1.5

298 39 19
                                    

Baji;
---------

İçerden gelen seslerle doğramakta olduğum domatesi bırakarak yatak odasına doğru ilerledim. Chifuyu'nun yarı kapalı , boş gözleriyle etrafa baktığını görünce istemsizce dudaklarım yukarı kıvrılmıştı. Yanına doğru giderek baş ucuna oturduğumda gözlerimin içine bakarak
"Baji-san " dedi. Yarı uykulu sesi kulaklarıma dolarken ellerimi anlına götürerek ateşini kontrol ettim .

Geceden beri düşmüşe benziyordu.
Elini başına götürdüğünde belli belirsiz bir şeyler mırıldandı. Büyük ihtimalle akşam buraya geldiğini bile hatırlamıyordu .
Tabi yaptıklarınıda..

Yataktan kalkarak ayaklandığımda kafasına çok da sert olmayan bir yumruk geçirdim ve

"Kör kütük sarhoş olarak gecenin bir yarısı evimi basman hiç hoş değil MATSUNO CHİFUYU. Kalk ve elini yüzünü yıkayıp mutfağa gel."

diyerek birşey söylemesine fırsat vermeden odadan çıktım. Mutfaktaki yarım kalan işime devam ederken bir süre sonra banyonun kapanma sesini duydum. Kalkmış olduğunu anladım ve fırından çıkardığım çöreği dilimlemeye başladım.

Çöreği geniş bir servis tabağına boşalltığım sırada kapı çalmıştı. Elimi hızlıca havluya silerek kapıyı açtım.

"Günaydın Baji- oh dur bi dakika çörek mi yaptın?? Woaaaa bayılırımm"

Beni ittirerek mutfağa doğru koşan Kazutora'ya göz devirerek kapıyı kapattım.
Şuan tek duam bizede acıyıp iki üç parça bırakmasıydı.

Yeniden mutfağa geçtiğimde Chifuyu'nun çoktan masaya oturduğunu görmüştüm.
Evimde kendini rahat hissetmesi istemsizce hoşuma gitmişti .

Çekmeceden bir bardak daha alarak Kazutora'nın önüne koydum fakat o hiç umursamamış olacakki önündeki çöreğini yemeye devam etmişti.

Bardaklara yeni sıktığım portakal suyunu doldururken göz ucuyla Chifuyu'ya baktım gözlerini ovuştururken neredeyse bir panda gibiydi.

Bu haline tebessüm ederken tabağına hicbirşey almamış olduğunu gördüğümde yanına bir sandalye çekerek oturdum ve tabağına biraz çörek ve peynir koydum.

"İlaç içmek istiyorsan yemek yemelisin" diyerek kendi tabağımada aynılarını doldurarak Kazutora'ya döndüm.

"Sen niye gelmiştin?"

boş boş yüzüme baktığında 'ne' anlamında kafamı iki yana salladım. Bir süre beklediğinde gözlerini masaya dikerek

"Unuttum lan" dedi ve umursamayarak çöreğini yemeye devam etti.

Derin bir iç çektiğimde tabağımdakileri yemeye başladım. Tabi ara sıra Chifuyu'ya da bakıyordum. Bazen birşeyler sormak ister gibi bana dönüyor fakat vazgeçip geri yemeğine devam ediyordu. Bu garip halleri tuhafıma gitsede bir şey söylememeye karar verdim.
Galiba daha ayılamamıştı.

Kazutora ayaklanarak eline 1 dilim daha çörek aldıktan sonra ağzı dolu bir şekilde
"Haa , bo orodo hotorlodom. İş gorusmeso ocon krovot olcom . Boyboy" diyerek konuşmaya çalışırken odaya gitti ve elinde siyah bir kravatla evden çıktı.

Kazutora'nın gitmesiyle ortam dahada gerilirken Chifuyu elindeki çatalı tabağının kenarına koyarak bana döndü. Endişeli bir ifadeyle tırnağının kenarıyla oynadığında gözlerimin içine bakarak mahcup bir ifadeyle konuştu ;

"Baji-san... Ben dün için özür dilerim... Az çok hatırlıyorum... Ve bu az çokun içinde seni öptüğüm bölümde dahil."

****

Chifuyu
___________

Chifuyu "#SAVECHİFUYU" grubunu kurdu.

𝘿𝙤𝙡𝙖𝙥 <𝙗𝙖𝙟𝙞𝙛𝙪𝙮𝙪>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin