☁︎ Extraordinary Attorney Woo ☁︎

39 0 0
                                    

Mimoriadny prokurátor  Woo rozpráva príbeh Woo Young-woo, autistického právnika, ktorého vychováva jej slobodný otec

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mimoriadny prokurátor  Woo rozpráva príbeh Woo Young-woo, autistického právnika, ktorého vychováva jej slobodný otec. Vyrastá s jedným priateľom v škole, Dong Geu-ra-mi, zvláštnym dievčaťom, ktoré ju chráni pred školským šikanovaním. Vyštudovala najvyššiu triedu právnickej fakulty na Národnej univerzite v Soule. Pretože je autistka, nikto ju nezamestná. Vďaka spojeniu s otcom však získava svoju prvú prácu vo veľkej advokátskej kancelárii Hanbada v Soule. Inteligencia a fotografická pamäť   advokátky Woo jej pomáhajú stať sa vynikajúcou právničkou, pretože si dokáže dokonale spomenúť na zákony a všetko, čo číta, vidí alebo počuje.

Keďže sa líši od neurotypických rovesníkov, jej spôsob komunikácie je spočiatku považovaný za zvláštny a nepríjemný a jej silná emocionálna inteligencia zostáva nerozpoznaná. Ale ako séria postupuje, mnohí ľudia, s ktorými sa stretáva, ako napríklad jej dozorujúci právnik Jung Myung-seok, jej spolužiak a rovesník z právnickej fakulty Choi Su-yeon a pracovník právnej podpory Lee Jun-ho, sa jej prispôsobia, keď sa učí svojmu remeslu ako právnik nováčik. Stretáva sa však aj s ľuďmi, ktorí majú voči nej a iným osobám so zdravotným postihnutím predsudky, vrátane jej kolegu Kwona Min-wooa, ktorý sa ju často snaží sabotovať.

Mnohé právne prípady v sérii zahŕňajú jemne vyvážené právne otázky a niekedy zložité etické otázky. Prístup advokáta Woo je často jedinečný a pomáha riešiť prípady neočakávanými spôsobmi. Jeden príbeh o rodičoch Young-woo prechádza sériou a zahŕňa rivalitu medzi dvoma hlavnými právnickými firmami, ktorým predsedajú právničky, Han Seon-young, generálny riaditeľ spoločnosti Hanbada, a Tae So-mi, generálny riaditeľ spoločnosti Taesan.

Ďalšou témou, ktorá prechádza sériou, je silný záujem Young-woo o veľryby a iné morské cicavce. Jej tendencia porovnávať situácie, ktorým čelí vo svojom profesionálnom a súkromnom živote, so životom a vlastnosťami veľrýb a delfínov, často prekvapuje a mätie ľudí, ktorí ju obklopujú. Jej momenty heuréky sa často zhodujú s fantazírovaním o morských živočíchoch.

𝙺𝚍𝚛𝚊𝚖𝚊 𝚁𝚎𝚌Where stories live. Discover now