İçeri girmiştiniz oturduğunda gözüne bazı kişiler çarpmıştı.
-siktir.
Kısık sesle desemde bucky duymuştu.
-noldu
Eski görevlerden öldürmem gereken kişi öldürememiştim çünkü tuzağa düşmüştüm klasik olay.
-he bir şey içki ne zaman gelecek.
Bucky inanmamıştı yani ben öyle düşünüyordum olay çıkmasını istemiyordum. Buckyle yakınlaşmamı sağlıcak tek şeydi bu yada bana öyle geliyordu.
-gelir bir-
Tony buckynin sözünü kesmişti çünkü garson gelmişti.
-teşekkürler.
Garsonun dağıtmasıyla tonynin konuşması bir olmuştu.
Şarkı çalmaya başlamıştı. Bucky elini uzatmıştı hemen kalkıp elini tutmuştum.
Tuttuğum gibi Tony sinirli bir şekilde buckye bakıyordu takii pepper ayağına basana kadar.
Gülmeye başlamıştım.
-neye gülüyorsun bende gülcem.
Seni belinden tutup çekiyordu o sıra.
-pepper tonynin ayağına bastı ve Tony sana dik dik bakarken o ifadesi çokk güzeldi.
Bu cümle bitince buckynin gözlerine dalmıştım o okyanus gözleri çok güzeldi.
-ellie iyi misin pardon Elena.
Bana ellie demesi çok hoşuma gitmişti ama o "yakınlarım" sözünü hatırlamış olucakki düzeltti keşke düzeltmeseydi.
-iyiyim
Bizim konuşmamız niye ilerlemiyor ağlamak istiyorum. Bir dakika ben gerçekten hoşlanıyorum yok bu hoşlanmak değil bu aşk aşk.
...
Parti bitmişti ama bende bitmiştim. Odama geçip üstümü değiştirdiğim gibi yatmıştım Direk uyumuşum.
Sabah olduğunda biri beni uyandırmaya çalışıyordu gözümü açtığım gibi okyanus gözlerle karşılaşmıştım.
-Elena uyan steve koşuya çıkmak için bekliyor hadi hızlı.
-tamam çık ben gelirim.
Yüzümü yıkamıştım. Hızlıca şort ve bol tişört giyip çıkmıştım inerken saçımı topladım.
Koşmaya başlamıştık steve ve buckye yakalamaya çalışıyorduk ama ben ve nat kol kola girmiştik artık o derece yorulmuştuk. Aniden bucky gelip beni çekmişti çektiği gibi kendimi kucağında bulmuştum. Natin gülmesini duymuştum sinirle bakmıştım ama o tepki vermeyip gülmeye devam etmişti.
-küçük prenses yorulmuş galiba.
Bana prenses demişti küçük prenses bana ne demişti cidden bana prenses demişti biz neydik flört mü? Ne dicektim ğağağağa çıldırıyorum.
-bi tık yoruldum ama sıkı tutsan iyi olur çünkü çok hızlısın ve küçük değilim.
Bir dakika ben prenses olduğumu mu kabul etmiştimm
-prenses ben dikkatliyim düşürmem.
Bırakıyor gibi yapınca kolumu boynuna daha sıkı sarılmıştım ve koşacak bağırmıştım.
-hani dikkatliydin düşüyordum ve indir artık beni.
Bucky gülmeye başlamıştı ve çimene geçip bırakmıştı.
-su varsa verirmisin bir sahada beni böyle aniden kucağına alma.
Suyu verdikten sonra oda oturmuştu.
-tamam be kaldırmam.
...
Kuleye geçip odama girmiştim kapıyı kapattım ama kitlemedim hep kitlerdim yorgun olduğumda fln kitlemezdim. Duşa girmiştim banyo kapısı kitliydi.
Banyodan bornozla çıktığımda karşımda bucky vardı.
-Heyy ne yapıyorsun odamda.
Bucky kısık sesle siktir demişti gözünü kapatmıştı.
-hızla giyin konuşmamız gerek.
Kıyafetleri giymiştim saçımı tararken bucky konuşmaya başlıyordu.
-göreve gidiyoruz am gizli Tony gizli olduğu için bana söyledi 8 tane süper asker ve şimdi gidicez hazırlan.
...
Hazırlanmıştım samde bize başkanlık yapacaktı yani yetki ondaydı. Uçağa binmiştik paraşütle atlarken bucky paraşütü bulamayıp atlamıştı.
-BUCKY MALLIK YAPTIN FARKINDASIN DEMİ.
hem sinirle hemde duymaz diye bağırmıştım.
-SİKTİR.
Böyle bağırmıştı bende bir şekilde buckynin yanına gidip sarılmıştım paraşütü öyle açmıştım bacaklarımızda buckye sarmıştım.
-seni kurtardığıma şükret.
-şükrederim.
Bunu dedikten sonra ikimizde gülme krizine girmiştik.
İnmiştik kaç kişi olduğunu çözünce ve kamyonlar hareket edince hızlıca kamyonlara atlamıştık.
Buckynin yardımıyla kamyonun yukarısına çıkmıştık.
Kavga etmeye başlamıştık ardan 5 dk geçti çakma kaptan geldi
-soktuğumun çakma kaptanı karışma işimize.
Böyle dememle bucky gülmeye başladı
-sonra konuşuruz el hanım
Dahada sinirlendiğimi anlayınca bucky tutmuştu.
Askerin vuruşuyla bucky yere düştü sam son anda tutunca bizde yere sağlam iplerden atıp
-adios 🫡
Diyip çekilmiştim Buckyle sami görünce şaşkınlıkla bakarken gülüyodun bir yandanda.
-öpüşün birde.
- kimi seni mi?
Bucky böyle sorunca senin yanağın kızarmıştı.
Bir şey demeden yürümeye devam etmiştik. Bir araba gelince samin ısrarıyla binmiştik. Jhonun gözleri göğüsüme kayınca kıyafetin fermuarını çekmiştim.
-çakma kaptan benle uğraşma.
Böyle kulağına fısıldamıştım. Normal sohbetten sonra jhon bana yavşamaya başlayınca bucky bağırmıştı.
-DURDUR ARABAYI.