1 HAFTA SONRA :
Cemre'nin ağzından :
Abimin toprağa defnedeli 1 hafta oldu .Ben hiç iyi değilim.Gökyüzü benim gibi o da ağlıyordu.Soğuk esiyordu heryerden.Bir abim vardı oda annemin ve babamın beni bıraktığı gibi bıraktı.Ben abimin tüm özelini biliyorum sanıyordum ama yanılmışım.Bilmediğim çok şey varmış.Kimdi o adam ?
Artık canım hiç acımadığı kadar acıyor .Ben arrtık tek başıma kaldım.Hayat sanki benimle oyun oynuyor ilk annem sonra babm şimdi abim ama hiçbirininde niçin öldüğünü bilmiyorum aslında biliyorum ama belki abimin gibi onlarında bana söylemediği çok şey vardı.Şuna eminim ben niçin öldüklerinin gerçek sebebini bilmiorumdur.O zamanlar küçüktüm her denilene inanıyordum.Şimdi büyüdüm ve gerçek sebeplerini öğrenmek için elimden geleni yapıcağım.Ben cesur bir kızım !
Ağlamıcam güçlü olucam rakiplerimin eline koz vermiyeceğim.
Irmak:"Cemre ordamısın ?"
Cemre:"Aaa şey evet ."
Irmak:" Bugün dışarı çıkalım. Ne dersin ?"
Cemre:"Canım birşey yapmak istemiyor"
Irmak:"Geldiğimde hazır olmuş ol "
Cemre:"Irmak gelmiyece..."(suratıma kapattı)
Ben kimi kandırıyorum ya ? Şuan dışarı çıkmaya ihtiyacım var .Temiz hava almaya ihtiyacım var .Kendime gidicem işareti verip aynanın karşısına geçtim .Keşke geçmez olaymışım. Gözlerim fazlasıyla şişmiş , ten rengim solmuş .Yüzüm hassastır birkaç kez de olmuştu böyle 1 haftadan fazla bir süre şişikler inmiyordu. Ama her seferinde bunun kolay yöntemini yapıyordum "MAKYAJ".
Elimi yüzümü yıkadım ve aynanın karşısına geçtim tekrardan. Fondoten alıp yüzüme sürdüm.Sonra eyeliner ve maskara sürdüm cidden yüzüm , gözüm değişti.Yüzüm hazırdı şimdi kıyafet giyinelim.Kısa kollu bir tşört,üstüne siyah deri ceket , beyaz dar paça pantolon giydim ve siyah bir supra giydim .
**** DİNDONG ****
Kapı çalıyordu aşağıya indim kapıyı açtım. Gelen Irmak'tı.
Irmak"Haa şöyle "deyip yanağımı öpüp içeri girdi.
Cemre:"Hazırım ben"
Irmak:"Buda geçicek Cemre.Kendini 1 hafta eve hapsettin, telefonlarımıza cevap vermedin ,evine gelip kapıyı çaldığımız halde açmadın sanki yokmuşsun gibi davrandın .Ama izin ver sen kötüyken yanında olmamıza Cemre"
Cemre:"Gidiyormuyuz"
Irmak:"Evet"
Irmak önden ilerliyordu bende lambaları kapatıp kapıyı kilitledim.Gözgöze geldiğimizde bana göz kırptı ve bana gülümsememi söyledi.İçim ağlar dışım sahte gülücüklerle güler.
Kafenin önüne gelene kadar hiç konuşmadık.
Irmak:"İşte geldik . Hadi gel"
Başımı salladım. İçeriye girdik ortam çok sakindi.Boş bir masaya baktım ve oturdum.Irmak'da arkamdan gelip oturdu.
Irmak:"Ne içersin ?"
Cemre:"Kahve"
Irmak:"Tamam"
- Ne alırdınız efendim ?
Irmak:"Bize kahve"
- Tabi
Ben sahte gülümsememle garsona gülümsedim sonra dışarıya baktım heryer sakin.
Irmak:"Şu çocuk bize bakıyor"
Cemre:"Kim?"
Irmak:" Dışarıya baksana.Yanımızda bir jip var o arabadaki çocuk bize bakıyor "
Cemre:" Irmak camları siyah nasıl anladın ?"
Irmak:Az önce penceresi açıktı ve bu tarafa bakıyordu "
Cemre:"Sana bakıyordur"
15 DAKİKA SONRA
Irmak:"Sen beni dışarıda bekle Cemre. Hesabı ödeyip gelicem"
Cemre:"Tamam"
Dışarı çıktığımda hava kararmaya başlamıştı.Bize bakan çocuğun arabası önümde duruyordu hayla.Arkamı döndüm Irma'ğa baktım.
Yaman:"Bir bakarmısın"
Önüme döndüm.Jipteki çocuk inmiş arabadan yanıma geliyordu.
Cemre"Efendim?"
Yaman:"İçerideki senin arkadaşın dimi "
Cemre:"Niye sordun"
Yaman:" Ondan hoşlanıyorum.Ona bir hediye aldım arabaya kadar benimle gelirmisin?"
Cemre:"Tamam"Yürümeye başladık .Acaba ne aldı Irma'ğa?
Yaman:"En sevdiği hediyeyi aldım ona"
Cemre:"Versene hadi"
Yaman:"Tabi"
yaman önde koltukta birşey yapıyor bende tam arkasında vereceği hediyeyi bekliyordum.Birden arkasını döndü gözgöze geldik.Göz rengi lacivertti.Elini aniden burnuma bastırdı.
Cemre:"İmddaaaaaaa...."diyemeden gözlerim kapandı.
Yaman:"Uzun bir yolculuk yapıcağız uyu bücür "
***
Cuma yayınlıyacağım dedim ama bazı sebeplerden dolayı yayınlıyamadım.O yüzden bugün 2 bölüm yayınlıyacağım.♥
Sizleri seviyorum ♥