Slavnostní zařazování

12 1 0
                                    

,,Kateřina Asková" ,,Žhavý kotel" ,, Jiří Bábovka" ,, Kampak? No třeba Škvařící počítač." ... ,,Silvestr Most" ,, A sakra." ,řekl si Silvestr pro sebe. Když dostal na hlavu Švestkový kloubok, řekl: ,, Mám pro tebe návrh. Dám tě do Žhavého kotle, tam budeš úspě..." ,, Hlavně ne do Žhavého kotle." ,zašeptal Silvestr." ,,Jak chceš, tak Podivný teploměr." ,,Tomáš Vařečka" ,,Podivný teploměr."
,,Kdo jsi?" ,zeptali se současně kluci sympatické holky. ,,Jsem Áňa Chrličová." ,odpověděla jim. Skamarádili se, ale pak je svým hlučným hlasem přerušila profesorka Lžičková: ,,Pan ředitel by vám řekl pár slov." Ředitel Nůž tedy začal: ,,Jen bych rád řekl, že vstup do 30. patra A je z důvodu bezpečnosti zakázán. Teď můžete začít s hostinou. Berte si, co hrdlo ráčí!" Když dojedli, šli k východu, ale tam je zastavil profesor Lektvar. ,,A teď do postele!!!" ,řekl jim. Vedle stál Nůž a řekl: ,,Ne tak hnusně, Dušane! Až v 10 hodin a je teprve 8:30. Odebírám vašemu oddílu Žhavému kotli 20 bodů." Lektvar řekl naštvaně: ,,Tak Moste, za to dostanete tento dopis." Na dopise stálo: Moste svůj trest si nastoupíte 22.9. ve 23:10.

Dušan Lektvar
,,Už zase trest", řekl potichu Tomáš, ,,s tím Lektvarem je to hrůza." A za chvíli dostal taky dopis s trestem.
Ke konci září si šel Silvestr splnit trest. Byla to zkouška z poznávání lektvarů. Když šel do postele byl hodně unavený a hned usnul.
Ráno se probudil a zjistil, že nad jeho postelí visí čtyři třešně. Podíval se na ně a četl z nich: 23.září 2012, neděle
Zjistil, že je to třešňový kalendář.

září 2012, neděleZjistil, že je to třešňový kalendář

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Silvestr Most a Kouzelné třešněKde žijí příběhy. Začni objevovat