Görevli işlerini bitirdikten sonra yanıma geldi:
-İşlerim bitti hadi gidelim.
F:Tamam geliyorum.
Odadan çıkan görevliyi takip etmeye başladım.Bir masanın önüne gelince durduk.Bu masayı az çok hatırlıyorum kayıtların yapıldığı masaydı bu.Masanın başında 2 görevli bide benimle aynı yaşlarda bir çocuk vardı.
"Hwang Hyunjin"
Duyduğum sözlerle beynimde bir sürü düşünce canlanmıştı,Sadece 2 kelime beynimde neler yaratmıştı neler düşündürmüştü bana.Ama bunları hepsi çok aptalca düşüncelerdi bu yüzden bunları sadece beynimde tuttum belki ilerde öğrenirler.Ben bunları düşünürken masada oturan görevli konuşmaya başladı:
-Hwang Hyunjin,12 yaşında,ailesi onu terkedip sokakta bulunmuş bir çocuk.Lee Felix'in oda arkadaşı, reşit olana kadar burda kalıcak.
Düşüncelerimde biri doğru çıkmıştı benimle aynı yaştaydı.Daha onun hakkında öğreneceğim bir sürü şey vardı.O sırada görevli yine konuşmaya başladı:
-Kayıtları tamamlandı odasına götürebilirsiniz Jennie hanım.
-Tamam, teşekkür ederim.
Görevli Hyunjin'i de alıp beni takip etmeye başladı.Aslında takip ediyor sayılmaz,ben ondan önce başladım yola ondan arkamdan geliyordu.Görevlimi seviyordum.5 yaşımdan beri bana o bakıyor.Biraz sıkıntılı bir çocuğum.Doğuştan gelen bazı sıkıntılarım var.Birde ailem beni istemeyip terk edince bunlar dahada arttı.
Odama doğru giderken Chaeyoung'u (Rosé) gördüm.Chaeyoung yakın arkadaşım olan Jisung'un görevlisiydi.Yanında Jisung ve Jisung'un yanında tanımadığım bir çocuk vardı.
-Jenniee Jisung'un yanına gidebilir miyim.
-Tamam git bende gelicem.
Jennie ve Chaeyoungda yeterince yakındı Liseyi beraber okuyup Üniversitede çocuk gelişimi okumuşlar.Ben Jisung'un yanına gittiğimde oda arkamdan geldi.
Hyunjinde bizimle gelmişti başka şansı yoktu zaten.Ama o Jennie'nin yanında ayrılmıyordu.Oda alışacak elbet.Jisung da sanki Felix gelsede konuşsak diyormuş içinden,benim geldiğim gibi konuşmaya başladı:J: Felix!çok özledim seni!
F: Bende seni çok özledim,pusuda bekliyormuşsun benim gelmemi.
J: Evet,dedim ya seni çok özledim diye.
F;Duydum duydum,merak etme.
J: Jennie'nin yanındaki çocuk kim? Çok tatlı duruyor.
F:Oda arkadaşım o.Yeni geldi, beğendin galiba.
J: Hayır.
F:Senin yanındaki kim?
J:Sana ondan bahsetmeyi unuttum,Minho o oda arkadaşım.
F: Yeni mi geldi?
J:Yoo ben geldiğimde o odada tek kalıyordu ben onun arkadaşı oldum.
F:Ve sen bana söylemedin?
J: He söylemedim.
F:Bende senle oda arkadaşı olma hayalleri kuruyordum.
J:Neden Hyunjin'i sevmiyor musun?
F: Hyunjin'i tanımıyorum etmiyorum neden seviyim.
J:Benide tanımıyordun.
-Felix hadi gidelim.
F:Tamam.
Beyin yoksunu Jisung'la vedalaştıktan sonra odaya gittik.Jennie yarım saat Hyunjin'le birşeyler konuştu,bende o sırada kitabımı okudum.
-Felix sana yardım eder.
Son dediğini sesli söylemişti Jennie tam odadan çıkacakken bu sefer Jennie'yi ben durdurdum ve zibilyon tane soru sordum.Hepsini cevapladıktan sonra gitti bakışlarından içinden "ordu gibisiniz maşallah"dediğini anladım.Hyunjin'e de soru sorduktan sonra beklenmedik bir şekilde Jisung odaya daldı.
F: Kapıyı kıraydın daha rahat girerdin.
J:Bidahakine öyle girerim.
F: Chaeyoungda seni uçursun öyle mi?
J: Chaeyoung napsın sizin kapınızı Jennie kızar belki.
F:Sen bi nevi Chaeyoung'un oğlusun sen kızmaz mısın oğlunun en yakın arkadaşının kapısını kırmaya?
J: Hayır,aferim oğluma derim.
F: Anladım sıkıntı sende.
M:Sizin tartışmanız hiç bitmeyecek mi?
J:Napıyım o başlatıyor bende kendimi savunuyorum.
F:Ben mi başlatıyorum? Odaya kapımı kıracak gibi giren sensin!
J:Sende kızmasaydın o zaman.
F: Oldu canım gözümün önünde kapım kırılcak bende öylece bekliyeceğim.
Son söylediğim ile Hyunjin ve Minho'nun kıkırdamaları kahkahaya dönüşmüştü.Bu sincap cidden çok fena!
F: Jisung salak salak konuşmada neden geldin onu söyle.
J:İlla bir nedenden dolayı mı senin odana gelmek zorundayım? söylemiyorum!
F:Tamam gidebilirsin o zaman.
Tam kapıyı kapatacakken Jisung kapıyı tuttu ve kapatmamı engelledi.
En azından bu sefer çok sert vuramamıştı ben vardım çünkü.Yoksa bu sefer kesin kapı kırılırdı.J:Tamam tamam söylicem ama Minho'nun gitmesi lazım.
M:Lan o zaman niye gel dedin bana?Yalvarmadın mı sen bana?
Jisung'a tip tip bakmaya başladım hem çocuğu buraya zorla getirmişti hemde şimdi gitmesini söylüyordu.Hyunjin ise kenarda hala gülüyordu ona da hesap sorucam,sabahtan beri gülüyor.
F: Hyunjin'in yanına geçsin.
Bunu dememle Hyunjin'in gülmesi durmuştu.Sonrada dik dik bana bakmaya başladı.Ben bu çocukla napıcam.
F: Niye öyle bakıyon geri mi gitsin şimdi bu çocuk?Odaları taa alt katta.
H:Banane gelmeseymiş.Jisung getirmedi mi onu?Hem alt kat çok mu uzak?
F: Hyunjin daha fazla konuşursan alt kata falan değil öbür tarafa göndercem seni.
H:Ne kadar fenasın.İyi yemicekse gelsin.
M:Yemicem merak etme.
F:Hem biraz konuşursunu-.
H:Tamam ikna oldum sus.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orphanage Room/Hyunlix
FanfictionYetimhanede büyümüş bir kalbi iyileştirmek ne kadar zor olabilir ki?