Scara daha düz yolda bile yürümeyen benim için kapıyı açtı ve arabaya binmemi sağladı.
Saatlerce işinin bitmesini beklemiştim. Benden bıkmış olacak ki erken çıkmak için izin almıştı.
Başımı camdan dışarı çıkardım ve derin bi nesef aldım
"Beni nereye götürüyorsun"
"Eve."
"Ha? Beni yatağa mi atıcaksın yoksa. Sarhoş benden faydalanıyorsun değil mi?"
Sahte olduğu her halinden belli olan üzgün suratıma baktı, bıkkın bir nefes verdi ve arabayı daha hızlı sürmeye başladı
"Aynen, seni yatağa atacağım."
Sesli bir kahkaha attım.
"Sıranı beklemen gerekicek. Rakibin çok."
"Rekabet etmeyi sevmiyorum."
Scara el frenini çekti, arabanın farları söndü ve arabadan indik.
Cebinden bı anahtar çıkardı ve kapıyı açtı.
Düzgün yürüyemediğimden beni salona yönlendirdi ve oturttu."Burada bekle sana kahve yapacağım ve ayıktığında senden kurtulacağım."
Scara mutfağa doğru giderken salonu incelenmeye başladım. Çok eşya yoktu ama hoş bı havası vardı. Çoğunluk gri ve siyah mobilyalar vardı. Evi kendini yansıtıyodu. Çok geçmeden oturma odasına bir fincan kahveyle geldi.
"İç."
"Hai"
Emir kipini kullanmadan cümle kuramadığını düşünüyorum. Ben kahvemi içerken Scara karşıma geçti ve uzun parmaklarının arasında bir sigara yaktı.
Başını geriye yasladı ve dumanı içine çekti."Bende denemek istiyorum."
"Neyi? Sigarayı mı?"
Başımı salladım faka hoşnutsuz bir biçimde tekrar kafasını geriye attı.
"Olmaz. Zararlı ,ayıkınca pişman olursun."
Scara'nın yanına oturdum ve yalvarmaya başladım. Normalde olsa ağzıma bile sürmezdim ama bu sefer farklıydı. O ne yaparsa yapsın harika bir şeymiş gibi gözüküyordu.
"Ne inatçı kızsın amk"
"Lütfen bir kerecik"
Scara bıkmış olacak ki kafa salladı.
" Yaklaş."
Daha sonra beklemediğim bir şey yaptı
Sigarasını derince içine çekti ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Ağzındaki duman ağzıma dolmaya başladığında çoktan nefes almayı unutmuştum. Sıcak dudaklarını hissetmek heyecanlanmama hatta utanmama sebep olmuştu. Kendimi tutamayıp öksürdüğümde Scara geri çekildi."Dumanı içine çekmeye çalışma. Bırak gitsin"
Öksürük krizine girdiğimde hafifletmesini umarak tüm kahveyi tek seferde içtim.
"Sanırım bir daha asla ağzıma sürmeyeceğim."
"Neyi?"
"Sigarayı."
"Teknik olarak ağzına sürmedin."
Söylediği şeyle yavaş yavaş tekrar kızarmaya başladım.
"Liseli bir kızı aniden gelip öpemezsin."
"Mezun olduğunu sanıyordum. Ayrıca"
Durdu ve sırıttı zaten az olan mesafeyi daha da kısalttı.
"Yanılmıyorsam benden oldukça etkileniyorsun."
Dona kaldım ve ne tepki vereceğimi bilemedim. Gözlerini bir an bile kırpmadan yüzümü incelemesi beni daha da tedirgin ediyordu. Yavaş yavaş midem bulanmaya, boğazımda bir yumru oluşmaya başlamıştı.
Bir dakika ne?
"Midem-"
Sözümü bitirmeden banyoya koştum.
Ve kusmaya başladım. En son 10. Sınıfta falan kusmuştum herhalde. Bok gibi bir hismiş."İy salak tişörtüne kusmuş hep"
Scara alayla bana bakarken yanıma çömeldi ve saçlarımdan tuttu
"Uf sus yoksa senin de üzerine kusarım."
"Çirkef misin nesin, anlamadım gitti."
Midemin rahatlamaya başladığını hissettiğimde yavaşça doğruldum ve yüzümü yıkadım
"Bı insanın banyosunda havlu da mı olmaz amk."
Tişörtümün ucunu kaldırdım ve yüzümu sildim. Scara çok dikkatli bir şekilde göbek deliğimin hemen altına bakıyordu.
"Ne bakıyosun pis sapık. Dön önüne."
"Ah evet."
Scara sakin ve düşünceli bir tavırla banyodan çıktı ve salona geçti.
"Hey bak ne diyeceğim, artık ayıldın ve kendine geldin. Seni evine bırakayım hm?"
"Ah olur. Teşekkür ederim."
Ayağa kalktı ve arabanın anahtarını aldı.
Bir elini camdan çıkartmış sigarasını tutarken diğer eliyle direksiyonu tutan pür dikkat yola odaklanmış Scara'ya baktım.
"Benimle ilgilendiğin için teşekkürler."
"Ah bunu yaptığım ilk kişisin değer kıymet bilmelisin."
Tebessüm ettim ve pencereden gelen hafif rüzgarın yüzüme çarpmasına izin verdim
"Scara sevgilin var mı?"
Söylediğim şeyle kaslarını kaldırdı böyle birşey beklemediği belliydi çok geçmeden kıkırdamaya başladı.
"Asıl beni yatağa atmak isteyen senmişsin gibi geliyor."
"Kim bilir."
.
.
.