Nullus, Sıfır

962 111 24
                                    

Omegaverse nedir?

- Omegaverse bir çeşit evren türüdür ve burada insanların cinsiyetlerinden çok türleri ön plana çıkar. Kurtlarda olan cinsiyetlere göre baskınlık(?) dereceleri değişir. Bunlara omega, alfa ve beta denir.

Öncelikle şunu demek isterim ki her yazana göre bu evren değişebilir, bu kendine has bir şeyleri eklemek olarak da geçebilir. Aynısını bende yapacağım bu yüzden burada verilen tanımlar TAM OLARAK doğru değildir, benim uydurmamdır. Aşağıdaki bilgilerde de benim uydurduğum bilgilerde de bulunacaktır. Omegaverse okuyanlar genelde Kendi yorumum olan kısımları kolayca anlayacaktır.

Talentum nedir?

- Her bireyin kendine has sahip olduğu bir yetenektir. Bu yetenekler için kişinin yirmi bir yaşına girmesi gerekir. Her birey yirmili yaşlarında kendisini keşfetmeye çalışır.

Feromon nedir?

- Salgıladıkları kendilerine has kokulardır. Bu herkesin verdiği enerjiye göre değişir. Yüksek frekanslı enerji salgılayan kişiler daha naif kokular salgılarken, alçak frekansa sahip olan kişiler daha sert ve burnu yakan kokular salgılar.

Sadece ana karakterleri tanıtıp bu bölümü bitirmek istiyorum; çünkü omega, alfa veya beta türlerini okuyarak öğrenmenizi istiyorum. Şimdilik sadece iki başrolümüzü tanıtacağım.

Felix:

- Omega türüne ait bir alçak frekanslı kişidir. Sedir ağacının kokusuna sahip bir çocuktur, her alçak frekanslı gibi ağır feromon kokusuna sahiptir. Yirmi yaşına yeni girmesi nedeniyle gücünün tam olarak ne olduğu o da bilmiyor. Yirmi bir yaşının başlarında gücü kendisini belli etmeye başlayacaktır.

 Yirmi bir yaşının başlarında gücü kendisini belli etmeye başlayacaktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin:

- Alfa türüne ait yüksek frekanslı bir kişidir. Kokusu yeşil elmayı andırır ve naif feromon kokusuna sahip birisidir. Yeteneği ise, koruma bariyerine sahip ve istemediği takdirde kimse ona dokunamaz. Dokunursa sanki eli kırılırmış gibi bir sancı hisseder, ama aslında her şey dokunan kişinin kafasında oluşur.

 Dokunursa sanki eli kırılırmış gibi bir sancı hisseder, ama aslında her şey dokunan kişinin kafasında oluşur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kurgu bir kraliyet kurgusu olacaktır. İçinde fantastik bir evren vat edebilmek için uğraşacağım.

Evrenimizdeki krallıklar neler?

- Şimdi bir kıta düşünün cıvıl cıvıl, yeşil, nehirlerle dolu ve her mevsimi düzenli yaşayan bir yer. Bu kıta içinde olduğumuz evrenin en bereketli ve güçlü kıtasıdır, bu yüzden düzenli olarak farklı kıtaların saldırısına uğruyor. Bu kıtada toplam beş krallık vardır, bunlar;

- Solis

- Sorya

- Alyra

- Yvuria

- Rastia

Bizim içinde bulunacağımız krallık Solis'tir.

Bu krallık güçlü ve en gelişmiş olanıdır. Prens Hyunjin tahtası geçmeye hazırlanırken yirmi üçüncü yaş günü için diğer krallıktaki soylular, prensesler ve prensler herkes davet edilir.

Sonrasında ise maceramız başlar.

Ben on dört yaşından beri kurgusal evrenler yazıyor ve bunları kağıtlara geçiriyordum. Bu sizinle paylaştığım ilk evrenim, açıkçası bu konuda özgüvensiz hissetmiyor değilim. Umarım bir şeklide planlayıp size aklımda olanların hepsini gösterebilirim.

Bir nevi sizi kafamın içine davet ediyorum..

Castrum Solis » Hyunlix | OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin