Selamm!!
Acemi yazarlarız ve bu bizim ilk ficimiz. Hatalarımız varsa yardımcı olup düzeltirseniz çok seviniriz.Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalarr <33_________
Jeonginin ağzından;
Saat 07.00'de kulak tırmalayan alarmın sesiyle uyandım.
Lisede ilk günüm olduğu için biraz heyecanlıydım.
Komodinin üzerinde duran telefonumu aldım. Biraz kurcaladıktan sonra ayağa kalkıp banyoya yöneldim.
Duşa girdikten sonra dişlerimi fırçaladım. Saçlarımı kurutmak için dolaptan fön makinesini aldım ve saçlarımı kurutup şekil verdikten sonra üstümü değiştirmek için odama gittim. Dolapta duran ütülenmiş okul formamı üstüme geçirdim. Hava serin olduğu için askılıkta duran hırkamı yanıma aldım.
Tam o sırada annem beni kahvaltıya çağırdı. Aşağı inip kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı sırtıma taktım. Ayakkabılarımı giyip çıktım.
15 dakikalık yolun ardından okula vardım. Hangi sınıfta olduğumu öğrenmek için müdürün yanına gittim.
Müdürün odasından çıktıktan sonra sınıfımı aramaya başladım derken sınıfı direkt buldum. Kapıyı çalıp içeri girdiğimde hocanın sınıfta olmadığını fark ettim.
Sınıfa göz gezdirirken kafama yediğim darbeyle sarsıldım. Arkamı dönüp bana vuran elin sahibine baktım. Karşımda duran iri yarı çocukla göz göze geldim.
"Kusura bakma seni arkadaşım sandım." dedi.
"Birazcık acıdı ama önemli değil. Rahatsız olmazsan bisey sorabilir miyim? "
Nedenini bilmiyorum ama karşımdaki kişi bana garip garip baktığı için biraz çekinmiştim.
"Buyur söyle?"
"Burası 9/E sınıfı mı acaba? " diye sorduğumda karşımdaki kişinin yüzünde ufak bi tebessüm oluştu.
Gözlerini büyülterek bana "Ne yani sen 1. sınıf mısın?" diye sordu.
"E-Evet.." ben bunu derken karşımdaki kişi bana sırıtarak bakıyordu. Birden saçlarımı karıştırmaya başladı. Bir an neye uğradığımı şaşırdım."Deli midir nedir" diye geçirdim içimden.
"Yanlış sınıfa gelmişsin. 1. sınıflar 1. katta istersen seni sınıfına götürebilirim." dedi.
"Olu-" sınıftan gelen sesle birlikte sustum ve lafımı kesen kişiye baktım.
"Bırak kendisi gitsin oğlum sanane. Hem sen ne zamandan beri bu kadar naziksin insanlara karşı? " dedi uzun sarı saçlı çocuk.
Karşımdaki kişi bi anda kaşlarını çalmaya başladı. "Yaw Hyunjin kes bi amına koyayım sen ne atlıyon ordan. O saçlarını yoldurtma bana. " dedi.
Gülesim gelmişti ama gülememiştim gerçekten sinirli bakıyordu.Şimdi bana niyim patlar mazallah.
"Tamam olum ne kızıyon bisey dedik sanki Alla Allah" karşımdaki kişi onu görmezden gelerek bana döndü. Gülümseyerek "Neyse sen beni takip et boşver onu" dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı. Bende onun ardında yürümeye başladım.
2 kat indikten sonra benim sınıfım olduğunu düşündüğüm sınıfın önünde durdu. "Burası" dedi. Tam tahmin ettiğim gibi benim sınıfımdı. Hafif kafamı eğerek teşekkür ettim.
"Ne demek görevim" deyip gülümsedi.
Tam sınıfa girecektim ki kolumu tutan elle beraber duraksadım ve arkamı döndüm. Şaşkın şaşkın beni tutan ele bakarken aniden elini çekti ve ensesine koyup kaşıdı.
"Özür dilerim." bunu derken sesi biraz telaşlı çıktı. "Adını sorucaktım da." Onu bekletmeden cevapladım.
"Jeongin"
"Bende Changbin. Tanıştığıma memnun oldum." dedi.
Samimi bir şekilde tebessüm ettim.
" Bende memnun oldum.. Neyse tekrardan teşekkür ederim derse girmem lazım görüşürüz." dedim. Görüşürüz ne alakaysa. "İyi dersler." dedi.Sınıfa girdiğimde hocanın olmadığını fark edince bi oh çektim. Sınıfa göz gezdirirken Felix'in bana bakarak sırıttığını fark ettim.Felix ile ben ortaokulun başından beri yakın arkadaşız. Aynı sınıfa düştüğünüz için mutluydum. Neyse sonra Felix'in bulunduğu yere doğru yöneldim ve yanına oturdum.
"Olum niye bu kadar geciktin lan neyse ki hoca gelmedi daha. "
"Olum hiç sorma ya yanlışlıkla 11/E'ye girmişim. "
"Kanka alınma ama kör müsün kapının girişinde kocaman yazıyo" dedi ve kıkırdamaya başladı.
"Olum ne gülüyon çok mu komik amına koyim zaten rezil oldum. Neyse onu bunu boşver neler oldu varyaa "
"Ayy dedikodu heyecanladım anlat anlatt"
"Kanka dedim ya 11/E'ye girdim diye"
"Hee" dedi felix meraklı gözlerle.
"Hah işte sınıfa girdim bakınıyorum falan sonra bi tane hayvan kafama geçirdi. Lan dedim noluyo amına koyim. Bi an beynimi hissedemedim."
"Kanka onun kafana vurmasıyla alakalı olduğuna eminmiyiz? " deyip sırıtmaya başladı Felix.
"Kanka bi dur şuan konumuz o değil. Neyse arkamı döndüm baktım karşımda bi dağ ayısı bana bakıyo."
Felix bi anda bi kahkaha patlattı. "İşicemm dağ ayısı nasıl bi tanımlama şekli lan."
"Ya bi dur bölme beni" deyip kaşlarımı çattım.
Felix gülmekten ağrıyan karnını tutarak bana baktı ve gülmeyi kesti. "Tamam devam et" dedi.
"Sonr-"
Bu seferde konuşmamı bölen sey hocanın içeriye dalması olmuştu.
***
"Tüm gün tanışma faslı ile geçti" demeyi çok isterdim. Ama 3. ve 4. ders coğrafyaydı ve hoca içeriye girer girmez adını bile söylemeden ders işlemeye başladı. Ne dinledim ne de birşey anladım. Zaten dinlemediğim için anlamadım. Neyse son dersten sonra da evlere dağıldık doğal olarak.
İlk günüm bu şekilde geçti. Eve geldim, odama çıktım ve kendimi direkt yatağa atıp telefonu elime aldım. Telefonu kurcalarken birden bir bildirim geldi.
Bilinmeyen numara x Jeongin
Bilinmeyen numara
Selam_________
Umarım beğenmissinizdir.
Biraz sacma olmus olabilir hatta belkide baya saçma ama biz yazarken çok eğlendik.O değilde saç kısmı cok mu sacma oldu acaba neyse bisey olwmaz qkwjqkjd
Bu arada kat olayını anlamayan yada ne alaka diyenler icin aciklama yapmak istedik.
Simdi müdürün odasi 3. katta ve her sınıf bi katta yani 1. siniflar 1. katta 2. sınıflar 2. katta seklinde neden böyle yaptiniz diye sorarsaniz sebebi yok yani öyle QJSKGDKSJDKALOy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayınnn 💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stupid Love | Jeongbin
FanfictionOkulda ilk günü olan ve yanlışlıkla 3. sınıfların sınıfına giren Jeongin, okulun popüler çocuklarından biri olan Changbin ile karşılaşır.. (Minsung ,Hyunlix, Chanmin) (İçinde küfür içermektedir. Yan shiplerden ve küfürlerden rahatsız olacak varsa ok...