Aklımda bi gram bisey yok doğaçlama Allah ne verdiyse yazicam hsjwbdiala
Bu arada kapak fotosunu degistirdim nasill 👰🏻
Neyse hadi bölüme geçelimm
İyi okumalarrr 💪🏻
____________
"Lan mal senin yüzünden Jisungumla tartıştık. Hem boşuna dövmüşüm çoçuğu. " dedi minho umursamaz bir o kadarda rahatlamış bir ses tonuyla. Bi dakika ne? Ne yapmış? Kimi dövmüş? Nolmuş nolmuş??
"NE!??"
°°°
"CHANGBİN BU İKİ OLDU YETER ARTIK MÜDÜRÜN ODASINA" benim bağırmamla hoca'nın cırlaması bir olmuştu sinirli sinirli bi Minhoya birde hocaya baktım.
"SANA DİYORUM CHANGBİN ÇIK DIŞARI MADEM DERSİ DİNLEMİCEKSİN NİYE GELİYORSUN Kİ OKULA? YETER YA BEN SİZİNLE Mİ UĞRAŞICAM HAYATIMIMI YAŞICAM YA"
"Hoca çok tiktok izlemiş kanka fazla beklemeden ayağını götüne vura vura kaç" dedi Hyunjin fısıldayarak.
Kıkırdayıp ayağa kalktım. Minhoya sikcem seni bakışları attıktan sonra sınıftan çıktım.
Tabikide müdürün odasına falan gitmicem benden öyle bi beklentiniz olmasın. Ders bitene kadar kafa dinlemek için arka bahçeye gidicem. Tenefüste de fazla gelen olmaz zaten o yüzden yaklaşık 35-40 dakika rahatım yani.
Arka bahçeye gidip önceden bizim oraya taşımış olduğumuz bank'a oturdum. Öyle yani oturdum telefonumu falan çıkarttım telefonu kurcalıyodum ki gelen bildirimle ufak çaplı bi kalp krizi geçirdim. Önceden takip etmiş olduğum Jeongin'in hesabından bildirim gelmişti.
(34 saniye önce)
2 beğeni
Sirf uyudugum için dersten atildim where is the adalet?
Hadi ateistler bunu da açıklasın. Aynı gün aynı ders saatinde ikimizde dersten atıldık bak Allahın işine. İşte diyorum size ruh eşim diye inanmıyosunuz. İşte kader amına koyim hayatımın aşkı bu çocuk ahaha.
Nerde acaba lan yazsam ayıp olur mu? Bence bişey olmaz ya. Dimi olmaz. Sanırsam ki olmaz. Olmaz olmaz. Hadi bismillah yazıyorum.
Changbin x Jeongin
Siz:
Nerdesin kurban oldugum|
Nerdesin götünü yedigim|
Nerdesin bebegimm|
Nerdesin bebegimm
Allah belamı vermesin gitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stupid Love | Jeongbin
FanficOkulda ilk günü olan ve yanlışlıkla 3. sınıfların sınıfına giren Jeongin, okulun popüler çocuklarından biri olan Changbin ile karşılaşır.. (Minsung ,Hyunlix, Chanmin) (İçinde küfür içermektedir. Yan shiplerden ve küfürlerden rahatsız olacak varsa ok...