Boş yapmadan direkt konumuza dalıyoruz 💪🏻
________
Siz bunları konuşurken dağ ayıs- pardon Changbin ve Jisung ne yapıyodu diye sorarsanız hemen açıklayayım.
Felix'in gülerek uzattığı elden yardım alarak ayağa kalktıktan sonra üstümü çırparken Changbin ve Jisung'a baktım. Changbin anlam verememiş bakışlarla ve birazda sinirli bi şekilde Felix'e bakıyodu. Jisung da bize gülüyodu gülerken bi yandanda göz ucuyla Changbin'e bakıp dürtüyodu.
°°°
Toparlanıp yanlarına gittik. Felix'in kulağına eğildim ve fısıldayarak "kanka sorması ayıp bunlar napıyo burda? Zaten şu dağ ayısı sikicek gibi bakıyo" dedim.
Birden Felix gözlerini fal taşı gibi açıp bana baktı.
Hiçte alçak olmayan bi ses tonuyla işaret parmağıyla Changbin'i göstererek "Olum yoksa bu dün bahsettiğin dağ ayı-" susması için elimle ağzını kapatarak Changbin ve Jisung'a baktım. İkiside dönmüş bize bakıyo ve Jisung ağzını kapatarak gülüyordu.
Telaşla hafiften sırıtarak Felix'e dönüp "Kanka böyle olmadı bak gerçekten mikrofon falan veriyim eline anons et tüm dünyaya amına koyim" elimi ağzından çektiğimde büyük bi kahkaha kopardı sanki iyi bi halt yemiş gibi.
"Gülmesene ya rezilsin gerçekten off"
Felix ile Jisung birbirlerini döve döve gülüyolardı. Felixle olan arkadaşlığımı gözden geçirme vaktimin gelip geçtiği anlamıştım o an. Daha 2. Günden rezil etti bizi salak.
Changbinde ne kadar gülmemek için kendini tutsada dayanamayıp bana bakarak gülmüştü. Muhtemelen utançtan kızaran yanaklarıma gülüyordu.
"Çok tatlısın" dedi kısık bir sesle duymadığımı sandı ama duymuştum. Şimdi yanaklarımın daha da çok kızardığını hissedebiliyordum. Felix'in koluna girip okula doğru sürüklemeye başladım.
Ben Felix'i sürüklerken Felix arkasını dönüp eliyle "gelin" demeye çalışır gibi hareketler yapıyodu. Fark etmediğimi düşünüyordu büyük ihtimalle.
***
"PAS AT...PAS AT...AMINA KODUĞMUN SANA PAS ATMANI SÖYLEDİM...İNSANI BİR KEREDE DİNLE FELİX"
"Napıyım ama jeongin çocuk çok yakışıklı dayanamadım ona pas attım ne var bunda. "
"NE YOK Kİ" diyip futbol sahasından ayrıldım. İnsan hangi kafayla karşı takıma pas atar ki."Felix dua etki arkadaşımsın yoksa şimdiye kadar ölmüş olurdun" diye geçirdim içimden.
Soyunma odasına gidip üzerimi değiştirdim soyunma odasından çıkmak için kapıya yöneldim.Kapıyı açmak için kapı kolunu çevirdiğimde kapı açılmadı. Ne kadar açmak için uğraşsam da bi türlü açamadım. Sanırım kapı kilitliydi daha doğrusu kapıyı birisi kilitlemişti.
Yardım istemek için tam kapıya vuracağım sırada arkadan birisi "Bunu mu arıyorsun" diyip elindeki anahtarı salladı. Karşımdaki iri gözlü ve yakışıklı olan çocuğa baktım. Daha önce hiç görmemiştim onu. Okula geleli bir kaç gün olduğundandır muhtemelen.
"Evet. Verir misin kapı kilitli. Burdan çıkmamız gerek ders başlamak üzere" diyip tam yanına gideceğim sırada "Eğer seni burdan çıkarmak isteseydim kapıyı kilitlemezdim" bunu duyduğumda bişeylerin gerçekten ters gittiğini ve boku yediğimi az da olsa idrak edebilmiştim. Yine de "Anlamadım" dedim şaşkın bi o kadarda korkmuş bi sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stupid Love | Jeongbin
Hayran KurguOkulda ilk günü olan ve yanlışlıkla 3. sınıfların sınıfına giren Jeongin, okulun popüler çocuklarından biri olan Changbin ile karşılaşır.. (Minsung ,Hyunlix, Chanmin) (İçinde küfür içermektedir. Yan shiplerden ve küfürlerden rahatsız olacak varsa ok...