Arkadaşlarımla konuştuktan sonra telefonu bırakmış uyumağa çalışıyordum, ama ne mümkün yarın beden dersi vardı yani kısaca Changbin hocanın dersi ve ben ne yapacağımı bilmiyordum.
~~~
En sonunda uyumağı başarmışım ve şu anda elimi yüzümü yıkıyordum daha sonradişlerimi fırçalayıb yüzümede krem sürdüm artık gide bilirdim.
Saate baktığımda daha erkendi ve buda benim kahvaltı yapabileceğim anlamına geliyordu.
Aşağı inip bir kase nesquik yapıb yedim, tekrar saate baktım ve artık çıka bilirdim.
Bizim mal sevgililer kapımı akacaklı gibi dövdüklerinde tek gitmeyeceğimi anlamıştım.
İn: "Geldim amk sakin, KAPI KIRILDI"
Hanji: "Sonunda açmağı becerdi uykucu kuş"
Buna karşılık vermicem evet evet kesinlikle.
İn: "Gidiyoruz mu?"
Minho: "Changbin hocanın dayağını yiceksin. Askitoloskom video çekib banada at"
Hanji: "Sen istersinde atmaz mıyım bebititoloskom"
Minho Jisungun belini sarmalamış Jisungsa kollarını Minhonun boynuna sarmıştı, ben mi? Ben oturmuş sap halimle bu iğrençliğe şahid oluyordum.
İn: "iğrenç"
~~~
Sınıfa girince ne gördüm sizce? SINIFIMIZA YENİ ÖĞRENCİ GELMİŞ ve tabii ki bizim hamam böcekleri-sınıf 'arkadaşlarım' etrafını sarmıştı çocuğun.
Hanji: "ÇEKİLİN BEN DOKTORUM"
Mallar. Hep bu taktiği yiyorlar, bide bu maldan doktor olur mu amk nasıl her seferinde keriz gibi yiyorlar anlamıyorum.
Hanji: "OHA JEONG GEL ŞUNUN ÇİLLERİNE BAHHH ÇOH ŞEHERRRR"
İn: "NERDEEEĞ"
Koşarak çocuk ve Jisungun yanına gitmiştim. Cidden çocuğun çilleri vardı ve sanki bir galaksi imiş gibi özenle yerleştirilmişti. Aşık olunacak bir yüzü vardı sarı saçları ile kahverengi gözleri ise bir-birlerini tamamlıyordu.
??: "Ş-şey kimdiniz?"
Hanji: "an.."
Jisungun ağzını kapatarak sözünü kesmiştim. Çünkü bu çocukta hiç koreli tipi yoktu ve bizim gibi birisinede benzemiyordu alınır kırılır narin birisine benziyordu.
İn: "Mal arkadaşımı dinleme bile. Ben Yang Jeongin sizden normalde 1 yaş küçüğüm ama aynı sınıftayız çünkü mal gibi erken başladım, bu mal ise Han Jisung kendisini bebek sincap olarakta tanıda biliriz üst sınıflardaki Lee Minho ile sevgili."
Karşımdaki çocuk pür dikkat beni dinliyordu.
İn: "Sen kimsin?"
Felix: "ah ben Lee Felix Yongbok, ama Felix ismimi kullanıyorum üst sınıflardaki Hwang Hyunjin ile sevgiliyiz"
İn: "Bi benim sevgilim yok amk"
Hanji: "Changbin hoca bu gün seni ya dövcek ya da si- eğer ikinci seçenek olursa sevgili olmayı teklif edersin"
İn: "hahaha çok komikti bir daha olmasın"
Felix: "Olay özel değilse bende öğrene bilir miyim?"
Hemen Felixin kolundan tutub bizim sıranın önündeki boş sıraya oturtdum Jisungda çantasını getirmişti.
İn: "Unutmadan telefon numaranı ver bizim grupa salam seni"
Felixe kendi telefonumu uzatdım. Numarasını yazdıktan sonra telefonu geri bana verdi.
Hanji: "Şimdi biz dün hocaların neyini daha çok sevdiğimizden konuşuyorduk bu malda bizim gruba yazacağı şeyi Changbin hocaya-beden hocasına yazmış"
Felix: "Ne yazmıştın ki?"
İn: "Changbin hocanın götü çok güzel değil mi..."
Felix: "Bugün 3-cü ders beden.."
Hanji: "Yesss bu mal dayak yicek"
Felix bana dönerek konuşmağa başladı.
Felix: "Arkadaşın seni çok güzel koruyormuş"
İn: "Ne demezsin, aman sevgilisi duymasın peçete komasına sokar bizi"
Felix: "Hee o olayları biliyorum"
Hanji: "Nasıl lan"
Felix: "Sevgilim-Hwang Hyunjin Lee Minho ile aynı sınıfta ondan biliyorum"
İn: "DUR LAN BİZİM HUNCİN SENİN SEVGİLİN?"
Hanji: "Bilmememiz normal gruba bir şey yazdığını gördün mü onun hiç?"
İn: "Hayır."
~~~
3-cü derse giricektik bir azdan ama müdür önemli bir konuşma yapacağını diyib öğrencileri eve yollamıştı, konuşma öğretmenlerle olucaktı.
Ne bakıyorsun kurtulmuş oldum hıh.
~~~
Selam millet
Küçük bir hatırlatma yapacağım ben türk değilim bu yüzden de türkçem iyi değil yazım yanlışlarımı görmemiş gibi yaparsanız çoook sevinirim.
Bölüm nasıl olmuş?
Sonda nasıl ters köşe yaptım ama hehehe
Hade ben kaçar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My teacher's ass is very nice||Jeongbin/Changin
FanficJeongin üni 2 öğrencisi ve yanlışlıkla arkadaşlarına yazacağı mesajı öğretmenine yazar.. Öncelikle ilk deneme olduğu için b*k gibi olucağına eminim ve yazım yanlışları çok fazla ola bilir kusura bakmayın