Wolfstar - Nejlepší Pusa Na Světě

58 3 14
                                    

,, Moony? "

Tichý hlas ode dveří probral Remuse z polospánku. Siriusuv hlas. Otočil se v posteli aby na něj viděl.

,, Co sakra chceš Siriusi? Je skoro půlnoc." zavrčel unaveně.

Samotného ho důvod nenapadl. Sirius spal v pokoji s Jamesem, jako vždy, neměl důvod tady být, v pokoji pro hosty, ve kterém Remus spal, když byl na návštěvě u Potterových.

,, James otevřel všechny okna a v jeho pokoji je zima. Je to šílenec. "

,, Je polovina léta, jak by ti mohla být zima?"

Sirius nervózně přešlápl.

,,Můžu tady přespat? "

Remusovi poskočilo srdce v hrudi. Najednou byl úplně vzhůru. Jasně, Sirius a James spali často v jedné posteli, byli to přece nejlepší přátelé, ale on a Sirius takoví nikdy nebyli.

Uvědomil si že už chvíli na Siriuse zírá a měl by odpovědět.

,, Jo, jo, jasně. " vykoktal ze sebe rychle a posunul se na kraj postele.

Sirius neváhal a rychle za ním vlezl pod peřinu.

Remusovi bilo rychle srdce a nemohl dýchat. Byli u sebe dost blízko. Mohl by jen natáhnout ruku a položit ji na Siriusuv obličej, dát mu ji do vlasů, přitáhnout si ho a...

Co to sakra dělám? Pomyslel si. Už dávno si zakázal takhle přemýšlet, stejně to k ničemu nebylo.

,, Přestaň na mě zírat. S dej mi víc peřiny, takhle vážně neusnu. " zašeptal na něj Sirius a tahal ho přitom za peřinu.

Kdyby teď Remus potkal své mladší já, asi by si s ním plácl.

Dostal jsem Siriuse Blacka do postele!

Ten ho teď pozoroval z pod hustých řas, oči mu ve tmě zářily, jako tisíce hvězd.

,, Moony..."

Remus cítil v břiše motýlky kvůli tomu jak Sirius jeho přezdívku vyslovoval.

,,Jsem rád, že jsi tyhle prázdniny přijel. Proč jsi nepřijel minule? Vím že tě James pozval."

,, Nechtěl jsem překážet. " přiznal Remus.

Sirius se prudce nadechl. Rty se mu roztáhly do úsměvu a natáhl ruku, prsty jemně přejel po Remusově tváři.

,,Ty nikdy nepřekážíš. Spíš nám tady chybíš. Hlavně mě. "

,, Vážně?" vykoktal.

Nikdo nedokázal uvést Remuse do rozpaků, jenom Sirius.

Siriusův úsměv se roztáhl ještě víc a posunul se na posteli blíž. Skoro se dotýkali. Remus se mohl pohnout jen o centimetry a jeho rty by byli na těch Siriusových.

Než se ale mohl rozhodnout co udělá, Sirius to udělal za něj. Přitiskl své rty na Remusovi. Bylo to jako všechno co si Remus vysnil a ještě víc. Siriusovy rty bylo jemné a vykrojené tak, jako by do Remusových dokonale padly.

Netrvalo to víc než pár sekund, ale pro ně to byli roky.

Sirius se odtáhl a usmál se, tváře měl lehce zčervenalé. ,, Tohle jsem chtěl udělat už dlouho. "zašeptal.

,, Vázne doufám, že tohle není sen."

Remus usnul se zamilovaným oparem na mozku, Siriusem v náručí a vzpomínkou na nejlepší první pusu na světě.

---

Okkkkkkkkkkkk, sice jsme tohle chtěla vydat první den Pridu ale víte jak to chodí.

Anyway, doufám že jste si užili tuhle cute blbost co jsem před minutou dopsala. Jsem dost unavená tak na mě nehazejte že to je celkem random.

Pokud máte nápad co bych mohla napsat, klidne pište, protože mám nudnej život a žádný nápady.

Za všechny reakce budu ráda.

Lov ja

P. S. ano, používám anglickou přezdívku Moony protože je cute a Namesicnik nebo jak to je v čj je odpad

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 24, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Marauders ShortsstoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat