TW!:Kan
3 yıl sonra:
Felix henüz 14 Hyunjin'in ise 15 yaşında
Hyunjin'in anlatımı
Sabah uyandığımda Felix odada yoktu.Hemen yerimden doğruldum ve Jennie'nin odasına gittim.Başında Felix ve Chaeyoung vardı.Felix titriyordu ve zar zor ayakta duruyordu.
H:Jennie? nasılsın?
-Konuşacak durumda değil üzgünüm Hyunjin.
Felix arkasına döndü ve gelip başını göğsüme yasladı.Ağlıyordu Felix.Hemen Felix'i kolundan tutup odaya götürdüm çünkü Felix ağladığında nefessiz kalıyordu.
H:Felix hadi sakin ol.
Bir yandan belini bir yandan saçını okşamaya başladım.Bu Felix'e en iyi gelen şeydi.Felix'i yatağı yatırdım ve göğsünü ovuşturdum.Bir süre sonra sakinleşmişti.
H:Ä°yi misin?
F:İyiyim, teşekkürler.Hyunjin.
H: Efendim?
F:Neden Jennie'yi hastaneye götürmüyorlar?Bu onun için daha iyi olur.
H: Bilmiyorum Felix,hiç birşeyden haberim yok akşam yatarken durumu o kadar kötü değildi.
F:Peki.
H: Felix senin içinde başka birşey var, Jennie'nin hastalığından farklı birşey.Çok huzursuzsun bana bile yansıtıyorsun bunu.
F:Yok bişey Hyunjin biraz uykum sadece yalnız bırakır mısın beni uyumak istiyorum.
H: Peki, birşey olursa Jennie'nin yanındayım.
Gülümseyip odadan çıktı Hyunjin,Felix kafasını geriye yastığa koydu.Hyunjin odaya girdiğinde Jennie uyanmış yatakta oturuyordu.
H:Jennie? Uyanmışsın!İyi misin?
-İyiyim Hyunjin iyiyim.Felix nerde?O iyi mi? Beni görünce kendini tutamamıştır, ağlamıştır.
H:Evet ağladı,merak etme iyi şuanda, uyuyor.
-Arada bir kontrole git olur mu?
H: Tamam, birazdan giderim.
Biraz daha Jennie ile konuÅŸtuk daha sonra
Chaeyoung odasına gitti.Jennie ise benim Felix'i kontrol etmemi söyledi bende Felix'in yanına gittim.Odaya girdiğimde Felix yoktu.
H: Yine nereye gitmiş olabilirsin Felix?"mırıldandım.
Jennie'nin yanına döndüm.Jennie yine birşey olduğunu anlamıştı ki yüzüme 'söyle' dermiş gibi yüzüme bakıyordu.
H:Felix odada yok.
-Ne!?Yine mi?Bulmalısın onu Hyunjin kendine herşeyi yapmış olabilir böyle birşey olunca kendini suçluyor çünkü.Umarım bir yerde ağlamaktan bayılıp kalmamıştır.
H:Ben gidiyorum kendine dikkat et.
Odadan çıktım ve Felix'i aradım tabikide açmadı.Nerde olabilirdi ki?
İlk önce olduğumuz kata bakındım yoktu gidip olduğumuz katın sorumlusuna sorduğumda oda görmediğini söylemişti.Sonra üst kata çıktım bazen "Felix" diye sesleniyordum ama cevap gelmiyordu.Üst katın sorumlusuna sordum oda görmemişti en ince köşelere bile baktım ama yoktu.
Geriye bitek alt kat kalmıştı hızla alt kata indim.Arka bahçeye çıktım oradakilere sordum kimse görmemişti.En sonunda insanlarla ilgilenen idareci gibi bişey olan kadının yanına gittim ve ona söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orphanage Room/Hyunlix
FanfictionYetimhanede büyümüş bir kalbi iyileştirmek ne kadar zor olabilir ki?