanına oturmuştum.
-selam.
Demiştim göz kırparak. Göz devirmişti. İnsan olsan keşkede selam desen birde beni nasıl süper asker yakalamaya gönderebiliyorlar.
-çok yakışıklı olmuşsunuz isminizi öğrenebilir miyim?
Benim böyle bir şey dememi beklemiyordu büyük ihtimalle sebepsiz yere şaşkınlıkla bakıyordu.
- Bucky sende güzel olmuşsun.
Böyle diyip geçmişti ama ben gözüne bakılı kalmıştım. Okyanus gibiydi eğer derine gidersem kaybolacak gibi hissediyordumki gerçektende kaybolucaktım eğer bucky itmeseydi gerçekten kayboluyordum.
-hey iyi misin?
-iyiyim ismimi sorduğun içinde teşekkürler kate memnun oldum.
Herif tam bir öküzdü çok belliydi.
-pardon kafam iyide memnun oldum gitmem lazım.
Böyle deyince hemen halletmem gerektiğini anlamıştım. Nasıl yapabilirdimki o gözü gördükten sonra.
...
Hydraya döndüğümde görev raporu istemişlerdi.
Kısaca başarısız demiştim. Beni iki kolumdan tutup bir odaya götürmüşlerdi.
Öyle bir dayak yemiştimki karnımda en son bıçak izi olduğunu hatırlıyorum. Zaten bundan sonrada gitmişim. Uzun bir süre kendime gelemedim çünkü baya kötüydü. Nasıl böyle yapabildim 12 yıl sonra ilk defa bir şey hissetmiştim. O kadar kötü 1 hafta geçirmiştim yani galiba onu bile bilmiyordum zaman algım sıfırlanmıştı.
Bir Ses duymuştum ve kaçmak için tam zamanı olduğunu farkettim zorda olsa beni bağladıkları yerden kurtulup kaçmıştım.
...
Aradan uzun bir süre geçmişti.
Her ne kadar katil olmak istemesemde insanlar bana katil damgası vuruyorlardı. Artık haberlerdeydim her ne kadar artık insan öldürmesemde bundan vazgeçmiyorlardı. Dışarı kılık değiştirip çıkıyordum ve artık beni rahatsız ediyordu o yüzden gidip teslim olacaktım.
Shielda teslim olmuştum. Beni bir hücreye kapatmışlardı ve bu baya baya kötüydü küçük bir oda düşünün iğrençti. Shielda bildiğim benim yararıma olmayan şeyleri anlatmıştım ama kimliğimi yani gerçek ismimi bende bilmiyordum çünkü beynimi yıkamışlardı. Benden kan ve parmak izi almışlardı kim olduğumu bulmak için.
Ve bulmuş gibi duruyorlardı çünkü yanıma iron man yani Tony Stark gelmişti.
-Elena Stark diğer bir adıyla EL yani benim kaçırılan kızım 12 yıldır seni arıyorum.
Beynimin yıkandığını biliyor gibi duruyordu ve muhtemelen biliyordu.
-ben senin kızın fln değilim yani eğer kızınsamda hatırlamıyorum.
Benim böyle demem garip gelmişti. Bana bir anı anlatmaya başlayınca o anı aniden gözümde canlanmaya başlamıştı.
*eskiden*
-küçük prenses yemek vakti hadi bakalım.
Bu sesi duyunca hemen bağırmıştım.
-ben yemek yenicem ben dışarda oynıcam siz yiyinn.
Tony dışarı gelmesi çok kısa sürmemişti.
Beni kucağına almıştı ve götürüyordu. Yemek yedikten sonra yağmur yağmaya başlamıştı.
-babağğğ dışarı çıkabilir miyim lütfenn
-hayır yağmur yağıyor
Böyle diyince üzüldüğümü anlayınca beni kucağına alıp çıkartmıştı. Ve bayaa baya ıslanmıştık.
*şimdiki*
Kapım açılmıştı ve babağğğğğ diyip sarılmıştım ikimizde gülme krizine girmiştik. Tabiki bu sadece il samimi baba deyişimde ondan sonra çok bir şey hatırlamadığım için Tony olmuştu yada samimiyetsizce baba olmuştu.
-burdan ne zaman çıkıcam diye sormuştum direk.
Yanağımdaki yaşı silmiştim çok özlemiştim babamı ama o kadarda samimi değildik belki sonra samimi olurduk.
-Furry ile konuştum birazdan çıkıyorsun hatta şimdi.
O  kim dercesine bakmıştım.
-Shielda yetkili biri.
Başımı sallayıp çıkmıştık. Arabaya binmiştik. En son hydrada yediğim dayaktan sonra karnım hala acıyordu çünkü bıçaklandıktan sonra iz kalmıştı ve düzgünde tedavi olamamıştım.
Arabada karnımı tutarken Tony ne olduğunu sormuştu.
Kısaca bir şey yok desemde yalan söylediğimi anlamıştı. Arabadan inip yanıma gelmişti. İçimden sövüyordum. O dayaktan sonra vücudumda bir kaç iz vardı özellikle karnımda hem bıçak izi hemde morarmış bir taraf vardı.
Tişörtü hafifçe sıyırmalı istemişti sıyırmamı beklemişti sıyırınca dikkatlice bakmaya başlamıştı.
- nasıl oldu Elena hemen anlat.
-baba binde giderken anlatayım uzun hikaye.
Binmişti ben hemen Winter soldier olayını anlatmaya başlamıştım ama aklımın bir tarafı buckye kaymıştı olayı anlatırkende aklım ondaydı. O gözleri aklıma gelmişti acaba nerdeydi o okyanus gözleri. Tony daldığımı fark edince hemen sormuştu.
-iyi misin ellie.
Bana bu ismi biri kullanmayalı uzun zaman olmuştu böyle şok içerisindeyken yine aynı soruyu sorunca.
-iyiyim.
Bunu diyip yine aklım buckye kaymıştı o gözleri çok güzeldi.

Selamlarrr nasılsınız belki okunmaz ama olsun kitap yazayım dedim yanlışlarım varsa özür dilerim şimdiden byeee

El and buckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin