(っ◔◡◔)っ ♥ Poznáš ten pocit, keď sleduješ K-dramu a svet okolo obrazovky sa zrazu rozplynie? ♥
Áno, ten pocit—keď sa postavy stávajú tvojimi priateľmi, dráma sa cíti ako tvoj vlastný život a každá epizóda je ako horská dráha emócií, z ktorej nechceš vystúpiť. Hovorím o tých neskorých nociach, keď si povieš: „Ešte jednu epizódu," ale skôr než sa nazdáš, slnko sa už prebúdza za oknom a ty si príliš zahĺbená do milostného trojuholníka, ktorý ti spôsobuje srdcové záchvaty.
Vitaj v mojom svete. Alebo by som mala povedať, v našom svete? Pretože ak si tu, hádam, že to cítiš tiež. To vzrušenie, ten smútok, tie momenty, keď doslova kričíš na obrazovku, pretože ako je možné, že nevidia, čo majú priamo pred sebou? Áno, rozumiem tomu.
Poďme sa porozprávať o K-dramách. Ale nielen o hocijakých K-dramách—ale o tých, ktoré zostávajú s tebou dlho po tom, čo bežia záverečné titulky. O tých, ktoré ťa rozosmejú, rozplačú a možno aj prinútia prehodnotiť svoje životné rozhodnutia. Týmto zajačím dierou som sa pustila už dávno, a ver mi, videla som všetko—klasiky, skryté klenoty, tie, ktoré si zaslúžili oveľa viac pozornosti, než dostali.
Ale hej, nebudeme sa držať len tých známych. Som tu, aby som sa s tebou podelila o drámy, ktoré na mňa zanechali stopu, tie, na ktoré stále myslím, keď sa pozerám von z okna v daždivý deň. A ak si nová v tomto svete K-drám, neboj sa—mám ťa. Kým skončíme, tvoj zoznam na pozeranie bude taký dlhý, že sa budeš čudovať, prečo si kedy potrebovala spánok.
CZYTASZ
𝙺𝚍𝚛𝚊𝚖𝚊 𝚁𝚎𝚌
LosoweAnyeonghaseo! 안녕 Podľa mňa meno hovorí za všetko. 🦋 ☁︎ #1-Korea (14.6.23) ☁︎#1- Serialy (3.7.23)(16.12.23)(28.1.24)